Waarom zit ik dan in het wit op jou kaartje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:44 schreef gerard96 het volgende:
fredo jij krijgt je regen echt wel hoor.
Ik zit in groningen maar ben niet zeker of het het noorden nog gaat raaken![]()
[ afbeelding ]
Word nog veel verwacht voor noorden
Hij kon niet binnen de lijntjes kleurenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan in het wit op jou kaartje?
ohoh, Noorderlingen, tijd voor zandzakken, de vorige keer dat er niet werd gewaarschuwd hadden we 30 cm water in centrum Groningen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef JDude het volgende:
KNMI heeft de waarschuwingen voor het noorden juist ingetrokken
Het noorden heeft enkele dagen geleden onweer gehad, vandaag heeft het midden wateroverlast gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ohoh, Noorderlingen, tijd voor zandzakken, de vorige keer dat er niet werd gewaarschuwd hadden we 30 cm water in centrum Groningen....![]()
WTF?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
Een foto van nu.nl en hoe het normaal is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Is in Enschede. Hier in het westen viel het vandaag overdag wel mee.
Iedereen loopt hier nu met camera's met van die grote lenzen door de straat... Had ik die nu ook maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Damnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En daar ben je blij mee...?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het noorden heeft enkele dagen geleden onweer gehad, vandaag heeft het midden wateroverlast gehad
dus vanavond is het zuiden aan de beurt.
Hee, dat is bij mij achterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben net maar alles in de berging gaan veilig stellen.
Holy shiiiii...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
WTF?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:15 schreef Schuifpui het volgende:
Foto's van de A1 op nufoto.nl![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)r-wateroverlast.html
Heb niet echt meegekregen dat het zo erg was op sommige plaatsen.
Rubberboot ligt al te wachten. Met dat buitje van een uur of 17:45 had ons putje het al erg moeilijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef Burnie88 het volgende:
Jezus, gewoon overstromingen, niet normaal. En er komt weer een lekker bakje aan vanuit het zuiden, prachtig!
Ik heb de kano al naar beneden gehaaldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou trek de bikini maar aan dan, kun je gaan zwemmen
Kom je hier ff langsvaren dan? Kunnen we samen de stad gaan verkennen per bootquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de kano al naar beneden gehaald
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kom je hier ff langsvaren dan? Kunnen we samen de stad gaan verkennen per bootIs weer eens wat anders
Straks zwemmen de vissen door het huisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
Maar, door deze regen hebben wij nu ook behoorlijke lekkage in huis. Heel typisch. In de aanbouw loopt aan alle kanten het water naar binnen. Vooral door de ophanging van de lamp, waar nu geen lamp hangt. We hebben de elektriciteit in de kamer eraf gehaald en foto's en een filmpje gemaakt voor de verzekering.
En de tuin staat onder waterJe ziet niet waar de vijver begint en ophoudt
Zoveel water staat er nu ook weer nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks zwemmen de vissen door het huis
Je bent van harte uitgenodigdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:34 schreef Drassss het volgende:
Bij Samzz eten ze morgen gebakken vis
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent van harte uitgenodigdNeem alleen wel je paraplu'tje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |