Ik heb er 3 het komende blok, en ja ik vind dat al vrij normaalquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:05 schreef Woezle het volgende:
Wat een drama is zo'n rooster zeg!
@BGTES Is het normaal om maar 10 colleges te hebben per week? Ik verwachte echt een heel vol rooster..
Collegekaart heb ik al een jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:09 schreef .aeon het volgende:
Hebben jullie je collegekaart al binnen?
Morgen beginnen![]()
Haha nee, die heb ik al gehaaldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:48 schreef Woezle het volgende:
BGTes, zat jij toevallig ook bij Grammar and Translation vandaag?
Er is toch een nieuwe collegekaart vanaf dit jaar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Collegekaart heb ik al een jaarMaar mijn registratiekaart voor dit jaar nog niet
Bij de mensen die al een collegekaart hadden, wordt die volgens mij geleidelijk ingevoerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:05 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Er is toch een nieuwe collegekaart vanaf dit jaar?
Ik heb afgelopen dinsdag al meteen een nieuwe gekregen. Misschien verschilt het per faculteit ofzo. We krijgen op onze Managment faculteit ook een nieuw printsysteem wat blijkbaar alleen werkt op onze nieuwe pas.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij de mensen die al een collegekaart hadden, wordt die volgens mij geleidelijk ingevoerd.
Apart.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:35 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dinsdag al meteen een nieuwe gekregen. Misschien verschilt het per faculteit ofzo. We krijgen op onze Managment faculteit ook een nieuw printsysteem wat blijkbaar alleen werkt op onze nieuwe pas.
Yep.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:51 schreef Woezle het volgende:
Is het op de uni eigenlijk mogelijk om de WiFi te gebruiken? Ik heb het nog niet geprobeerd, maar kan je dan gewoon inloggen met je studentnummer + wachtwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |