abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85826193
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef GI het volgende:
Als er iemand een goede DPS DK tiplijst kan maken graag: +

Mijn zusje http://eu.wowarmory.com/c(...)le+Cartel&cn=Engelia wil graag wat meer gaan raiden, maar ze is nog niet helemaal thuis in wat ze moet doen.

Ik heb GEEN idee wat ze zou moeten doen dus als iemand een n00b friendly guide zou kunnen typen zou dat okay zijn.
Ik zou haar eerst voor pure strenght gems laten gemmen , doet meer dan attack power voor een DK.
Probeer daarna de hitcap en je expertise een beetje in orde te krijgen, en van die blood spec af te gaan en je bent al een eind op de goede weg :). Blood is wel goede spec maar unholy en Frost doen veel meer pijn mits goed gespeeld.
pi_85826560
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
Bah. Nu ik 80 met de priest ben realiseer ik me weer hoezeer ik eigelijk ben uitgekeken op dit spel. Altijd hetzelfde gezeik met gear, achievements, class changes, pvp queues en casualization :r
Priest kan me ook al niet genoeg tevreden stellen om er een nieuwe main van te maken.
Tis dat ik helaas geen goed vervangend spel heb... :P
De reden dat ik gestopt ben... plus dat gezeik om gearscore altijd:

/rant mode

Ik heb gvd Ragnaros verslagen toen er nog geen threatmeter of iets was, Nefarian terwijl je een kwartier moest wachten als het mislukte en gewoon geluk moest hebben met de kleurencombinatie die je had, ben in de maag van C'thun geweest en heb het overleefd als MAGE, met bagger HP en zonder healer, heb het tot Sapphiron gehaald VOOR Burning Crusade, Price Kaelthas , die bitch in SSC EN Illidan gesloopt, het tot de Een na laatste baas in Sunwell gehaald VOOR de nerf, dus ook Brutallus en Mu'ru, Die gewoon bijna onmogelijk waren, allemaal als mage en priest en je dus zo plat ligt en dan begint iemand die net een half jaar speelt te zeiken over GS, terwijl ik skillwise m op de fokking millimeter voorbij speel in al die makkelijke "aoe content" van tegenwoordig. Kom op zeg, heel Icecrown was een lachertje tot aan de LK. Ga toch weg met je GS. Bovendien wil ik wat meer doen dan mindless 1 of 2 knopjes rammen.... vroegah was je tenmiste gewoon dood als je even niet oplette, en zo HOORT het ook te zijn.

/rant mode off.
pi_85826743
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

/rant mode

Ik heb gvd Ragnaros verslagen toen er nog geen threatmeter of iets was, Nefarian terwijl je een kwartier moest wachten als het mislukte en gewoon geluk moest hebben met de kleurencombinatie die je had, ben in de maag van C'thun geweest en heb het overleefd als MAGE, met bagger HP en zonder healer, heb het tot Sapphiron gehaald VOOR Burning Crusade, Price Kaelthas , die bitch in SSC EN Illidan gesloopt, het tot de Een na laatste baas in Sunwell gehaald VOOR de nerf, dus ook Brutallus en Mu'ru, Die gewoon bijna onmogelijk waren, allemaal als mage en priest en je dus zo plat ligt en dan begint iemand die net een half jaar speelt te zeiken over GS, terwijl ik skillwise m op de fokking millimeter voorbij speel in al die makkelijke "aoe content" van tegenwoordig. Kom op zeg, heel Icecrown was een lachertje tot aan de LK. Ga toch weg met je GS. Bovendien wil ik wat meer doen dan mindless 1 of 2 knopjes rammen.... vroegah was je tenmiste gewoon dood als je even niet oplette, en zo HOORT het ook te zijn.

/rant mode off.
Dat.
En dan ook nog op je gaan lopen zeiken als je VoA wil doen over waarom je zo'n lage GS hebt :') eerder had niemand GS en maalde niemand erom over waarom je nog 2 of 3 blues had. Ik zag gisteren in /2 iemand om 5.4k GS minimum vragen voor fucking VoA10 :O
Ik zeg nekschot :P

Het idee is al tig keer op de wow forums geopperd maar speciale hardcore realms 'zoals het vroeger was', zou helemaal geen slecht idee zijn. Dat houdt in alle bazen weer moeilijk en gear waarvoor je moet werken. En natuurlijk geen GS addon toegestaan 8-)
pi_85827078
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU mijn char is flagged for a rename na een character transfer :'( ik wil mijn oude naam gewoon
pi_85827417
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU mijn char is flagged for a rename na een character transfer :'( ik wil mijn oude naam gewoon
had je dat beter voor je transfer kunnen uitzoeken?
pi_85827440
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
Ben je vertrokken van je server? :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_85828260
Ja dank u Rotface voor een mooie Trauma. :)

Sta nu op 8/12 HC. De overige 3 zullen niet makkelijk worden ben ik bang. Daar mist ons groepje net de kunde en dps voor ben ik bang. Maar zeker niet slecht voor een alt raid community groepje. :)

En ben het wel wat eens met Donderkonijn. Maar aan de andere kant is daar Heroic Mode voor uitgevonden. Alleen werkt dat natuurlijk niet echt in ICC met die 30% buff. TotGC is daarom een stuk uitdagender...

En denk ik zelf niet dat je in Cata mages/priest snel ge one-shot ziet worden. Maar dat weten we pas als de raids getest worden niet waar.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_85828699
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ben je vertrokken van je server? :D
Was een van mijn oudere characters. Een pally waarmee ik holy een kans ga geven :) de server waar ik eerst op zat had niet zon grote population als Burning Legion 8-)
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:47:20 #109
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_85829089
Ik speelde al een voordat de ICC patch uitkwam geen WoW meer. (Sinds kort wel Scarcraft 2.) Maar een paar dagen geleden is mijn account gejat (keylogger of trojan). En ik heb hem nu weer terug. Echter zie ik dat ze een 1 month referal aan mijn account hebben toegevoegd, dus ik ben benieuwd hoeveel er van mijn account over is -,-. Ik ben nu de client maar aan het downloaden en installeren.
pi_85829147
Wat is Shaman toch een heerlijke class. Net met mijn Ele Shaman 3k dps gehaald in th Nexus hc in crap gear. Alles ilvl200 met uitzondering van een totem. Heb ook de hele tijd wat te doen als Shaman, genoeg spells en je totems regelen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:13:32 #111
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_85833673
hallo speelt iemand dit spel nog?
Op elke fokker past een bril.
pi_85834152
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

/rant mode

/rant mode off.
Bullshit imo. je hebt 5.3K GS in minder dan een dag... niet zo lui doen en gear>skills tegenwoordig. en wil je weten waarom? Omdat blizzard het spel casual heeft gemaakt :3. Ja ik kan em ook nog goed herinneren dat ik Servers first Ragnaros kill had perditions blade won en shit geared players 2 shotte in BRM. Maar wat ik niet snap als jij zo skilled bent weet je hoe easy het is om gear te halen.
pi_85838578
leer eens lezen, het gaat niet om het feit dat GS erin zit, het gaat erom dat het hele fokking spelletje er tegenwoordig om draait en het ONZIN is, aangezien de content vroeger gewoon moeilijker was en ZONDER die onzin werd gehaald.. gearscore addon, en al dat geblaat... totaal niet nodig zodra je mensen met brains meehebt.

Waarom denk je dat de eerste baas in SW plateau voor zo veel mensen nog steeds een probleem is? Ze begrijpen de Mechanics gewoon niet... vanwege makkelijke content nooit geleerd hun class ten volle te benutten. Hell, mensen kunnen niet eens meer uit een vuurtje lopen.

Het gaat erom dat er zo ontzettend om gezeurd wordt, niet dat het makkelijk te halen is. Bovendien had je uit mijn post wel kunnen halen dat mijn chars gewoon goed gegeared waren toen ik stopte ;)

De game is nog steeds goed, het is de (te kinderachtige) community die keihard faalt imo.
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:02:14 #114
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_85840101
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:13 schreef Catch_me het volgende:
hallo speelt iemand dit spel nog?
Mwah . ach , zo'n kleine 11 miljoen mensen ofzo. ;)

En wat GS betreft , die kerel die dat uitgevonden heeft mogen ze afschieten van mij :P
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_85840158
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:26 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Bullshit imo. je hebt 5.3K GS in minder dan een dag... niet zo lui doen en gear>skills tegenwoordig. en wil je weten waarom? Omdat blizzard het spel casual heeft gemaakt :3. Ja ik kan em ook nog goed herinneren dat ik Servers first Ragnaros kill had perditions blade won en shit geared players 2 shotte in BRM. Maar wat ik niet snap als jij zo skilled bent weet je hoe easy het is om gear te halen.
met perdition blade BRM campen was idd imba :D

Tijd gedaan met 2 rogues heel brm bang voor ons :P
hardcoholic
pi_85841211
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
Uhm.. Alliance krijgt the Barrens. HET HORDEGEBIED pur sang. blasphemy.
:') De Alliance heeft ongeveer net zoveel als eerst in The Barrens, enigste verschil is nu that their getting their asses kicked. Er lopen orcs in Northshire en Sentinel Hill dat eerst in een stadje veranderd word in de fik gestoken.
pi_85842918
Rotface en Festerguts bloed binnen. Nu nog 11 extra Primordial Saronites en ik kan gaan rondlopen met Shadow's Edge :D
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_85849476
Het spel is ook zoveel makkelijker gemaakt door al die addons(recount, DBM), class websites, tactics, tankspot, filmpjes op youtube, wowhead, thottbot enz enz.

Mensen die EverQuest hebben gespeeld en daarna verder zijn gegaan in WoW weten hoe het spel en alles er om heen is doorontwikkeld. En dat zal alleen maar doorgaan. Ik schat dat er straks ook een nieuwe database komt on WoW die verteld over bepaalde zaken, lore, beesten enzo. Andere MMO's hebben dit ook al.

Het is een neverending story. Valt WoW weg is er wel een andere die het stokje overneemt.
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:52:12 #119
256666 leeell
I know you're lonely
pi_85850770
al die huillies die hier janken om GS en dat ze daarom niet een groepen komen heb ik het volgende te zeggen:

PuG's :') :') :')

zoek toch een guild, klaploper
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_85852420
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:52 schreef leeell het volgende:
al die huillies die hier janken om GS en dat ze daarom niet een groepen komen heb ik het volgende te zeggen:

PuG's :') :') :')

zoek toch een guild, klaploper
guilds :')

oftewel verplicht zijn om op bepaalde dagen de hele avond achter de computer te zitten zonder enige pauze
hardcoholic
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:17:30 #121
256666 leeell
I know you're lonely
pi_85852517
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef Ferdii het volgende:

[..]

oftewel verplicht zijn om op bepaalde dagen de hele avond achter de computer te zitten zonder enige pauze
zoveel faal in 1 post, ik kan het niet aanzien :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:17:44 #122
256666 leeell
I know you're lonely
pi_85852533
je speelt zeker een DK
pi_85852670
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:15 schreef Ferdii het volgende:

[..]

onzin zijn genoeg guilds die waarbij raiden casual is, net zo goed als dat er pugs zijn die gewoon goed lopen. Ik doe zelf nu de laatste weken iedere week een goldrun pug met me shaman. Toch iedere week gemiddeld zo 2500-3000 gold per run. Helaas zit LK er niet in met deze pug maar dat maakt niet zoveel uit ben al blij dat ik sindra down heb zien gaan LK komt nog wel
pi_85853302
Kijk eens rond op de guildsites van je realm. Wellicht komt je een alt/social/friend raid groep tegen van een goeie guild. Ik heb er nu ook 1 gevonden van de top3 op onze server. 2 runs en al 8/12 HC. Het kan wel, moet je alleen goed zoeken en/of rondvragen op je realm.
pi_85858367
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef Evertjan het volgende:

[..]

onzin zijn genoeg guilds die waarbij raiden casual is, net zo goed als dat er pugs zijn die gewoon goed lopen. Ik doe zelf nu de laatste weken iedere week een goldrun pug met me shaman. Toch iedere week gemiddeld zo 2500-3000 gold per run. Helaas zit LK er niet in met deze pug maar dat maakt niet zoveel uit ben al blij dat ik sindra down heb zien gaan LK komt nog wel
Zoveel geld uit 1 raid? Hoe krijg je dat voorelkaar dan? Ik heb zelf ICC nog nooit gelopen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')