Lol, maarreh, dussss: http://www.meteoalarm.eu/index2.php?country=DE&day=0&lang=quote:
quote:valid from 26.08.2010 00:00 CET Until 27.08.2010 08:00 CET
Rain Awareness Level: Red Von Westen intensivieren sich die zum Teil lang andauernden Regenfälle. Die anberaumten Niederschlagsmengen erreichen in 24 Stunden Werte von 80 bis 100 Liter pro Quadratmeter, örtlich noch mehr. Ein großer Teil der Niederschläge fällt innerhalb kurzer Zeit, so dass mit Starkregen um 30 Liter pro Quadratmeter innerhalb einer Stunde gerechnet werden muss. Diestarken Dauerregenfälle können auch am Freitag noch andauern.
Afwaterings kanaal nr. 1 momenteel.....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Plaatje van de A1 (of is dat tegenwoordig een nieuwe rivier?)
[ afbeelding ]
Het riviertje de Dinkel (wat daar in de buurt stroomt) heeft ambities om de nieuwe Rijn te wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:31 schreef Sj0rSz het volgende:
Plaatje van de A1 (of is dat tegenwoordig een nieuwe rivier?)
[ afbeelding ]
Er ligt tussen Regge en Dinkel een meer....?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het riviertje de Dinkel (wat daar in de buurt stroomt) heeft ambities om de nieuwe Rijn te worden.
In principe kan je 1 rechte lijn doortrekken tot aan Vlaanderen want daar zitten ook al pitjes in he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
Oef en die buienstrook blijft maar activeren en langer worden. Wat een drama daar.
Er ligt tussen Regge en een meer een klein strookje land, ons natte schiereiland Twente...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er ligt tussen Regge en Dinkel een meer....?
http://www.allthelyrics.c(...)-lyrics-1161503.html
Hij hoeft maar een klein beetje naar rechts en ik kan gewoon buiten douchenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:42 schreef Fredo55 het volgende:
Ik eis dat lijntje actieve neerslag in Vlaanderen op.
Ja, hij activeerde steeds net voor de grote regenstrook. Nu zie je langzaam de hele lijn tot aan de kust van België. Als je zoiets over je hoofd krijgt, uren lang is dat natuurlijk wel heel ellendig....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In principe kan je 1 rechte lijn doortrekken tot aan Vlaanderen want daar zitten ook al pitjes in he.
Het is droog hier bij mij ( ook NO-Brabant )quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat een regen hier in NO Brabant. Voetbaltraining ging iig niet door, velden zijn kletsnat en lijken meer op veredelde zwemplassen.
Voor mij een heel klein beetje naar links.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hij hoeft maar een klein beetje naar rechts en ik kan gewoon buiten douchen
Waarom overdrijf je altijd zo en loop je te schreeuwen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef gerard96 het volgende:
•Die zware buienlijn maakt verbinding met het regengebied!!
Nog meer water? Jongens, dit is een absolute noodsituatie. Pak je zandzakken en blokkeer je voordeur nu het nog kan! Er gaan er nog een paar om hun moeder roepen!
Duitsland lijkt gelijk te krijgen gebied trekt naar noord en gaan pittige lijnen onstaan aan randen van gebied.
En vervolgens komt de andere lagedruk onder engeland er ook nog met een tempo aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |