gezien het leeftijdsverschil zal het altijd een lekker jong ding blijven in zijn ogenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar eh, als het een pedo is, waarom wil hij haar dan nogsteeds als ze 18 is? Wordt het dan niet tijd voor een jonger exemplaar? No offence, maar ik snap dat serieus niet. Dat zou dus wel doen geloven dat hij het ziet als een relatie en niet als een tijdelijke seksrelatie voor zijn behoeftes.
Precies. En die macht drijft hem. En als het oprechte liefde en steun zou zijn, dan zou hij moeten begrijpen dat seks daar geen onderdeel van uitmaakt. En abortussen en SM al HELEMAAL niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef extreme het volgende:
[..]
iets met gescheiden ouders en een werkende moeder / geen vader figuur, hij zal haar ongetwijfeld behandelen als een volwassene, haar het gevoel geven dat ze de enige en de mooiste op aarde is en dat iets wat ze niet krijgt van een knulletje van 15.
Vanaf twaalf is het geen pedofilie meer maar efebofilie (niet te verwarren met de seksuele opwinding voor het uit de muur eten 'febofilie')'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Leg uit? Hij wil toch op haar wachten tot ze 18 is?
wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was jij inderdaad, die het begrijpend lezen ontbeerde.
Het vergaat me uitstekend, dank je. Misschien moet je het nog es inhoudelijk proberen, dan maak je meer kans.
hij wil sex, zij wil aandacht,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies. En die macht drijft hem. En als het oprechte liefde en steun zou zijn, dan zou hij moeten begrijpen dat seks daar geen onderdeel van uitmaakt. En abortussen en SM al HELEMAAL niet.
Zou kunnen, maar dan is er dus wel iets mis met haar als je op die manier aandacht wil krijgen. Erg wanhopig voor aandacht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
Duit in het zakje:
Macht, zowel macht over die man als de macht die zij erbij kreeg, hij verkoos haar boven zijn vrouw en kinderen, was elke dag bij haar, kreeg aandacht.
Dan vraag ik me af waar de ouders zijn in dit verhaal....lijkt me neit dat ze ineens met allemaal dure spullen kan thuiskomen zonder dat zij iets doorhebben.quote:Geld, die man had geld en kon haar geven wat haar klasgenootjes niet konden.
Volwassen mannen weet ik niet, misschien mannen die volwassener zijn. Er is wel een verschil tussen een volwassen man en een veel oudere vent, die ook nog eens je leraar is.quote:Volwassen, vrouwen voelen zich altijd aangetrokken tot volwassen mannen, ook op hun 13e
Uh...het doel is niet om te pratenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan met kinderen van 16 al nauwelijks normaal praten, laat staan een beugelbekkie van 13.
Omdat ik al zovaak gezegd heb; de primaire verantwoordelijkheid ligt bij de oudere, de volwassene en bovenal de leraar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:03 schreef extreme het volgende:
[..]
hij wil sex, zij wil aandacht,
natuurlijk is het fout, maar waarom beperk je je tot een kant? omdat het lekker makkelijk is haar alleen als slachtoffer te zien, en hem alleen als die pedofiel die misbruik maakt van een onschuldig meisje?
Daddy issues....tja, dat kan je op die manier compenseren, totdat je realiseert dat het geen gelijkwaardige relatie is en enkel om de seks draait. Sowieso seks hebben met een vaderfiguur is nogal twisted.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef extreme het volgende:
[..]
iets met gescheiden ouders en een werkende moeder / geen vader figuur, hij zal haar ongetwijfeld behandelen als een volwassene, haar het gevoel geven dat ze de enige en de mooiste op aarde is en dat iets wat ze niet krijgt van een knulletje van 15.
daar komt meestal ook de behoefte aan aandacht vandaan, als ze het niet ergens anders krijgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan vraag ik me af waar de ouders zijn in dit verhaal....lijkt me neit dat ze ineens met allemaal dure spullen kan thuiskomen zonder dat zij iets doorhebben.
Dat snap ik, maar uitgaande van de "normale" relatie die de man beweert te hebben, zal daar toch echt praten bijhoren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh...het doel is niet om te praten![]()
Toen ik 14 was en mijn vriendinnetje 13 hebben wij niet echt veel gepraat, dat kan ik mij nog wel herinneren
wie zegt dat zij geen sex wil?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, maar waarom zou je er als kind dan voor kiezen om je te laten gebruiken door zo'n leraar, i.p.v. je geilheid met mensen (leeftijdgenootjes) te beleven die wel echt om jou geven en waarmee je wel een relatie kunt hebben en niet enkel een seksrelatie?
Oh dat. Beetje mierenneukerig, ik weet dat efebofilie de correcte term is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vanaf twaalf is het geen pedofilie meer maar efebofilie (niet te verwarren met de seksuele opwinding voor het uit de muur eten 'febofilie')'.
En krijg je (in Nederland) ook aanzienlijk lagere straffen voor een vergrijp.
In een normale relatie heb je ook seks hoor....niet alleen in seksrelaties met oudere mannen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef dalonia het volgende:
[..]
wie zegt dat zij geen sex wil?
in die periode barsten ze van de hormomen.
ik heb zelf ook een keer een sex relatie gehad met een 13/14 jarige en na een jaar ben ik ermee gekapt omdat ik het lichamelijk niet meer trok.
Het blijven vrouwen he, meisje is kwestie zal niet op wo niveau zitten en op die leeftijd hoef je weinig nuance te verwachten.. En die ouders is inderdaad een vage geheel, vooral icm met een abortus..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan is er dus wel iets mis met haar als je op die manier aandacht wil krijgen. Erg wanhopig voor aandacht.
[..]
Dan vraag ik me af waar de ouders zijn in dit verhaal....lijkt me neit dat ze ineens met allemaal dure spullen kan thuiskomen zonder dat zij iets doorhebben.
[..]
Volwassen mannen weet ik niet, misschien mannen die volwassener zijn. Er is wel een verschil tussen een volwassen man en een veel oudere vent, die ook nog eens je leraar is.
Klopt. En dat betekent een bepaalde lichamelijke zwakheid waar oudere doorgaans verstandigere LERAREN geen misbruik van moeten maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef dalonia het volgende:
Oh..ja...maar wat hij zegt neem ik met een flinke korrel zout. Ik ken bar weinig 13 jarigen die een conversatie met een 39 jarige langer dan 2 minuten interessant kunnen houden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar uitgaande van de "normale" relatie die de man beweert te hebben, zal daar toch echt praten bijhoren.
Dat mogen is ook maar bepaald door de morele voorkeur van de maatschappij, er is natuurlijk helemaal niets wat hem weerhield het meisje te boemsen, kun je wel roepen dat hij fout zit, maar dat helpt toch weingiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt. En dat betekent een bepaalde lichamelijke zwakheid waar oudere doorgaans verstandigere LERAREN geen misbruik van moeten maken.
In sommige periodes barsten sommigen van woede. B.v. een werkgever die zijn werknemer wel de strot om kan draaien om zijn lusteloze houding, of andersom die werkgever de nek om kan draaien voor het overmatig pushen. De buurman die zijn buur wel kan schieten om de overlast van de huisdieren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef dalonia het volgende:
Een pedo heeft daar geloof ik niets aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
. Een seksslavin van 18 die alles voor je doet en bij je wilt blijven, daar tekenen mensen snel voor hoor
Nogal makkelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat mogen is ook maar bepaald door de morele voorkeur van de maatschappij, er is natuurlijk helemaal niets wat hem weerhield het meisje te boemsen, kun je wel roepen dat hij fout zit, maar dat helpt toch weingi
Oh, ik wist niet dat er al definities bewijs was dat hij enkel en alleen pedo was en zijn vrouw en kinderen voor de show had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Een pedo heeft daar geloof ik niets aan![]()
Tja, als je denkt dat je met een meisje van 13 een relatie kan opbouwen die voor de rest van je leven is, ben je dan nog verder van de wereld dan een pedo? Stating the obvious, die vent spoort in elk geval niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |