Dan zou het ongeveer nu opgelost moeten zijn. Is dat t?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:39 schreef Femke3112 het volgende:
Fout
De poging om u aan te melden is mislukt. De ingevoerde identificatiegegevens zijn niet correct.
Deze dus
ik heb verder dus ook nog niet mn wachtwoord kunnen veranderen, ik heb gewoon mn wachtwoord gebruikt dat ik via mail heb gekregen...
Studentenzaken doet t nu wel weer gelukkig.. alleen sta al ruim 20 minuten in de wachtrij met nog 3 wachtenden voor me.. begon bij 8
quote:
Nouja, ben wel benieuwd naar mn roosterquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nu nog niet heeeel veel boeiends op waarschijnlijk
Schiet eens opquote:Status: Inschrijvingsverzoek ingediend
De onderwijsinstelling heeft verzoek ontvangen
Toelaatbaarheid is nog niet bepaald
Collegegeld voor dit inschrijvingsverzoek nog niet betaald
Staat jouw rooster al online?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:16 schreef Femke3112 het volgende:
[..]
Nouja, ben wel benieuwd naar mn rooster
en @motorbloempje: een meisje dat dezeflde studie gaat doen als ik, kan wel gewoon inloggen.. grr
O hee! Bedanktquote:
Mensen die werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, stel je voor dat je dat aan je werkgever ofzo door wilt geven zodat ook deze weet waar hij/zij aan toe is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |