Best wel ja, ze zijn er nog druk mee bezig, en het is in samenwerking met de publieke omroep. Het mocht nog niet openbaar gemaakt worden. Ook hun programma's staan er al in vermeld.quote:
Wat denk je nou zelf? Deze mail is naar ALLE leden gestuurd van PowNed. Dat doen ze natuurlijk omdat het nog niet openbaar mag worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef GefundenDaar het volgende:
[..]
Best wel ja, ze zijn er nog druk mee bezig, en het is in samenwerking met de publieke omroep. Het mocht nog niet openbaar gemaakt worden. Ook hun programma's staan er al in vermeld.
Jij begrijpt het echt niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Deze mail is naar ALLE leden gestuurd van PowNed. Dat doen ze natuurlijk omdat het nog niet openbaar mag worden.
wat is de link dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef GefundenDaar het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet.
In de mail staat dat ze druk bezig zijn met een site. De link naar de nieuwe site staat er niet, die heb ik zelf zien te ontrafelen. Niemand weet hier nog vanaf, alleen de GS redactie en de Publieke Omroep.
Owww! Zeg dat dan!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef GefundenDaar het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet.
In de mail staat dat ze druk bezig zijn met een site. De link naar de nieuwe site staat er niet, die heb ik zelf zien te ontrafelen. Niemand weet hier nog vanaf, alleen de GS redactie en de Publieke Omroep.
wajoo, tight ass shit.quote:
Als je dat niet snaptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef n0ir het volgende:
Waarom gooien ze er allemaal nieuws op als de site pas over een week open moet gaan?
Je verwacht de site niet echt op een subdomein nee...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef MilaNL het volgende:
en ze hebben ook maar vast een subdomein aangemaakt.. en daarvoor kiezen ze "new".. iets wat je natuurlijk nooit raadt.
Zeg eens eerlijk... krijg je hier nu een harde plasser van?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef GefundenDaar het volgende:
Leuk al die comments dat het vast niet heel bijzonder is.
Ik heb inmiddels mijn 2e ban op GeenStijl vanwege het posten van deze screenshots. Niemand weet er van, en het is een site die nog onder ontwikkeling is. De reden waarom het zo open op het internet staat is waarschijnlijk vanwege het live-testen van de site. Ook gezien ze veel gebruik maken van feeds en api's.
Je kunt wel zeggen, ach, stelt niks voor, maar voor hun is dit zeker wel een harde faal.
Nee maar wellicht wel wat geld van GS voor het maken van reclamequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk... krijg je hier nu een harde plasser van?
Ik wist niet dat jij een piemol had?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar wellicht wel wat geld van GS voor het maken van reclame
Ik heb maar gecheckt want ik begon toch even te twijfelen na je post.. Maar gelukkig zit er geenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een piemol had?
Ze hebben het al aangepastquote:Voor de server new.powned.tv op Besloten deel GeenStijl.nl zijn een gebruikersnaam en wachtwoord nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |