HFquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:42 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.hairmaxx.nl/consument/salons
Die reactie van mpg is niet verrassend he, daar in het zuiden weten ze echt niet wat een kapsalon isquote:
Natuurlijk wel. Dat is een zaak, waar allemaal schone deernes werken, die je haar weer netjes wassen, knippen en in model brengen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die reactie van mpg is niet verrassend he, daar in het zuiden weten ze echt niet wat een kapsalon is
Hier in het westen ook niet hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die reactie van mpg is niet verrassend he, daar in het zuiden weten ze echt niet wat een kapsalon is
En ik ben vergeten te bellen om een afspraak te maken vandaagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is een zaak, waar allemaal schone deernes werken, die je haar weer netjes wassen, knippen en in model brengen.
BANG! en het vuil is weg, maar het lawaai blijft echt irritant lang doorgaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Okee, een oudje, maar nog steeds steengoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
BANG! en het vuil is weg, maar het lawaai blijft echt irritant lang doorgaan!Welk lawaai?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
BANG! en het vuil is weg, maar het lawaai blijft echt irritant lang doorgaan!Ervaring mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik dat spul nog nooit gebruiktquote:
Ik bedoelde je spoilerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat spul nog nooit gebruikt
Mij heeft het al een aantal uren schrobben bespaardquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat spul nog nooit gebruikt
?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Trevland het volgende:
Oke, dan is het goedin beide opzichte
ah.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat het nog nooit gebruikt heb en dat we over het zelfde hebben
Verdorie.quote:
Dat deed je gewoon expres hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
Sorry, ik kan er ook niks aan doen dat het zo'n mooi nummer is.
Ik vind het trouwens niet zo'n mooi nummer dus wat jij zegt klopt nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er ook niks aan doen dat het zo'n mooi nummer is.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat deed je gewoon expres hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
Helemaal niet.
Wat ben je toch ook een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vond het meer algemeenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook meer tegen ST dan tegen jou
Dat hij gewoon achteraf sorry zegtquote:
Maar nu lekker Top Gear kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat hij gewoon achteraf sorry zegt
Mijn naam is aapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Stiekeme ninja edit doen heh, maar je had je tekst in de quote gedaan
Heeft u een boek voor mij, boekenmeisje?quote:
Oke, mooi.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft u een boek voor mij, boekenmeisje?![]()
QFTquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef Ferb het volgende:
Oke, mooi.
Dan voeg ik nu in het volgende onderwerp.
Toetjes zijn lekker
Ik eet ze nu veel wat ik heb nogal last van mijn kiezen![]()
Dan offer ik mijn kiezen wel voor je opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Oke, mooi.
Dan voeg ik nu in het volgende onderwerp.
Toetjes zijn lekker
Ik eet ze nu veel wat ik heb nogal last van mijn kiezen![]()
Na 5 toetjes heb ik eigenlijk al geen trek meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan offer ik mijn kiezen wel voor je op
Permissie om met borrelnootjes te gooien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Maxi-meneer zegt net dat hij de nieuwe Alfa's niet eens lelijk vindt![]()
Ik ben vrij nieuwquote:
Grantedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
Permissie om met borrelnootjes te gooien?
Ik doe meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Gooi ze maar hier heenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou juist, sufkopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als KLBer hoor je toch ook te weten wat QFT is
Ik was nog niet voldaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als KLBer hoor je toch ook te weten wat QFT is
* Fha offert heilige borrelnootjes op om maxi-taart zijn fout in te laten zienquote:
Je weet niet half hoe dankbaar ik je ben. Nee, echt niet. Niet eens kwartquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Fha het volgende:
* Fha offert heilige borrelnootjes op om maxi-taart zijn fout in te laten zien
soms moet je echt heul grote offers maken voor het goeie doel![]()
Heel graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
Je weet niet half hoe dankbaar ik je ben. Nee, echt niet. Niet eens kwart
Maar wat is er mis met een Alfa?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe dankbaar ik je ben. Nee, echt niet. Niet eens kwart
Nou schrijf je me weer verkeerdquote:
Die zou je ook niet nodig moeten hebbenquote:
Oh jawel, want er zijn best wel mooie hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zou je ook niet nodig moeten hebben
Ik hou ook van jouquote:
Uitzondering die echt enorm de regel bevestigt:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
Oh jawel, want er zijn best wel mooie hoor
-fixed-quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou schrijf je me weer verkeerd![]()
Mijn dag was ehm...interessant![]()
Ik haat keuzes.
En de jouwe?
Dan moet ik voor straf straks zelf mijn haar wassen onder de douche?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie weten wel wat er gebeurt met je he. Als je loopt te vitten op Alfa's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |