Best wel ja, ze zijn er nog druk mee bezig, en het is in samenwerking met de publieke omroep. Het mocht nog niet openbaar gemaakt worden. Ook hun programma's staan er al in vermeld.quote:
Wat denk je nou zelf? Deze mail is naar ALLE leden gestuurd van PowNed. Dat doen ze natuurlijk omdat het nog niet openbaar mag worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef GefundenDaar het volgende:
[..]
Best wel ja, ze zijn er nog druk mee bezig, en het is in samenwerking met de publieke omroep. Het mocht nog niet openbaar gemaakt worden. Ook hun programma's staan er al in vermeld.
Jij begrijpt het echt niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Deze mail is naar ALLE leden gestuurd van PowNed. Dat doen ze natuurlijk omdat het nog niet openbaar mag worden.
wat is de link dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef GefundenDaar het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet.
In de mail staat dat ze druk bezig zijn met een site. De link naar de nieuwe site staat er niet, die heb ik zelf zien te ontrafelen. Niemand weet hier nog vanaf, alleen de GS redactie en de Publieke Omroep.
Owww! Zeg dat dan!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef GefundenDaar het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet.
In de mail staat dat ze druk bezig zijn met een site. De link naar de nieuwe site staat er niet, die heb ik zelf zien te ontrafelen. Niemand weet hier nog vanaf, alleen de GS redactie en de Publieke Omroep.
wajoo, tight ass shit.quote:
Als je dat niet snaptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef n0ir het volgende:
Waarom gooien ze er allemaal nieuws op als de site pas over een week open moet gaan?
Je verwacht de site niet echt op een subdomein nee...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef MilaNL het volgende:
en ze hebben ook maar vast een subdomein aangemaakt.. en daarvoor kiezen ze "new".. iets wat je natuurlijk nooit raadt.
Zeg eens eerlijk... krijg je hier nu een harde plasser van?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef GefundenDaar het volgende:
Leuk al die comments dat het vast niet heel bijzonder is.
Ik heb inmiddels mijn 2e ban op GeenStijl vanwege het posten van deze screenshots. Niemand weet er van, en het is een site die nog onder ontwikkeling is. De reden waarom het zo open op het internet staat is waarschijnlijk vanwege het live-testen van de site. Ook gezien ze veel gebruik maken van feeds en api's.
Je kunt wel zeggen, ach, stelt niks voor, maar voor hun is dit zeker wel een harde faal.
Nee maar wellicht wel wat geld van GS voor het maken van reclamequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... krijg je hier nu een harde plasser van?
Ik wist niet dat jij een piemol had?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar wellicht wel wat geld van GS voor het maken van reclame
Ik heb maar gecheckt want ik begon toch even te twijfelen na je post.. Maar gelukkig zit er geenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een piemol had?
Ze hebben het al aangepastquote:Voor de server new.powned.tv op Besloten deel GeenStijl.nl zijn een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
dat programma bestond al hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat radioprogramma 'Turbulent'. Alles waar iedereen altijd over klaagt komt daar in terug
.
Geen dank TS, geen dankquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef GefundenDaar het volgende:
Ik zei het al, ze hebben gefaald, nu hebben ze er dus wel een wachtwoord op staan, het was niet de bedoeling dat het openbaar was.
Bedankt voor het vertrouwen.
Hier gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef GefundenDaar het volgende:
Ik zei het al, ze hebben gefaald, nu hebben ze er dus wel een wachtwoord op staan, het was niet de bedoeling dat het openbaar was.
Bedankt voor het vertrouwen.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:42 schreef IHVK het volgende:
Je bent gewoon aan het spammen op een sneaky manier.
Volgens mij is de kast-homo-omroep.quote:
Wat heeft dit in godsnaam met de PowNed uitzendingen te maken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens mij is de kast-homo-omroep.![]()
Die Rutger komt echt kapot gay over.![]()
Ook de enige die af en toe nog grappig en leuk kan zijn, maar die 'reaguurders' daar op geenstijl ...![]()
![]()
Ik heb me ooit aangemeld voor een links geluid daar af en toe, maar dit is niet normaal rechts, maar echt pauper- en kamperrechts, niet onderbouwde stellingen, geen bronvermeldingen, hele korte vrijwel nietszeggende ANP-quotes zonder achtergrondinformatie.![]()
Met gewoon rechts kan ik prima discussiëren, maar met die kampervolk dat daar zit schiet het niet op. Ze hebben gewoon geen argumenten en ik word er een beetje moe van telkens aan die Henk en Ingrids daar op dat forum te moeten uitleggen dat hun zo bejubelde PVV, juist Henk en Ingrid dadelijk keihard gaat naaien.
Ze zijn daar zo stom dat ze denken dat links de grote vijand is en rechts, de partij die het opneemt voor de villasubsidie en van mening is dat bankdirecteuren best nog wel meer mogen graaien en arbeiders eigenlijk geen rechten zouden moeten hebben, dat rechts dus hun vriend is.
Zulk stom kampervolk verdient misschien ook niet beter dan door Geert keihard in hun kont genaaid te worden.
Lekkere linkse lambalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam met de PowNed uitzendingen te maken?
Of wilde je gewoon even zeiken op GS?
Het gaat erom hoe ze dat gaan doen, op deze manier kan je alles afkraken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:22 schreef Shoombak het volgende:
Dus die paupers die een jaar geleden aan het schreeuwen waren dat ze totaal vernieuwend Hilversum wel even plat zouden walsen komen met een voetbal en nieuwsprogramma?
Godverdomme, die Geenstijlers moeten ook overal links/rechts bijhalen hèquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:17 schreef Radioheader het volgende:
Mathijs van Nieuwkerk gaat Hard Gras presenteren. Hij is juist een van de redenen dat ik lid ben van PowNed. Dan halen ze het boegbeeld van dat verschrikkelijke linkse bastion naar mijn rechtse omroep. Wat een fucking farce, als dat gebeurt zeg ik gelijk op.
het zit je wel erg dwars hè?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |