abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85858675
Goede grap dit. Een vriend van me kwam in een icc25 groep die zei dat ze erover zaten te denken om een Shaman mee te nemen alleen maar voor de heroism buff. Dus ik naar de raidleader lopen en wispen van I know i have crap gear but i have plenty of experience and i have heroism. 10 seconden later invite. Was wel een faalgroep maar toch 3 bazen neer gekregen en ilvl264 boots mee kunnen nemen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_85859354
Hehe, was vergeten hoe leuk het was om met elemental shammy te pvpen. De lol van het critten en thunderstormen *O*
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:34:45 #128
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85861776
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:12 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Hehe, was vergeten hoe leuk het was om met elemental shammy te pvpen. De lol van het critten en thunderstormen *O*
Same als met een hunter dus :P

54% crit terwijl ik alle wrathfull offsetpieces aan heb = lol :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_85861851
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:34 schreef jagga het volgende:

[..]

Same als met een hunter dus :P

54% crit terwijl ik alle wrathfull offsetpieces aan heb = lol :D
:0
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 09:18:43 #130
159966 lifeblind
pi_85862427
Zo, het duurde even, maar met mn guild zijn we nu toch eindelijk begonnen aan de Lich King! *O* Was er zelf niet bij toen Sindragosa neer ging en de Blood Wing heb ik totaal niet gezien op Blood Council falen na :') (ach, iemand heeft een alt die straks Kingslayer is en de eerste wing niet eens als achievement heeft :')

Met LK komen we iedere keer op zo'n 67% uit, dus net de eerste phase en de transition. Als we dan terug rennen als de rand afbrokkelt wordt het wat lastiger voor ons, alhoewel het steeds beter gaat (we leren ook snel natuurlijk). Al met al, nog even en we zijn klaar met de WotLK expansion... en dan de heroic mode :')
pi_85862974
Ben ook weer begonnen, met met de dungeon-finder gaat het levelen wel heel erg snel zeg! Ben nu level 65 met een paladin, had geen zin meer in m'n hunter, warrior en death knight.

Erg leuk om alle instances weer eens door te lopen met meestal redelijke groups. Ben nu retribution, omdat ik nog niet in alle instances geweest ben. Later als ik wat meer ervaring heb en de weg weet in dungeons ga ik denk ik voor protection :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:26:14 #132
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85865645
@lifeblind

Daar hadden wij eerst ook moeite mee. Die valkyrs + defiles.
Wat wij doen is: Pally gebruikt als eerst zijn stun op valkyr, daarna de rogue. De OT (ik = warrior) als laatste redmiddel of als vervanging mocht er iemand dood gaan. Zodra valk gestunned is, frost trap erneer kwakken of hamstringen en je hebt genoeg tijd om ze te dpsen.

Defile's doen we als volgt. Als hij gaat casten (2sec casttime ofzo?) verspreid iedereen een beetje naar de rand. Zodra hij komt, rent iedereen weer naar binnen en degene met defile rent nog verder naar de rand.

Zo hebben wij hem tenminste gehaald, andere guilds houden er andere tacs op na, maar dit werkt voor ons iig
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:29:18 #133
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85865755
kan iemand zich herinneren toen Prot warriors gingen speccen in revenge en UA ?

met de wijziging van revenge zodat dat nu cleaved en increased dmg, dat was echt tof 8-)

Ben nu een prot warrior pvp build aan het testdraaien gebaseerd op die spec. Het heeft alleen heel groot nadeel.
Tegen casters ben ik fucked, die doen geen melee ;(
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 11:37:06 #134
159966 lifeblind
pi_85866015
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:26 schreef jagga het volgende:
@lifeblind

Daar hadden wij eerst ook moeite mee. Die valkyrs + defiles.
Wat wij doen is: Pally gebruikt als eerst zijn stun op valkyr, daarna de rogue. De OT (ik = warrior) als laatste redmiddel of als vervanging mocht er iemand dood gaan. Zodra valk gestunned is, frost trap erneer kwakken of hamstringen en je hebt genoeg tijd om ze te dpsen.

Defile's doen we als volgt. Als hij gaat casten (2sec casttime ofzo?) verspreid iedereen een beetje naar de rand. Zodra hij komt, rent iedereen weer naar binnen en degene met defile rent nog verder naar de rand.

Zo hebben wij hem tenminste gehaald, andere guilds houden er andere tacs op na, maar dit werkt voor ons iig
Ah thx, zal 't eens in de guild gooien. We hebben nu nog maar in totaal 10 tries gehad ofzo, de helft van de tries verliezen we in de eerste phase wel minimaal 1 iemand altijd, en we willen sowieso zorgen dat dat niet gebeurt, en dat we ook de transition naar phase 2 fatsoenlijk doorkomen. Stapje voor stapje dus, maar we komen er wel :P
pi_85866094
Inderdaad, rogue met crippling poison op de valkyrs. Die van ons heeft een 2e dagger in z'n bags die hij snel wisselt als we bij de valkyrs komen. Dan hebben we nog een paladin met stuns en inderdaad de intercept van een warrior.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:35:01 #136
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85868035
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, rogue met crippling poison op de valkyrs. Die van ons heeft een 2e dagger in z'n bags die hij snel wisselt als we bij de valkyrs komen. Dan hebben we nog een paladin met stuns en inderdaad de intercept van een warrior.
de valkyrs zijn niet het probleem dat raids wiped trouwens.. Dat is defile.. 1 moment van niet opletten of traagheid en je kunt het schudden (teveel meegemaakt :') )
pi_85868453
Gisteren op sindra hc 10 14 keer gewiped. Elke keer die faalhazen als ze achter een ice tomb moeten staan en dan te traag tussen 2 van die bommen in. Grr.

Trouwens een DK vraag, dan pak ik sindra er weer ff bij. Als ik daar sta te dpssen en dat gaat allemaal goed, dat zit ik op 9k ongeveer. Dan komt die aantrekkingskracht aanval dat je meteen weg moet lopen, maar mijn ghoul blijft gewoon staan door te hakken.

Op dat moment vliegt mijn dps omlaag omdat hij misschien 1k dps doet en recount het gemiddelde pakt.

Klopt deze theorie of doe ik iets fout?
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:03:37 #138
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85868996
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren op sindra hc 10 14 keer gewiped. Elke keer die faalhazen als ze achter een ice tomb moeten staan en dan te traag tussen 2 van die bommen in. Grr.

Trouwens een DK vraag, dan pak ik sindra er weer ff bij. Als ik daar sta te dpssen en dat gaat allemaal goed, dat zit ik op 9k ongeveer. Dan komt die aantrekkingskracht aanval dat je meteen weg moet lopen, maar mijn ghoul blijft gewoon staan door te hakken.

Op dat moment vliegt mijn dps omlaag omdat hij misschien 1k dps doet en recount het gemiddelde pakt.

Klopt deze theorie of doe ik iets fout?
Nouja het zit in die mechanic dat bepaalde classes gewoon minder dps doen (melee's) vanwege de movement.
Ik zou zelfs zeggen dat je ghoul ervoor zorgt dat jou dps niet zo drastisch daalt als die van een furywarrior bijv.

Jouw ghoul blijft dpsen waar jijzelf maakt dat je wegkomt, een furywarrior zijn dps stopt het moment dat hij moet rennen (met uizondering van zijn bleeds door crits)
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:14:53 #139
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_85869345
Ik heb zelf wel een beetje gehad met icc.
Als cataclysm uit is, kan je icc 5 man doen :9
pi_85870573
Terug Vind Pvp :9
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_85870586
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb zelf wel een beetje gehad met icc.
Als cataclysm uit is, kan je icc 5 man doen :9
idd, en dan kun je totc soloën (of met z'n 2eN)
  † In Memoriam † maandag 30 augustus 2010 @ 14:00:38 #142
159966 lifeblind
pi_85870938
Op lvl 85 denk ik dat dat nog steeds een beetje lastig wordt hoor om te soloën :P

Maar ach, Molten Core kun je tegenwoordig ook met 3 man doen ipv 40 ^^
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:34:00 #143
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_85872139
Vraagje. Mijn account was dus gestolen. Ze hadden zelfs al mijn items etc. verkocht. Maar dit had Blizzard al teruggegeven zonder dat ik er om gevraagd had. Nu zit er dus nog gametime op mijn account (tot 11 sept. om precies te zijn).
Ik ben voor de ICC patch gestopt. Dus ik ben benieuwd welke content ik nu nog kan bekijken.
Gisteren heb ik de drie nieuwe 5-mans al gedaan, vond alleen de middelste wel geinig.
Nu vraag ik me af of ik met één van onderstaande characters al naar ICC kan? (Naast het feit dat ik natuurlijk al die achievements nog niet heb...)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&n=Glonius (Healpriest)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&n=Thormodo (DPS/Tank DK). Heeft iets betere tank gear dan DPS gear.
http://eu.wowarmory.com/c(...)Brotherhood&cn=Zooko (warlock, met beste gear)
pi_85872223
Priest en Lock kunnen allebei wel naar ICC, helemaal met de 30% buff. Alleen is de vraag of een pug je meeneemt. Anders kan je ToC10 en 25 nog proberen en wat meer Triumph gear bij elkaar sparen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_85872236
Ik zou eerst complete T9 set bij elkaar farmen dmv heroic instances farmen. Ook de weekly doen voor frost emblemen en zo een paar i264 items kopen. Dan kan je met erg veel mazzel wel mee in een pug.

Zorg ook voor epic gems en enchants.

(dit dus voor de DK)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2010 14:37:51 ]
pi_85875709
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef leeell het volgende:
je speelt zeker een DK
nee druid :{

DK is mijn alt :P

En ja, ik zit ook in een guild, maar wel 1 waar puggen gewoon toegestaan is en niet op een vaste tijd geraid wordt. En toch is het super gezellig en iedereen druk bezig met hard modes
hardcoholic
pi_85875857
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef lifeblind het volgende:
Op lvl 85 denk ik dat dat nog steeds een beetje lastig wordt hoor om te soloën :P

Maar ach, Molten Core kun je tegenwoordig ook met 3 man doen ipv 40 ^^
het is allemaal al gesoloed geloof ik :P
hardcoholic
pi_85877239
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef Ferdii het volgende:

[..]

het is allemaal al gesoloed geloof ik :P
ja klopt, door een dudu of pala meen ik.
tegenwoordig clear ik karazhan met een kameraad van me :P
op de 2 draken na (1tje moeten we summonen ofzo?)
en 1 heeft 3 portals en moet je met 3 mensen zijn xD
pi_85877667
Ja of heroic MGT solo. Op level 70 was dat soms nog moeilijk met 5 man.
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:18:32 #150
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')