uhuh, het concept is goed!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Big brother is juist 1 vd hoogtepunten van NL televisie. Is een NL concept. Weet je hoe populair dat is geworden? Draait nog steeds!
je hoeft niets, ik denk wel dat ik wil aanschuiven, is wel het 5de beste restaurant ter wereld en ik geloof niet dat ze wettelijk gezien ooit echt mensenvlees mogen serverenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeeeeeeeew ik ga 11 september mensenvlees eten
link?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Rupauls Drag University
Beastly
Happiness Runs
Plus het hele lieve gayverhaal van het tienet gay superhero koppel Hulkling & Wiccan
[ afbeelding ]
Ik kan er tegenaan voor een druilerig weekend!
ik kan de filmpjes niet kijken, jij wel?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Rupauls Drag University
Beastly
Happiness Runs
Plus het hele lieve gayverhaal van het tienet gay superhero koppel Hulkling & Wiccan
[ afbeelding ]
Ik kan er tegenaan voor een druilerig weekend!
Welke filmpjes?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan de filmpjes niet kijken, jij wel?
tja ik was op die site van rupaul aan het rondstumperenquote:
Stumpertjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja ik was op die site van rupaul aan het rondstumperen
Nieuw seizoen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
"Now prance I say!"
"A diva a day keeps the tomboy away!"
Ja hoor. We zijn er weer!
Nee rupaul's drag university. Make over programma.quote:
Ah, okee. Zal es kijken of dat wat is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee rupaul's drag university. Make over programma.
wel gek dat de winaars van beide seizoenen er niet bij zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee rupaul's drag university. Make over programma.
Wat is er nu weer met cahir?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
14 jaar? Jongen? En willen zijn als lady gaga?
Zitten er geile mannen in?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk Misfits
[ afbeelding ]
Mwa. Ach. Voor een luie dag.
Mwa. Robert Sheehan is wel knap.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zitten er geile mannen in?
O dan moet je dat nr hierboven maar ff niet luisteren, ook al is het prachtigquote:
Aww. Miss Dendermonde...quote:
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Clint Mansell - Memories (Someone we'll never know)
Ohhh.................
Drum? Bedoel je niet een ander nummer?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JaMijn favoriet. Zeker als halverwege de belletjes ophouden en de andere snelle melodie begint
en er iets later de drum bijkomt. Dat dan keihard
.
jah, ik zie t net op youtube!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww. Miss Dendermonde...
Wat is dat met BN-ers deze week?!
Oh die laatste ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Sacrifice, die heeft wel drums. En een snelle melodie
Of We're going home, die begint met belletjes... en die eindigt met drums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |