Perfect, komt je kant op. Als je even je adres pm't.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:57 schreef Trusten het volgende:
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
My Chemical Romance - Thee Cheers For Sweet Revenge
KT Tunstall - Drastic Fantastic
Plain White T's - Every Second Counts
10 inc
In Helmond, maar ik kan ook naar station Utrecht komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef Echtjammer het volgende:
Waar woon je precies?
Ik heb wel belang bij de Gameboy
Exclusief en we hebben een deal.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef LostFormat het volgende:
Die gameboyspelletjes los voor 7,50 inclusief?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In Helmond, maar ik kan ook naar station Utrecht komen.
[..]
Exclusief en we hebben een deal.
Reserveer ik voor je Kano.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil J.R.R. Tolkien - De Kinderen van Húrin wel, en ik zit nog even verder te speuren
Ja makkelijk! Wil je het armbandje erbij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef koenie95 het volgende:
past dat twilight etuitje door de brievenbus? (mooi cadeau voor mijn zusje)
iig vraagprijs geboden
Excl. en we hebben een deal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef jarnobuiter het volgende:
Kubus & Sticks - Microphone Colossus
Kubus & Bang Bang - Learning Curve
Kubus & Bang Bang - Pie & Mash
7.50 inc geboden
Volgens mij kan je hem gewoon 'open' in een grote envelop doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik zal even kijken hoeveel de verzendkosten zijn en dan pm ik je?
Ja, weet ik, maar hij komt hoogstwaarschijnlijk boven een bepaald gewicht uit en dan moeten er aan postzegels 2,20 op ofzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij kan je hem gewoon 'open' in een grote envelop doen.
Ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar hij komt hoogstwaarschijnlijk boven een bepaald gewicht uit en dan moeten er aan postzegels 2,20 op ofzo.
Ik kijk even hoeveel het weegt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef Silv het volgende:
The Strokes - Is This It?
The Departed
Se7en SE
10 euro incl geboden.
Ja tjonge jonge!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo mensjes! De spulletjes komen pas ná het weekend, want mijn moeder zou grote enveloppen meenemen, maar dit is ze vergeten, dus heb ik ze vanavond pas gekocht. Dit betekent dat ze niet voor 5 uur op de bus zijn gegaan, dus dat ze morgen pas meegenomen worden. Sorry voor de vertraging!
¤6 euro.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Paolo Nutini - These Streets: festival edition, ¤4
The Notebook ¤ 2,50
¤ 5,50? En ben je binnenkort in Eindhoven?
Jep. heb ik nog.quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:28 schreef oddeyed het volgende:
Heb je trainspotting nog?
Zo ja, dan wil ik hem graag hebben
Oke, die wil ik wel hebben, hoeveel word dat incl. verzendkosten?quote:
Ohja, sorry.quote:
Dat is wel apart, want ze zijn allemaal tegelijk op de post gegaan. En van de rest heb ik al gehoord dat ze het binnen hebben. Of ze moeten het kwijt zijn geraakt..quote:Op woensdag 1 september 2010 19:42 schreef Trusten het volgende:
Helaas nog niks binnen hier. Kan ook goed aan TNT liggen, die zijn lekker bezig hier de laatste tijd...ben benieuwd
Nou, mijn moeder zou hem op de post doen, maar ze is het vergeten, want ik ben zelf niet thuis.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef oddeyed het volgende:
Is mijn trainspotting dvd al op de post?
Haha nou geeft niks, dan zal ik hem vrijdag wel hebbenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder zou hem op de post doen, maar ze is het vergeten, want ik ben zelf niet thuis.Dus nu heb ik haar op het hart gedrukt om hem morgen op de post te doen en ze heeft hem in d'r tas gegooid, dus hij moet morgen op de post gaan. Sorry voor de vertraging!
Oké oké, 6 euro. Ehhwwwww oké. PM maar hoe je het wilt doen, ik heb alleen 's avonds tijd dus mss handiger om het dan op te sturen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
¤6 euro.En ik ben binnenkort vast wel in de buurt van Eindhoven, ik woon in Helmond dus.
Ja, ik heb alleen 's weekends tijd, sowieso.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké oké, 6 euro. Ehhwwwww oké. PM maar hoe je het wilt doen, ik heb alleen 's avonds tijd dus mss handiger om het dan op te sturen.
Ik denk dat je dan op 6,60 uitkomt! Maar dat moet ik thuis even wegen, want ik weet echt begod niet hoe zwaar dat ding is, het is namelijk vrij zware stof. Ik ben vrijdag weer thuis, is het goed als ik je er dan even over PM?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef Arcadia het volgende:
Hoeveel voor de twilight tas incl verzendkosten? Wil mijn kleine zusje graag hier mee verblijden, loop al zo'n 3 verjaardagen achter.
Ik ook! PM maar wat je wilt.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen 's weekends tijd, sowieso.
Is goed! En Paolo Nutini is inderdaad al verkocht, maar ik kan de openingspost niet meer wijzigen. Ik PM je evn!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:48 schreef Lizan het volgende:
Ronald Giphart - Ik Omhels Je Met Duizend Armen
Step Up
Placebo - Sleeping With Ghosts
10 incl?
& Als Paolo Nutini nog niet verkocht is hou ik mij aanbevolen, maar ik gok dat die al verkocht is.
Ik kijk even hoeveel ik voor de verzendkosten kwijt ben.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:55 schreef bigshadow het volgende:
The Strokes - First Impressions Of Earth
Stereophonics - Language, Sex, Violence, More?
6,- inc
Moet ik nog even over nadenken. Even voor de duidelijkheid, wil je hem ophalen of moet ik hem opsturen?quote:
Dan moet ik thuis even kijken! Ik ben nu niet thuis, morgen weer. Is het goed als ik je er dan even over pm?quote:
En?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kijk even hoeveel ik voor de verzendkosten kwijt ben.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |