Ik zou haar eerst voor pure strenght gems laten gemmen , doet meer dan attack power voor een DK.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef GI het volgende:
Als er iemand een goede DPS DK tiplijst kan maken graag: +
Mijn zusje http://eu.wowarmory.com/c(...)le+Cartel&cn=Engelia wil graag wat meer gaan raiden, maar ze is nog niet helemaal thuis in wat ze moet doen.
Ik heb GEEN idee wat ze zou moeten doen dus als iemand een n00b friendly guide zou kunnen typen zou dat okay zijn.
De reden dat ik gestopt ben... plus dat gezeik om gearscore altijd:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
Bah. Nu ik 80 met de priest ben realiseer ik me weer hoezeer ik eigelijk ben uitgekeken op dit spel. Altijd hetzelfde gezeik met gear, achievements, class changes, pvp queues en casualization
Priest kan me ook al niet genoeg tevreden stellen om er een nieuwe main van te maken.
Tis dat ik helaas geen goed vervangend spel heb...
Dat.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De reden dat ik gestopt ben... plus dat gezeik om gearscore altijd:
/rant mode
Ik heb gvd Ragnaros verslagen toen er nog geen threatmeter of iets was, Nefarian terwijl je een kwartier moest wachten als het mislukte en gewoon geluk moest hebben met de kleurencombinatie die je had, ben in de maag van C'thun geweest en heb het overleefd als MAGE, met bagger HP en zonder healer, heb het tot Sapphiron gehaald VOOR Burning Crusade, Price Kaelthas , die bitch in SSC EN Illidan gesloopt, het tot de Een na laatste baas in Sunwell gehaald VOOR de nerf, dus ook Brutallus en Mu'ru, Die gewoon bijna onmogelijk waren, allemaal als mage en priest en je dus zo plat ligt en dan begint iemand die net een half jaar speelt te zeiken over GS, terwijl ik skillwise m op de fokking millimeter voorbij speel in al die makkelijke "aoe content" van tegenwoordig. Kom op zeg, heel Icecrown was een lachertje tot aan de LK. Ga toch weg met je GS. Bovendien wil ik wat meer doen dan mindless 1 of 2 knopjes rammen.... vroegah was je tenmiste gewoon dood als je even niet oplette, en zo HOORT het ook te zijn.
/rant mode off.
had je dat beter voor je transfer kunnen uitzoeken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU mijn char is flagged for a rename na een character transferik wil mijn oude naam gewoon
Ben je vertrokken van je server?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU mijn char is flagged for a rename na een character transferik wil mijn oude naam gewoon
Was een van mijn oudere characters. Een pally waarmee ik holy een kans ga gevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben je vertrokken van je server?
Bullshit imo. je hebt 5.3K GS in minder dan een dag... niet zo lui doen en gear>skills tegenwoordig. en wil je weten waarom? Omdat blizzard het spel casual heeft gemaakt :3. Ja ik kan em ook nog goed herinneren dat ik Servers first Ragnaros kill had perditions blade won en shit geared players 2 shotte in BRM. Maar wat ik niet snap als jij zo skilled bent weet je hoe easy het is om gear te halen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
De reden dat ik gestopt ben... plus dat gezeik om gearscore altijd:
/rant mode
Ik heb gvd Ragnaros verslagen toen er nog geen threatmeter of iets was, Nefarian terwijl je een kwartier moest wachten als het mislukte en gewoon geluk moest hebben met de kleurencombinatie die je had, ben in de maag van C'thun geweest en heb het overleefd als MAGE, met bagger HP en zonder healer, heb het tot Sapphiron gehaald VOOR Burning Crusade, Price Kaelthas , die bitch in SSC EN Illidan gesloopt, het tot de Een na laatste baas in Sunwell gehaald VOOR de nerf, dus ook Brutallus en Mu'ru, Die gewoon bijna onmogelijk waren, allemaal als mage en priest en je dus zo plat ligt en dan begint iemand die net een half jaar speelt te zeiken over GS, terwijl ik skillwise m op de fokking millimeter voorbij speel in al die makkelijke "aoe content" van tegenwoordig. Kom op zeg, heel Icecrown was een lachertje tot aan de LK. Ga toch weg met je GS. Bovendien wil ik wat meer doen dan mindless 1 of 2 knopjes rammen.... vroegah was je tenmiste gewoon dood als je even niet oplette, en zo HOORT het ook te zijn.
/rant mode off.
Mwah . ach , zo'n kleine 11 miljoen mensen ofzo.quote:
met perdition blade BRM campen was idd imbaquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bullshit imo. je hebt 5.3K GS in minder dan een dag... niet zo lui doen en gear>skills tegenwoordig. en wil je weten waarom? Omdat blizzard het spel casual heeft gemaakt :3. Ja ik kan em ook nog goed herinneren dat ik Servers first Ragnaros kill had perditions blade won en shit geared players 2 shotte in BRM. Maar wat ik niet snap als jij zo skilled bent weet je hoe easy het is om gear te halen.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
Uhm.. Alliance krijgt the Barrens. HET HORDEGEBIED pur sang. blasphemy.
guildsquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:52 schreef leeell het volgende:
al die huillies die hier janken om GS en dat ze daarom niet een groepen komen heb ik het volgende te zeggen:
PuG's![]()
![]()
![]()
zoek toch een guild, klaploper
zoveel faal in 1 post, ik kan het niet aanzienquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
guilds
oftewel verplicht zijn om op bepaalde dagen de hele avond achter de computer te zitten zonder enige pauze
onzin zijn genoeg guilds die waarbij raiden casual is, net zo goed als dat er pugs zijn die gewoon goed lopen. Ik doe zelf nu de laatste weken iedere week een goldrun pug met me shaman. Toch iedere week gemiddeld zo 2500-3000 gold per run. Helaas zit LK er niet in met deze pug maar dat maakt niet zoveel uit ben al blij dat ik sindra down heb zien gaan LK komt nog welquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
guilds
oftewel verplicht zijn om op bepaalde dagen de hele avond achter de computer te zitten zonder enige pauze
Zoveel geld uit 1 raid? Hoe krijg je dat voorelkaar dan? Ik heb zelf ICC nog nooit gelopenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
onzin zijn genoeg guilds die waarbij raiden casual is, net zo goed als dat er pugs zijn die gewoon goed lopen. Ik doe zelf nu de laatste weken iedere week een goldrun pug met me shaman. Toch iedere week gemiddeld zo 2500-3000 gold per run. Helaas zit LK er niet in met deze pug maar dat maakt niet zoveel uit ben al blij dat ik sindra down heb zien gaan LK komt nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |