Same als met een hunter dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:12 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Hehe, was vergeten hoe leuk het was om met elemental shammy te pvpen. De lol van het critten en thunderstormen
:0quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Same als met een hunter dus
54% crit terwijl ik alle wrathfull offsetpieces aan heb = lol
Ah thx, zal 't eens in de guild gooien. We hebben nu nog maar in totaal 10 tries gehad ofzo, de helft van de tries verliezen we in de eerste phase wel minimaal 1 iemand altijd, en we willen sowieso zorgen dat dat niet gebeurt, en dat we ook de transition naar phase 2 fatsoenlijk doorkomen. Stapje voor stapje dus, maar we komen er welquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:26 schreef jagga het volgende:
@lifeblind
Daar hadden wij eerst ook moeite mee. Die valkyrs + defiles.
Wat wij doen is: Pally gebruikt als eerst zijn stun op valkyr, daarna de rogue. De OT (ik = warrior) als laatste redmiddel of als vervanging mocht er iemand dood gaan. Zodra valk gestunned is, frost trap erneer kwakken of hamstringen en je hebt genoeg tijd om ze te dpsen.
Defile's doen we als volgt. Als hij gaat casten (2sec casttime ofzo?) verspreid iedereen een beetje naar de rand. Zodra hij komt, rent iedereen weer naar binnen en degene met defile rent nog verder naar de rand.
Zo hebben wij hem tenminste gehaald, andere guilds houden er andere tacs op na, maar dit werkt voor ons iig
de valkyrs zijn niet het probleem dat raids wiped trouwens.. Dat is defile.. 1 moment van niet opletten of traagheid en je kunt het schudden (teveel meegemaaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:38 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, rogue met crippling poison op de valkyrs. Die van ons heeft een 2e dagger in z'n bags die hij snel wisselt als we bij de valkyrs komen. Dan hebben we nog een paladin met stuns en inderdaad de intercept van een warrior.
Nouja het zit in die mechanic dat bepaalde classes gewoon minder dps doen (melee's) vanwege de movement.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef MarkyB het volgende:
Gisteren op sindra hc 10 14 keer gewiped. Elke keer die faalhazen als ze achter een ice tomb moeten staan en dan te traag tussen 2 van die bommen in. Grr.
Trouwens een DK vraag, dan pak ik sindra er weer ff bij. Als ik daar sta te dpssen en dat gaat allemaal goed, dat zit ik op 9k ongeveer. Dan komt die aantrekkingskracht aanval dat je meteen weg moet lopen, maar mijn ghoul blijft gewoon staan door te hakken.
Op dat moment vliegt mijn dps omlaag omdat hij misschien 1k dps doet en recount het gemiddelde pakt.
Klopt deze theorie of doe ik iets fout?
idd, en dan kun je totc soloën (of met z'n 2eN)quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:14 schreef Amnistia het volgende:
Ik heb zelf wel een beetje gehad met icc.
Als cataclysm uit is, kan je icc 5 man doen
nee druidquote:
het is allemaal al gesoloed geloof ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:00 schreef lifeblind het volgende:
Op lvl 85 denk ik dat dat nog steeds een beetje lastig wordt hoor om te soloën
Maar ach, Molten Core kun je tegenwoordig ook met 3 man doen ipv 40 ^^
ja klopt, door een dudu of pala meen ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
het is allemaal al gesoloed geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |