Wat is dat voor onzin? Hoe rijmen ze dat met de dringende oproep (verplichting eigenlijk) om je tent niet daar achter te latenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:48 schreef smoeske het volgende:
Zo wat ben ik ziek geweest zeg , ik heb denk ik vanaf dinsdag t/m vrijdag alleen maar geslapen , hooguit 4 uurtjes wakker per dag ! Nu weer aan 't werk en begin steeds meer te beseffen wat een mazzel we gehad hebben met 't weer !
Verder is de security ook niet meer zo vriendelijk als vroegah op de maandag ochtend!![]()
we wisten het altijd goed te rekken op camping 3 en gaan traditioneel pas als laatste weg, maar met 10 man security om ons heen ging dat lastig , uiteindelijk hebben ze 2 van onze tenten kapot gesneden omdat we genoeg gewaarschuwd waren![]()
Maar 't was weer gezellig !!!!!![]()
![]()
Iemand nog opgepakt trouwens ?
Dat nemen ze net zo hard als dat de ingang echt pas op 18.00 uur open gaat donderdagquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Hoe rijmen ze dat met de dringende oproep (verplichting eigenlijk) om je tent niet daar achter te laten
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Mr.DD het volgende:
En volgend jaar moet ik ook nog eens kiezen tussen introductieweek of Lowlands![]()
Life's not fair.
Combineren I guess.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.
Eerste schooldag, de dinsdag na Lowlands, was echt vreselijk. Die stilte. Bah. En het binnenzitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Nu school/stage/werk weer is begonnen merk ik pas hoe erg ik het lowlands-gevoel mis zeg.
Herkenbaar?
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Volgend jaar eet ik geen saté meer.
Paar weken voor de verkoop?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Of in februari, bij de voorverkoopquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Kijk ook eens naar de optredens van Laura Marling en Villagers zou ik dan als tip willen geven.quote:Op zondag 12 september 2010 12:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet ziek geweest door Lowlands, nooit eigenlijkheb wel het gevoel dat het maanden geleden is terwijl het 3 weken geleden was
Ik luister nog dagelijks naar Mumford and Sons en krijg dan gewoon weer kippevel als ik aan Lowlands denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |