niets mis met de addon, alleen de mensen die het gebruiken zijn vaak het probleemquote:
Jij bent er dus ook zo een, vergeten dat je zelf ooit ook een nieuwe 80 bent geweest, en waarschijnlijk ook anderen hebt lastig gevallen omdat jij gear moest hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:09 schreef leeell het volgende:
HC's doen met mensen onder de 5.5k GS,
ik word arrogant, ik snap het ook wel dat iedereen zn gear moet halen maar dat weerhoud mij er niet van om me geirriteerd te voelen als ik weer zn groep krijgt![]()
zie mn subscript, en ik heb 5 alts dus ik ben al vaak een nieuwe 80 geweest hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij bent er dus ook zo een, vergeten dat je zelf ooit ook een nieuwe 80 bent geweest, en waarschijnlijk ook anderen hebt lastig gevallen omdat jij gear moest hebben
Sowieso dat gezeik over GS altijd
Standaardargument dat niet opgaat. Gearscore heeft WoW min of meer verpest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:18 schreef leeell het volgende:
[..]
niets mis met de addon, alleen de mensen die het gebruiken zijn vaak het probleem
waar hèb je het over?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Standaardargument dat niet opgaat. Gearscore heeft WoW min of meer verpest.
Ik heb trouwens liever een lager gegearde groep omdat je dan tenminste nog op moet letten. Zo'n mindless AOE spam zerg fest heb ik na 3 keer ook wel gezien. Dat heeft niets meer met WoW spelen te maken, op 2 knopjes drukken.
Heb jij wel meegedaan met een ICC met lage gearscores dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:50 schreef leeell het volgende:
[..]
waar hèb je het over?
HC is idd mindless button mash maar wou jij beweren dat je bij ICC25-HC niet op hoeft te letten?
je doet maar 1 HC per dag, waar kan je over klagen? voor die 5 minuten dat je hem loopt maakt t ook niet uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Heb jij wel meegedaan met een ICC met lage gearscores dan?![]()
Daar gaat het toch niet over? Het ging over HC dungeons.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef leeell het volgende:
[..]
zie mn subscript, en ik heb 5 alts dus ik ben al vaak een nieuwe 80 geweest hoor
ook al weet ik dat het fout is om naar gear te kijken in HC's in mn hoofd ben ik altijd teleurgesteld en geirriteerd als ik zon
"lage groep" tegenkom in HC's
ik ben ook ongeduldig omdat ik die onzin al 999x10^99 heb gedaan en aardig zat ben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:00 schreef Rp2009 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanmiddag FoS hc gedaan met een groepje, lage gear maar erg gezellig.
Vele malen leuker als de groepen met overgearde mensen die maar schelden en ongeduldig worden omdat het langer als 10 min duurt.
Owja, GS
Omdat: "Right back in your face":quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef leeell het volgende:
[..]
je doet maar 1 HC per dag, waar kan je over klagen? voor die 5 minuten dat je hem loopt maakt t ook niet uit
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:09 schreef leeell het volgende:
HC's doen met mensen onder de 5.5k GS,
ik word arrogant, ik snap het ook wel dat iedereen zn gear moet halen maar dat weerhoud mij er niet van om me geirriteerd te voelen als ik weer zn groep krijgt![]()
de "je"was algemeen bedoeld en ik weet ook wel dat mijn zeiken niet gerechtvaardigd wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:04 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Omdat: "Right back in your face":
[..]
ik ben vies van mezelf omdat ik zon zeikerd ben geworden, ben deze week saved voor 1(!) boss in icc25, dus ik ben chagarijnigquote:
Faal is dat. Gelukkig heb ik een guild die me graag mee hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben vies van mezelf omdat ik zon zeikerd ben geworden, ben deze week saved voor 1(!) boss in icc25, dus ik ben chagarijnig
Ugh. Klinkt als Wintergrasp. Frustratie. Na die wins laatst geen enkele meer. En ik doe elke dag meerdere keren meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
VerdommeNet een AV verloren met nog 11 punten te gaan... cappen die klerelijers een tower
Welcome to my world.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
Bah. Nu ik 80 met de priest ben realiseer ik me weer hoezeer ik eigelijk ben uitgekeken op dit spel. Altijd hetzelfde gezeik met gear, achievements, class changes, pvp queues en casualization
Priest kan me ook al niet genoeg tevreden stellen om er een nieuwe main van te maken.
Tis dat ik helaas geen goed vervangend spel heb...
ja ik ook hoor maar is was er afgelopen week niet dus moest ik wel puggen om hem nog te doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:02 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Faal is dat. Gelukkig heb ik een guild die me graag mee hebben.
[..]
Ugh. Klinkt als Wintergrasp. Frustratie. Na die wins laatst geen enkele meer. En ik doe elke dag meerdere keren mee
misg moet je eens een guild zoekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:03 schreef GlenSpey het volgende:
Bah. Nu ik 80 met de priest ben realiseer ik me weer hoezeer ik eigelijk ben uitgekeken op dit spel. Altijd hetzelfde gezeik met gear, achievements, class changes, pvp queues en casualization
Priest kan me ook al niet genoeg tevreden stellen om er een nieuwe main van te maken.
Tis dat ik helaas geen goed vervangend spel heb...
Komt nog wel als ik ooit zin heb om in de avond te raiden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef leeell het volgende:
[..]
misg moet je eens een guild zoeken
Waar ik vooral mee zit is de rotation. Elke guide vertelt iets anders en er zijn een miljoen verschillenden. Mijn HP-pool is waardeloos en de sterkere heroics durf ik nog niet aan. Als ik aggro verlies omdat ik 'maar wat doe', dan kan ik natuurlijk weer opnieuw op zoekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:07 schreef leeell het volgende:
maar bedoel je dan dat je nog niet raid, kijk voor HC-tank hoef je toch geen gear te hebben en spec kan jezelf toch wel uitvogelen, en zodra je na 3-5 dagen klaar ben met heroics kan je toch gewoon met Voa beginnen enzo en dan is zon raid-tank guide wel weer toepasbaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |