Dan zou het ongeveer nu opgelost moeten zijn. Is dat t?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Femke3112 het volgende:
Fout
De poging om u aan te melden is mislukt. De ingevoerde identificatiegegevens zijn niet correct.
Deze dus
ik heb verder dus ook nog niet mn wachtwoord kunnen veranderen, ik heb gewoon mn wachtwoord gebruikt dat ik via mail heb gekregen...
Studentenzaken doet t nu wel weer gelukkig.. alleen sta al ruim 20 minuten in de wachtrij met nog 3 wachtenden voor me.. begon bij 8
quote:
Nouja, ben wel benieuwd naar mn roosterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu nog niet heeeel veel boeiends op waarschijnlijk
Schiet eens opquote:Status: Inschrijvingsverzoek ingediend
De onderwijsinstelling heeft verzoek ontvangen
Toelaatbaarheid is nog niet bepaald
Collegegeld voor dit inschrijvingsverzoek nog niet betaald
Staat jouw rooster al online?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef Femke3112 het volgende:
[..]
Nouja, ben wel benieuwd naar mn rooster
en @motorbloempje: een meisje dat dezeflde studie gaat doen als ik, kan wel gewoon inloggen.. grr
O hee! Bedanktquote:
Mensen die werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, stel je voor dat je dat aan je werkgever ofzo door wilt geven zodat ook deze weet waar hij/zij aan toe is...
Hey Woezle, vraagjequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:38 schreef Woezle het volgende:
'Blij' om te horen dat ik niet de enige ben waarbij hij een foutmelding geeft, ik ben ook wel benieuwd naar mn rooster ja.
Ja ik nu ook! En heb na 50 keer gokken waar ik het kon vinden, mn rooster gevonden! Ja ik ben trots op mezelf.quote:
Kussen en handdoeken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:56 schreef Selina het volgende:
Wat nemen jullie allemaal mee voor de intro dan? Ik heb buiten mijn kleren alleen een sportbroek, slaapzak, bord/bestek, luchtbed en zwemkleding voor het geval dat. Verder is toch niets noodzakelijk?Ben echt zo iemand die op het laatste moment weer iets vergeet, haha.
En een extra fietsslot ^^quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]goeie, da's een van de dingen waarvan ik érg blij was ik 'm had tijdens de intro
Alsof in Engeland zitten zo stom is? Zullen we halverwege ruilen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, als ik niet in Engeland had gezeten was ik wel introductiecommissie geweest![]()
Baal stiekem wel een béétje
Vaak is het wel zo dat er slaapgelegenheid wordt geregeld met bedden.. Maar je weet het natuurlijk niet.. Je kan ook gaan kamperen ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:06 schreef Femke3112 het volgende:
Jaa ik heb die filmpjes van Campus in beeld ook al bekeken, zag er heel leuk uit, dus ik ben benieuwd..
Ik heb alles iig al klaargelegd, moet het alleen nog in een tas zien te krijgenMaar daar hebben we morgen nog ff de tijd voor.
trouwens... heb je voor het introductieweekend een luchtbed/matje nodig? Of slaap je daar in stapelbedden of zoiets, zag ik in de Campus in beeld-filmpjes?
edit: laat maar.. zie net in de folder dat t wel moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |