Wipefest xDquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of heroic MGT solo. Op level 70 was dat soms nog moeilijk met 5 man.
ombouwen naar nieuw gebiedquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef GlenSpey het volgende:
24 uur maintenance aan mijn server as woensdag.
Waar is dat nou voor nodig allemaal
De wereld gaat voor iedereen op ze kopquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ombouwen naar nieuw gebied
Hoe zit dat trouwens als je in party zit met iemand die de uitbreiding heeft en ik bijvoorbeeld niet krijg dan normale omgeving te zien en hij niet
alleen als je geen uitbreiding hebt krijg je geen nieuwe rassen en quest?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De wereld gaat voor iedereen op ze kop.
http://status.wow-europe.com/en/alertquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef GlenSpey het volgende:
24 uur maintenance aan mijn server as woensdag.
Waar is dat nou voor nodig allemaal
Idd geen nieuwe rassen. Maar je kan wel met de nieuwe class combo's spelen en uitteraad de nieuwe quests. Alleen ben je gecapped tot lvl 80.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:13 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
alleen als je geen uitbreiding hebt krijg je geen nieuwe rassen en quest?
Waarom zou je niet de uitbreiding kopen (behalve geld issues)? Wat ik er tot nu toe van gezien heb quest het alleen al prettiger dan vorige x-packs + vanillaquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:13 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
alleen als je geen uitbreiding hebt krijg je geen nieuwe rassen en quest?
Ja ik snap dat het voor die uitbreiding is... maar wat gebeurd er precies woensdag dat die servers er 24 uur uit moeten? Het is niet zo dat de wereld na die maintenance al gelijk veranderd is naar de Cata-wereld, toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ombouwen naar nieuw gebied
Hoe zit dat trouwens als je in party zit met iemand die de uitbreiding heeft en ik bijvoorbeeld niet krijg dan normale omgeving te zien en hij niet
Voorbereidingen aan de achterliggende structuur ofzo. Je merkt nog niks als de donderdag weer inlogged. Ze zijn nu alleen bezig om die overgang naar cata zo soepel mogelijk te laten verlopen. Elke week zijn er een paar servers geweest die een dag offline zijn geweest. Dit is al een paar maanden bezig inmiddels.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het voor die uitbreiding is... maar wat gebeurd er precies woensdag dat die servers er 24 uur uit moeten? Het is niet zo dat de wereld na die maintenance al gelijk veranderd is naar de Cata-wereld, toch?
QFT!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:15 schreef Amnistia het volgende:
Valt me op dat alleen een klein groepje van 4 mensen steeds op chroma online is..
Waar blijven jullie? Er zijn veel mensen die alleen een char aangemaakt hebben en niet lvlen![]()
Idd net als toen TBC and WOTLK uit kwamen gebeurde dit ook. Wat betreft cataclysm in patch 3.9 (for the reccord 3.4 t/m 3.8 krijgen we niet) begint de transformatie krijgen we de events en gebeurt er vanalles (wat weet ik ook niet behalve de troll en gnome events die op PTR waren). een week of wat voordat cata in de winkels ligt krijgen we 4.0 die alles update naar "ow shit deathwing just fuckedup azeroth" waar de nieuwe water engine, alle veranderend terrain doorvoerd en alle andere nieuwe shit brengt behalve de content alleen voor cata buyers. (Zelfde verhaal als voor TBC and WOTLK toen gebeurde dit ook.) Daarna koop je cata en word je client bijgewerkt om ook de nieuwe zones enzo in te kunnen of niet natuurlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:50 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Voorbereidingen aan de achterliggende structuur ofzo. Je merkt nog niks als de donderdag weer inlogged. Ze zijn nu alleen bezig om die overgang naar cata zo soepel mogelijk te laten verlopen. Elke week zijn er een paar servers geweest die een dag offline zijn geweest. Dit is al een paar maanden bezig inmiddels.
Er gaan altijd geruchten tol barad is nog buggy, vashj'ir heeft nog wat bugs (zelf niet in hyal geweest) en uldum en de twilight highlands zijn afaik nog niet eens open om te testenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef Omega het volgende:
Ik las nat dat het een gerucht is dat Cat op 1 november uitkomt. Hoe sterk is dat gerucht? Weet iemnd dat? En ja ik weet dat niets officieel is voordat Blizz zelf de datum meldt
Met een of andere urn toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Wipefest xD
btw,, ff over kara, weet iemand hoe je die draak kan summonen (nightbane meen ik)
*facepalm* afaik zouden TBC en WOTLK ook voor kerst uitkomen dat werd mooi een maandje of 1 a 2 laterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef Omega het volgende:
[..]
http://www.vgreleases.com/pc/ReleaseDate-381818.aspx
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:30 schreef Omega het volgende:
[..]
http://www.vgreleases.com/pc/ReleaseDate-381818.aspx
quote:Official release dates have not been announced by Blizzard. Release date listed are estimates only and subject to change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |