Maar hier door ziet hij niet de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet, hij is een Rotterdammer en weet er meer van Feyenoord dan de rest van de tafel bij elkaar.
Oké, dan weet jij lekker alles van Feyenoordquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar hier door ziet hij niet de werkelijkheid.
zelf ben ik voor ajax, maar ik kan wel zien als het spel echt bal is.
Maar Emiel ziet in een bal van bruins, die per toeval bij een ploeg genoot komt al een licht punt.
"hij is 9, gelijk kopen die jongen"quote:
Kan jij niet beter op de viva site gaan posten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, dan weet jij lekker alles van Feyenoord. Ik ben het er mee eens dat Bruins tot dusverre redelijk tot goed speelt en inderdaad het overzicht bewaart, en dat is iets waar Feyenoord belang bij heeft.
Altijd. Maar hij praat geen onzinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die Schelvis irritant vind?
ja, dat verstond ik ook (maar klopt niet met de uitslag btw)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Zei Gijp nou "Sparta heeft weer 8 keer gescoord"?
ik zat klaar op de bank maar ogen vielen dicht en gingen pas om 22.04 weer openquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:49 schreef bascross het volgende:
Nog niet online.Ik kon helaas niet kijken omdat ik bij de topper Cambuur - AGOVV aanwezig was.
3-0 verlorenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef frensje het volgende:
[..]
ja, dat verstond ik ook (maar klopt niet met de uitslag btw)
Nee, Genee zei: weer verrassende resultaten! kijken dus! en toen zei Gijp: "die gozer van Sparta heeft weer 8 keer gescoord!"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:54 schreef frensje het volgende:
[..]
ja, dat verstond ik ook (maar klopt niet met de uitslag btw)
Dit doen ze gewoon expres. Waarschijnlijk staat het er pas ergens in de nacht weer op. Vooral om mensen zoals ik die nooit op tv kijken, te zieken. Ik vind dat ze dit aan zichzelf te danken hebben met die irritante reclames waarin ze zelf niet doorgroeien (bijv. door reclame in beeld met een balk terwijl het programma gewoon door gaat).quote:
Leuk dat ze zich zo kinderachtig opstellen, maar hoe leggen ze dat uit aan de mensen die zich scheel betalen voor die reclames?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit doen ze gewoon expres. Waarschijnlijk staat het er pas ergens in de nacht weer op. Vooral om mensen zoals ik die nooit op tv kijken, te zieken. Ik vind dat ze dit aan zichzelf te danken hebben met die irritante reclames waarin ze zelf niet doorgroeien (bijv. door reclame in beeld met een balk terwijl het programma gewoon door gaat).
Je bedoelt die reclames online? Of gewoon tijdens de uitzending? Mensen die perse online willen kijken, kijken toch wel. Dus die missen ze niet. Op deze manier sporen ze wel meer mensen aan om gewoon naar de uitzending op tv te gaan kijken, en dus genereren ze meer kijkers voor die reclames.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:10 schreef Hansieworst het volgende:
[..]
Leuk dat ze zich zo kinderachtig opstellen, maar hoe leggen ze dat uit aan de mensen die zich scheel betalen voor die reclames?
Ik weet niet of ze daar apart voor betalen, maar het is evident dat er uiteindelijk minder mensen het online zullen zien als het toevallig een keer vrijdagnacht om 4:21 erop wordt gezet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je bedoelt die reclames online? Of gewoon tijdens de uitzending? Mensen die perse online willen kijken, kijken toch wel. Dus die missen ze niet. Op deze manier sporen ze wel meer mensen aan om gewoon naar de uitzending op tv te gaan kijken, en dus genereren ze meer kijkers voor die reclames.
Niet @ Rtl-gemist hier.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef Gijpvogel het volgende:
Hij staat erop, maar het begin is niet te zien.
Nice en het begin is idd niet te zien, maar ach.. Is verder heerlijk man.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Online!
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s5_a6.xml
post dan de goede link:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Online!
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s5_a6.xml
Genee was zeker dronken toen hij de uitzending 's avonds online gooidequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:37 schreef Gijpvogel het volgende:
Hij staat erop, maar het begin is niet te zien.
Is hier het begin wel op te zien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:30 schreef pberends het volgende:
[..]
post dan de goede link:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is hier het begin wel op te zien?
Nee, maar wel zonder reclamesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is hier het begin wel op te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |