Hier in Nijmegen is het droog hoor!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:26 schreef Woezle het volgende:
Het mag van mij wel even droog worden hier. Wil niet als verzopen katje op de intro aankomen
Net niet, nu hier ook ;Dquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen is het droog hoor!
Precies!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Pas bij 8cm ontsluiting moet je opdrachten gaan maken
Aha. Ik had zo'n vermoeden. Als je niet weet wat je moet lezen wordt het uiteraard lastig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:29 schreef BGTes het volgende:
Vaak hoef je voor het eerste college nog niets te doen en wordt het vak daar ter plekke ingeleid
Ik heb 7 cm ontsluiting.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
Pas bij 8cm ontsluiting moet je opdrachten gaan maken
Is bij mij niet aan de orde, voor zover ik weet. Mijn studie is kleinschalig, dus het heeft weinig zin om groepen te maken.:)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Precies!
Ik word er wel echt helemaal gek van dat 5 dagen voordat het jaar begint, ik nog steeds geen groepsindeling gezien heb en daarmee mijn rooster niet weet. Erg praktisch in verband met mijn werk natuurlijk.
Ja, voor 5 vakken moest ik zelf mijn werkgroep kiezen en daarvoor inschrijven. Mijn hoorcolleges staan dus vast, 3 uur in de week en de rest moet ik zelf kiezen. Elke werkgroep valt dus op een andere dag, bijna een sport om het meest gunstige rooster te maken en je op tijd in te schrijven. Om 9u ging gister de inschrijving open, 150 studenten die zaten te stressen achter de pc.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:53 schreef BGTes het volgende:
Zelf indelen?
Wij worden gewoon op alfabet ingedeeld. Maar ik heb zo'n achternaam waarbij je niet zeker weet in welke groep je komt (dus geen Z of A zeg maar) dus het is nog even afwachten.
Ik hoorde net trouwens dat de indelingen vandaag bekend worden gemaakt. 5 dagen voor de start van het jaar. Toppie.
oh wat een apart systeem!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Selina het volgende:
[..]
Ja, voor 5 vakken moest ik zelf mijn werkgroep kiezen en daarvoor inschrijven. Mijn hoorcolleges staan dus vast, 3 uur in de week en de rest moet ik zelf kiezen. Elke werkgroep valt dus op een andere dag, bijna een sport om het meest gunstige rooster te maken en je op tijd in te schrijven. Om 9u ging gister de inschrijving open, 150 studenten die zaten te stressen achter de pc.
Al lijkt me dat altijd nog beter dan ingedeeld worden, dan heb je inderdaad je eigen rooster niet in de hand.
Het is geen studie met superveel contacturen, kan dus best wel kloppen jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef Woezle het volgende:
Wat een drama is zo'n rooster zeg!
@BGTES Is het normaal om maar 10 colleges te hebben per week? Ik verwachte echt een heel vol rooster..
Yayquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:10 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het is geen studie met superveel contacturen, kan dus best wel kloppen jaDe eerste periode is lekker rustig. Periode 3 en 4 zijn wel vol
Als dat niet lukt zijn die dagkaarten van de AH misschien een idee.. (14e per stuk)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Woezle het volgende:
[..]
YayIk dacht echt dat ik weer wat fout had gedaan
Beter kan ik al vanaf maandag in mn kamer, anders ga ik 2 keer 32 euro betalen voor een retourtje voor 1 college
Welke werkgroep zit jij?
Oeh goed idee! Zijn die gewoon doordeweek geldig? ^^quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Als dat niet lukt zijn die dagkaarten van de AH misschien een idee.. (14e per stuk)
Ik zit in werkgroep 6 ;o jij?
Dan zullen wij best wel wat werkcolleges samen hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:23 schreef Woezle het volgende:
[..]
Oeh goed idee! Zijn die gewoon doordeweek geldig? ^^
Ik zit in werkgroep 4!
Mee eens!quote:
Blah idd, ik ging het dus ook net opzoeken. Net te laatquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dan zullen wij best wel wat werkcolleges samen hebben(4-5-6 gaan meestal samen) thans, phonetics en IAS
En sorry!
De e-ticket Dagkaart van NS is te gebruiken in de 2e klas van 8 augustus t/m 30 oktober 2011. Reizen is toegestaan op maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur, op zaterdag en zondag de gehele dag.
Ze zijn ook niet meer te koopStomme AH..
Haha, ik ken nog wel wat mensen die desperately op zoek zijn naar een kamer :'Dquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij hebben nog wel een bezemkast. Misschien ook maar eens verhuren
Not that desperate iguess hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
We zijn alleen niet echt op zoek naar een huurder. Of die moet rond de 400 betalen voor 9m2
Ik heb er 3 het komende blok, en ja ik vind dat al vrij normaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef Woezle het volgende:
Wat een drama is zo'n rooster zeg!
@BGTES Is het normaal om maar 10 colleges te hebben per week? Ik verwachte echt een heel vol rooster..
Collegekaart heb ik al een jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef .aeon het volgende:
Hebben jullie je collegekaart al binnen?
Morgen beginnen![]()
Haha nee, die heb ik al gehaaldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Woezle het volgende:
BGTes, zat jij toevallig ook bij Grammar and Translation vandaag?
Er is toch een nieuwe collegekaart vanaf dit jaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Collegekaart heb ik al een jaarMaar mijn registratiekaart voor dit jaar nog niet
Bij de mensen die al een collegekaart hadden, wordt die volgens mij geleidelijk ingevoerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Er is toch een nieuwe collegekaart vanaf dit jaar?
Ik heb afgelopen dinsdag al meteen een nieuwe gekregen. Misschien verschilt het per faculteit ofzo. We krijgen op onze Managment faculteit ook een nieuw printsysteem wat blijkbaar alleen werkt op onze nieuwe pas.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij de mensen die al een collegekaart hadden, wordt die volgens mij geleidelijk ingevoerd.
Apart.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dinsdag al meteen een nieuwe gekregen. Misschien verschilt het per faculteit ofzo. We krijgen op onze Managment faculteit ook een nieuw printsysteem wat blijkbaar alleen werkt op onze nieuwe pas.
Yep.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:51 schreef Woezle het volgende:
Is het op de uni eigenlijk mogelijk om de WiFi te gebruiken? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar kan je dan gewoon inloggen met je studentnummer + wachtwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |