Het was maar een kort stukje, sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie alleen iets over Pakistan en een dieet goeroe
Hart van Nederland zal er zoals gewoonlijk wel weer veel aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was maar een kort stukje, sorry
Het hoeft ook niet zo nodig, nu woon ik nog 4 hoog maar morgen krijgen we de sleutel voor ons nieuwe huis, die is wel op de begane grond en vlak bij een kanaal....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Allemachtig wat een water is daar gevallen! En dan hebben we nog niet alles gehad.
Wij noordelingen zullen wel niet veel krijgen.. KNMI en meteogram gaan iig niet mee.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:42 schreef Adelante het volgende:
Lekkage op zolder, gewoon verzadigd cement gaat lekken
Ik kijk uit principe geen SBS6quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hart van Nederland zal er zoals gewoonlijk wel weer veel aandacht aan besteden
Ik hoef ook niet te weten of Konijn Fret natte voeten heeft en of kanarie Piet zonder voer zit de komende dagen...quote:
Blupquote:
Nou ja als een tunnel erg hoog is dan is het lastig inschatten hoe hoog het water staat. Maar als het ineens een erg lage tunnel lijkt, zou ik ook omdraaien jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Waarom rijden die mensen toch de tunnel in, als ik zou zien dat een tunnel vol met water staat dan draai ik om hoor
Onderschatten van de diepte en ook stopkracht van het water.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Waarom rijden die mensen toch de tunnel in, als ik zou zien dat een tunnel vol met water staat dan draai ik om hoor
Nou ja ik ben wel toe aan een bak regen. Record (niet door mij zelf gemeten) staat op 64mm, dat was op 17 juli 200(3?) meende ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet zo nodig, nu woon ik nog 4 hoog maar morgen krijgen we de sleutel voor ons nieuwe huis, die is wel op de begane grond en vlak bij een kanaal....
2004quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel toe aan een bak regen. Record (niet door mij zelf gemeten) staat op 64mm, dat was op 17 juli 200(3?) meende ik
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef gerard96 het volgende:
WIE heeft dennis wilt gezien:???? hij zij dat die gebied vanuit het zuiden gaat komen en drenthe groningen ook gaat rakenbye nederland
Oja hoe kna ik dat nou vergetenquote:
www.wdr.dequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef gerard96 het volgende:
Weet iemand bekende duitse nieuws site?
www.dnews.dequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef gerard96 het volgende:
Weet iemand bekende duitse nieuws site?
*Klaag*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou wil ik niemand meer horen van een neerslagtekort
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef gerard96 het volgende:
WIE KOMT UIT GRONINGEN????? PAK JULLIE ZANDZAKKEN MAAR WANT ER IS OOK CODE ROOD VOOR BORKUM (duitse eiland) ligt noord van groningen! EN VOOR BREMEN ligt bij DELFZIJL
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef gerard96 het volgende:
OMG DUITSERS SPREKEN WEL HEEN ERG!!! ZE SPREKEN OVER AARDVERSCHUIVINGEN !! EN DAT HET IN HET NOORDEN OVERLAST GAAT KOMEN!WE VERGAAN ECHT JONGENS!
Ah zie, en ik was pessimist....?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef gerard96 het volgende:
De Twentse politie heeft een deel van de snelweg A1 afgesloten, nadat een kleine dijk was doorgebroken door de grote hoeveelheid water. Dat was in de buurt van de grensplaats De Lutte.
Tunnels liepen onder, waardoor gevaarlijke situaties ontstonden. Een crisisteam van de politie besloot daarop de A1 in beide richtingen af te sluiten tussen het knooppunt Buren en de Duitse grens. Ook andere plaatsen in Twente kampen met wateroverlast. Hulpdiensten adviseren om de komende uren niet de weg op te gaan in Twente.
Ik neem je sadisme terugquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah zie, en ik was pessimist....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |