Ik stuur hem naar je door!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Drassss het volgende:
Die " pitlijn " trekt langzaam noord-oost. Ramkoers dus naar mij. Lichte regen momenteel hier in NO-Brabant.
Ja onze honden zullen zo wel gaan piepenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik stuur hem naar je door!
Zit inmiddels ook wat onweer op (zie post kahaarin)
Er zit genoeg hoogte in anders, zou me niet verbazen als het nog wel los gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Drassss het volgende:
De echte onweersbuien trekken trouwens zuid van Nederland, Duitsland binnen.
Regen zeker, en dat is echt veel regen! Gewoon 1,5 uur lang keiharde regen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Onweer of regen?
Beide, kan ook nog...
Staan 3 grote bakken klaar.....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef mspoez het volgende:
Bliksem in Roosendaal.
XIbalba, succes met emmertjes neerzetten.
When it rains....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef leroytje het volgende:
[..]
Regen zeker, en dat is echt veel regen! Gewoon 1,5 uur lang keiharde regen.
Onweer begint er ook in te komen dus ja, ook goed mogelijk
Lekkage is nooit fijn. Ik heb een oud huis dat soms lekt. Het slaat echt nergens op, nu, met die enorme hoeveelheden is het droog binnen en vorige maand kwam er een gewoon buitje langs en toen druppelde het wel in mijn woonkamer. Er zijn al drie dakdekkers aan het werk geweest (nieuw dak, nog lekkage, reaparatie door dakdekker met collega en toen er daarna nog steeds lekkage was een second opinion van weer een andere dakdekker) en nog steeds is er soms, onberekenbaar, opeens lekkage. Maar goed, nu is het dus droog. Gelukkig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef xibalba het volgende:
[..]
Staan 3 grote bakken klaar.....
Gelukkig blijft het beperkt tot 1 plek....voor de reparatie stond er letterlijk mijn hele pannenset.
Leuk zo onder een schuin dak zitten. Alle apparatuur maar weer midden in de kamer gezet. Morgenvroeg tentamen....bah...kan niet rustig leren zo.
Doe de volgende keer maar weer lekker onweer met een beetje regen. Dit is drie keer niks.
Huisbaas is 2 maanden op vakantie (van mijn geld)....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef mspoez het volgende:
[..]
Is het je eigen huis? Zo niet - kan je de huisbaas niet bellen?
Zal dat rooie Altotje het nog gered hebben.....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Fredo55 het volgende:
Hier de 'dijkdoorbraak' op de A1 richting Duitse grens.
[ afbeelding ]
Haha, zit er dik in dat hij vast komt te zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
Zal dat rooie Altotje het nog gered hebben.....
M'n ouders wonen daar in de buurt en komen net terug uit Frankrijk... fijne ontvangstquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef _Arual_ het volgende:
We reden net door Oosterhout (Nijmegen), en het leek wel of we in een of andere wildwaterbaan zaten. Bizar.
Op dit moment regent het hier overigens niet meer zo ellendig hard.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:59 schreef JDude het volgende:
[..]
M'n ouders wonen daar in de buurt en komen net terug uit Frankrijk... fijne ontvangst
5mm en de rest wordt niet meer mee geteld.quote:
Nou, in Eindhoven is 't ook weinig spannend hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:43 schreef ACT-F het volgende:
Iedereen heeft wateroverlast, behalve wij:
[ afbeelding ]
Ging hier in Uden net even helemaal los inderdaar met het water. Nu is het weer redelijk rustig en is het water ook weer snel weg. Dit was overigens de eerste keer dat het flink regende de rest van de dag relatief droog geweest. Meeste regen is boven de rivieren gevallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef Drassss het volgende:
Wateroverlast al in Uden/Veghel. Dat is 7km van me vandaan.
Ja hier was het ook vrij weinig. Weinig overlast en een mm of 15 gok ik vandaag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:08 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ging hier in Uden net even helemaal los inderdaar met het water. Nu is het weer redelijk rustig en is het water ook weer snel weg. Dit was overigens de eerste keer dat het flink regende de rest van de dag relatief droog geweest. Meeste regen is boven de rivieren gevallen.
Grappig dat Den Haag eigenlijk vooral/alleen in het nieuws was, terwijl in het oosten het meeste is gevallenquote:
Den haag is toch veeeel belangrijker dan die "boeren" uit het oosten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappig dat Den Haag eigenlijk vooral/alleen in het nieuws was, terwijl in het oosten het meeste is gevallen2x zoveel zelfs.
Den Haag krijg het vooral smorgens.. Het oosten in de middag/avond.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Grappig dat Den Haag eigenlijk vooral/alleen in het nieuws was, terwijl in het oosten het meeste is gevallen2x zoveel zelfs.
Er zwemmen hier vissen voor het raam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:36 schreef horned_reaper het volgende:
Goede nacht![]()
Zijn er nog leuke dingen gebeurd vandaag ?
Hier wil het maar niet blank staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zwemmen hier vissen voor het raam.
Dat is het hier eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:55 schreef horned_reaper het volgende:
Gewoon wat plasjes.... maar daar is alles ook mee gezegd....
Hier ook Katwijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:14 schreef kree het volgende:
Hier in Katwijk ZH niks bijzonders, gisternacht wel veel regen.
De schuur stond blank, maar dat ligt meer aan de slechte afvoer, als aan de hoeveelheid neerslag.
Ik keek gisteren toevallig op teletekst va Net 5 en daar stond serieus bij het nieuwsoverzicht de volgende kop:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Den haag is toch veeeel belangrijker dan die "boeren" uit het oosten?
Je wilt ook in een blanke wijk wonen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is het hier eigenlijk ook.Ik kijk ook al de hele dag likkebaardend naar de ondergelopen straten en slootjes met hoge waterstanden die ik op foto's voorbij zie komen.
Maar vanwaar de structuurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef Drassss het volgende:
Altostatus is een grijs wolkendek, meestal zonder structuur, en zonder neerslag, op middelbare hoogte. Het bestaat uit onderkoelde waterdruppels en ijskristallen. Altostratus maakt de zon diffuus of onzichtbaar, wat het zich gemakkelijk laat onderscheiden van cirrostratus, dat dunner is en op grotere hoogte hangt. Hoewel er meestal geen neerslag op de grond valt uit altostratus regent of sneeuwt de wolk vaak wel uit; de neerslag bereikt de grond echter vaak niet wegens verdamping.
Zal heerlijk schaatsen worden met 18-20 gradenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:21 schreef gerard96 het volgende:
[ afbeelding ]
Haal schaatsen maar uit vet 2 sept kou
Krijg je er van als je alles van weerwoord haal zonder te lezen en gewoon interessant wil doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:39 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Zal heerlijk schaatsen worden met 18-20 graden
Huh wat heb ik daar mee te maken ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Krijg je er van als je alles van weerwoord haal zonder te lezen en gewoon interessant wil doen
http://weerwoord.be/inclu(...)=1266386&tid=1266386
Hij doelt op gerard96 denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Huh wat heb ik daar mee te maken ?
Niks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Huh wat heb ik daar mee te maken ?
quote:
Haha nee echt niet, ja ik heb ook al alle standaard grappen lopen maken maar zeker 6 mensen zagen het, rond half 8, in Amsterdam.quote:
Ik woon ook in Amsterdam. En ik heb ook zeker niets gezien. Maar een deel van mijn familie die uit eten was op de leliegracht hebben het bijvoorbeeld echt wel gezien. Ze gingen zelfs mensen op straat vragen omdat ze verbaasd waren. En die zagen het ook. Hele kleine natte vlokjes die in de hoeken weer opstoven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik woon in Amsterdam en geloof me, het heeft hier niet gesneeuwd. Bovenluchten zijn veel te warm waardoor het gewoonweg onmogelijk is, hoe bar en boos het ook is.
Ik kan dit bevestigen. Heel vervreemdend allemaal. Verschillende mensen gingen ook heel verbaasd de straat op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik woon ook in Amsterdam. En ik heb ook zeker niets gezien. Maar een deel van mijn familie die uit eten was op de leliegracht hebben het bijvoorbeeld echt wel gezien. Ze gingen zelfs mensen op straat vragen omdat ze verbaasd waren. En die zagen het ook. Hele kleine natte vlokjes die in de hoeken weer opstoven.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Allerslechtse zomer aller tijden. Ook de lente was om te janken. 2 weken mooi begin Juli en dat was het. Volgens mij zeikregent het al heel Augustus. HEEL Augustus heeft geen ENKELE stranddag gehad.
quote:Juni: Zeer droog, zeer zonnig en warm
Augustus is tot nu toe nat maar wel aan de warme kant.quote:Juli:zeer warm, zeer zonnig en de normale hoeveelheid neerslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |