Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Een nagellak gek vertelt welke kleuren ze in haar stash heeft:
[..]
Awwww
*update eigen draaitabel*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.
Hier mijn stash
Ik heb 50 paarse lakjes en dan nog zo'n 110 in verschillende kleurtjes
Je bent 50 blauw vergetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.
Hier mijn stash
Ik heb 50 paarse lakjes en dan nog zo'n 110 in verschillende kleurtjes
do share!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*update eigen draaitabel*
Ehhh laat ik maar niks zeggen
Jawel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*update eigen draaitabel*
Ehhh laat ik maar niks zeggen
Leuk!! Veel plezier!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Wij gaan zo naar KaneJammer alleen dat ik de laatste week constant misselijk ben en al vaker heb overgegeven dan ik op 1 hand kan tellen
voel me nu alweer bluh
maar heb er zin in
ofzo
* Puckzzz gaat ook ff lekker in badjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je ff niet helpen, ik lig in bad
Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:00 schreef mirannie het volgende:
Oh, en ik heb vandaag mijn geweldige leren jasje thuis gekregenZal binnenkort even proberen foto's te maken
quote:
dat!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd!
[..]
Wat is er gebeurd?
1tje lijkt me wel watquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze FIGHT Like A Woman
Ship On Monday August 30th
op TD
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Veel vitamine c met cranberry werkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Oe da's zooo niet fijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Bah, sterktequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Thanks! En daar was ik al bang voor inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mss het volgende:
Thnx allemaal![]()
En Joys veel plezier op de parkfeesten! En trek oude schoenen aan, het is een grote modderpoel
fotooooowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net gesponst en het is tof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |