Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten wetenquote:
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zitquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten weten
[..]
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zit
Tuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik dacht dat je trouwste klanten dat wel mochten weten
[..]
Nope, zit op een locatie waar je de hele dag alleen zit
Urrrrrr!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, dat is GWK, die hebben wij niet
Ik zit in de Preferred Banking Lounge vandaag
Jups, koffie zetten voor de rijke stinkerdsquote:
Totally agree on that onequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik moet morgen om 6 uur beginnen met werken. Ik heb liever late dienst.
Ja, ik ben ook totaal geen ochtendmens en dan moet ik om 6 uur al vrolijk gaan lopen doen tegen mensen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Totally agree on that one
Heb ook veel liever late dienst en al helemaal in het weekend.
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook totaal geen ochtendmens en dan moet ik om 6 uur al vrolijk gaan lopen doen tegen mensen.Gelukkig komen de klanten pas om 8 uur!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen maken
ik kan je ff niet helpen, ik lig in badquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:49 schreef mirannie het volgende:
Ok people, imageplate M63 of M73, welke is de echte musthave?
M73!! Hoewel M63 tweede staat in mijn Konad Plates lijstjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:49 schreef mirannie het volgende:
Ok people, imageplate M63 of M73, welke is de echte musthave?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je ff niet helpen, ik lig in bad
Haha, ja... ik vind het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M73!! Hoewel M63 tweede staat in mijn Konad Plates lijstje
Ja, dat heb ik ook weleens gezien!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Pff, bij mij staan ze vaak al voordat we open zijn op het raam te bonken en te roepen of we al open zijn. Ja hoor meneer, wij werken altijd met de gordijnen naar beneden zodat we geen klantcontact kunnen maken
sneu hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
En zelfs dan nog Fokken
Mijn aflos is onderweg naar mij, dus eindelijk zo roken, plassen, eten, roken
die wijven hebben ook allemaal ademende nagelsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=615800
En je er dan ook nog druk om makenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
bwhahahahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:08 schreef tliciouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwhahahaha![]()
oh .. ik dacht dat mijn pinpas altijd aan het huilen was, maar het zijn dus mijn nagels die huilen omdat met nog meer lakjes ze nog minder kunnen ademen!!!heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg binnenkort pathologie van de nagel dan kan ik het vragen![]()
Awwwwquote:4 wit
6 grijs/zilver/zilver glitter
1 zwart
1 geel
5 oranje/peach/koraal
6 rood
4 felroze, fuchsia
11 licht roze/ nude
5 bruin
6 groen/teal/mint
8 blauw
5 paars
en nog ik weet niet hoeveel soorten topcoats met glitters etc, en normale base/topcoats haha
Vintagebiatch createz teh dramaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net even het hele draadje gelezen maar 90% van de reply's is positief over nagellak dus ik snap de fuss niet zo![]()
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:32 schreef Daph_ het volgende:
Een nagellak gek vertelt welke kleuren ze in haar stash heeft:
[..]
Awwww
*update eigen draaitabel*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.
Hier mijn stash
Ik heb 50 paarse lakjes en dan nog zo'n 110 in verschillende kleurtjes
Je bent 50 blauw vergetenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dit vond ik dan wel weer lollig aan het stuk.
Hier mijn stash
Ik heb 50 paarse lakjes en dan nog zo'n 110 in verschillende kleurtjes
do share!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*update eigen draaitabel*
Ehhh laat ik maar niks zeggen
Jawel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*update eigen draaitabel*
Ehhh laat ik maar niks zeggen
Leuk!! Veel plezier!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel!![]()
Wij gaan zo naar KaneJammer alleen dat ik de laatste week constant misselijk ben en al vaker heb overgegeven dan ik op 1 hand kan tellen
voel me nu alweer bluh
maar heb er zin in
ofzo
* Puckzzz gaat ook ff lekker in badjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je ff niet helpen, ik lig in bad
Ik ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:00 schreef mirannie het volgende:
Oh, en ik heb vandaag mijn geweldige leren jasje thuis gekregenZal binnenkort even proberen foto's te maken
quote:
dat!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd!
[..]
Wat is er gebeurd?
1tje lijkt me wel watquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze FIGHT Like A Woman
Ship On Monday August 30th
op TD
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Veel vitamine c met cranberry werkt goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
HAP, ik had vermoedens van blaasontsteking, en ik had gelijk. Zwaar kut dus. Hoewel ik ook altijd erg ongemakkelijk word van ziekenhuizen.
Oe da's zooo niet fijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Bah, sterktequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Mss het volgende:
Thanks! En daar was ik al bang voor inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mss het volgende:
Thnx allemaal![]()
En Joys veel plezier op de parkfeesten! En trek oude schoenen aan, het is een grote modderpoel
fotooooowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net gesponst en het is tof!
ja ik skrikte ook! En pic volgt morgen in pic topic!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
fotooooow
Ow en Anton Geesink is overleden..... Gek toch altijd dat zulk nieuws zo onverwacht komt
* Rent....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
Meiden, zijn jullie al op Viis geweest vandaag???
15% korting tot (of tot en met) morgen. En zelfs 30% op de cuticle remover.
Jullie raden vast wel wie er gefaald heeft
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
zo, nageltjes weer bijgewerkt met acryl en strak in de lak
ik trok vanmorgen de auto open, het regende, glijdt m'n wijsvinger met volle kracht van de hendel af, pats, acryl naar de kloteik voel het nu nog
Mwehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
Kan je daar met paypal betalen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan je daar met paypal betalen?
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dusfuck en mijn
maar lachen
![]()
volgens mij moet je ze ff mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dusfuck en mijn
maar lachen
![]()
auw! Mede daarom wil ik geen kunstnagels... Ik ken mezelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Mirjam het volgende:
zo, nageltjes weer bijgewerkt met acryl en strak in de lak
ik trok vanmorgen de auto open, het regende, glijdt m'n wijsvinger met volle kracht van de hendel af, pats, acryl naar de kloteik voel het nu nog
Staat gewoon als standaard betaaloptie? Ik heb iig niet hoeven mailenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je ze ff mailen
ik heb daar namelijk ook wel eens besteld. volgens mij kun je er lief om vragen, dan doen ze 't wel
ja, da's een goeie, dat vroeg bibi me laatst ook alquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
Mir, waar blijven jouw nagelfoto's lately?
ik heb toenertijd gemaild geloof ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Staat gewoon als standaard betaaloptie? Ik heb iig niet hoeven mailen
gelukkig! Want anders blijft die schimmel zo in mijn hoofd spokenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, da's een goeie, dat vroeg bibi me laatst ook al
ik lak wel hoor, alhoewel minder dan voorheen.
ik wijt het aan een combi ven revalidatie en geestelijke buh-heid.
ik heb toevallig van de week weer foto's gemaakt, dus er staan wel 2 mani's in de wacht..
en ben as we speak aan het lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |