Ja, ik zag het. Ik deed gwn Ctrl+C, Ctrl+V.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef Bronson het volgende:
Uhm, je bent een aantal dingen vergeten met de op..
Je moet dat linkje in de vorige OP aanklikken. Dan kan je dat over kopieren. En dan ook even de huidige stand er neer zetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ik deed gwn Ctrl+C, Ctrl+V.
Ik heb het al bij Feedback gezet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef DeParo het volgende:
De TT ook nog maar ik denk dat een mod dat even kan doen want volgens mij kunnen wij dat als 'gewone' leden dat niet. Maar goed, we zullen 'zien', ik ben benieuwd.
Keej nice.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:55 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik heb het al bij Feedback gezet.
Best Picture - 1994quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef ThaTim het volgende:
1997
Jack Nicholson As Good as it Gets James Brooks
Best Actor - 1972quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef ThaTim het volgende:
1994
Forrest Gump met Tom Hanks Robert Zemeckis
Best Actress - 1991quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:48 schreef ThaTim het volgende:
1972
Don Vito/ Marlon Brando The Godfather Francis Ford Coppola
Best Supporting Actor - 1995quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:54 schreef ThaTim het volgende:
Is het Silence of the Lambs?
Dan is het Jodie Foster/ Jonathan Demme.
Best Picture - 1990quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef ThaTim het volgende:
1995
Kevin Spacey The Usual Suspects Brian Singer
Best Director - 1998quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef ThaTim het volgende:
1990
Dances with Wolves Kevin Costner +Kevin Costner
Je hebt alles goed! Netjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef ThaTim het volgende:
1998
Steven Spielberg Saving Private Ryan Tom Hanks
Sorry, maar ik vergat hele tijd de jaartallen, dus deed het in delenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:01 schreef Bronson het volgende:
Hieronder staan de genomineerden voor verschillende Oscar-categorieën. Alleen hebben ze hem niet gewonnen.
Wie of welke film won hem wel?
Bij de beste acteurs en regisseurs ook de film benoemen!
Best Actor - 1997
Matt Damon - Good Will Hunting
Robert Duvall - The Apostle
Peter Fonda - Ulee's Gold
Dustin Hoffman - Wag the Dog
[..]
Best Picture - 1994
Four Weddings and a Funeral
Pulp Fiction
Quiz Show
The Shawshank Redemption
[..]
Best Actor - 1972
Michael Caine - Sleuth
Peter O'Toole - The Ruling Class
Laurence Olivier - Sleuth
Paul Winfield - Sounder
[..]
Best Actress - 1991
Geena Davis - Thelma & Louise
Laura Dern - Rambling Rose
Bette Midler - For the Boys
Susan Sarandon - Thelma & Louise
[..]
Best Supporting Actor - 1995
James Cromwell - Babe
Ed Harris - Apollo 13
Brad Pitt - 12 Monkeys
Tim Roth - Rob Roy
[..]
Best Picture - 1990
Awakenings
Ghost
The Godfather, Part 3
Goodfellas
[..]
Best Director - 1998
Roberto Benigni - Life is Beautiful
John Madden - Shakespeare in Love
Terrence Malick - The Thin Red Line
Peter Weir - The Truman Show
[..]
Je hebt alles goed! Netjes.
Maar de volgende keer graag alles in maximaal twee keer antwoorden voordat je verder gaat. Zie de OP
Als je al weer terug bent, een hintje is welkomquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:05 schreef ThaTim het volgende:
(ik ben trouwens ff halfuurtje weg)
Die regel is om te voorkomen dat je maar zit te gokken wanneer bijv. naar 1 acteur gevraagd wordt.quote:Maar de volgende keer graag alles in maximaal twee keer antwoorden voordat je verder gaat. Zie de OP
Intre +1quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet zijn naam niet zo snel, maar volgens mij speelt hij o.a. in Die Hard 2 en Coming to America.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:01 schreef DeParo het volgende:
John Amos?
Is toch een vrij bekend acteur!
Nieuwe vraagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:01 schreef DeParo het volgende:
John Amos?
Is toch een vrij bekend acteur!
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die regel is om te voorkomen dat je maar zit te gokken wanneer bijv. naar 1 acteur gevraagd wordt.
ThaTim deed het netjes bij jouw vraag, anders is het als hij 3 gokken doet bij 1 jaartal.
Silence of the Lambsquote:
Neen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Charlie Wilson's War
Tom Hanks
Amy Adams
Philip Seymour Hoffman
Alleen de film dus nogquote:
Dragonfodder +1quote:
Stand By Me Jerry O' Connel Kangaroo Jack Top Shots? (film met naakte Tara Reid)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:21 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
naam, titel van deze film en van 3 andere films waarin deze vent speelt.
Maar het is wel met een naakte tara reid he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef DragonFodder het volgende:
klopt. Maar top shots is nog steeds niet (helemaal) goed
toen ze nog nice wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar het is wel met een naakte tara reid he?
dat dan weer wel. Het Shots gedeelte klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar het is wel met een naakte tara reid he?
Hot Shots is Charlie Sheen he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat dan weer wel. Het Shots gedeelte klopt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hot Shots is Charlie Sheen he.
Body Shots?
Da's dan jammer voor mijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:06 schreef ThaTim het volgende:
Je moest niet nog 3 films met Bill Nighy, maar 3 acteurs uit die film
2 acteurs nogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
the boat that rocked
philip seymour hoffman
Deceit +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SamuelofSEK +1quote:
Dit.quote:
The Sting?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef The_Substitute het volgende:
ik maak het jullie echt veel te gemakkelijk
I just don't want a hothead comin' halfway through sayin'; It ain't enough, cause it's all we're gonna get!
Ja-Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Maar hiermee maak ik iedereen mijn aanwezigheid duidelijk en geef ik iedereen een lekkere tongzoenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een 'tvp-functie'
Rechts onderin het Reageervak heb je de knop Volg topic.
Juist. Ik vond 'm best geinig eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die wannabe cool actiefilm met Jeffrey Dean Morgan?
Zo dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Losers? Weet niet meer zeker hoe die heet..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:10 schreef Bronson het volgende:
State of Play?
Ben Affleck
Russel Crowe
Helen Mirren
Robin Wright
InTrePidIvity +1quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Jackal
Mr. Jones & The Women
Pretty Woman?
The Runaway Bride
Primal Fear
Nee uit 1990. First Knight is ook goed inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
En eventueel nog First Knight, volgens mij is Pretty Woman nog uit de jaren '80.
Jazeker! Vrij recent zelfs, al is het een doorontwikkeling van een wapen uit 1972. Hier wordt het gebruikt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
... en door wie het wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef Bronson het volgende:
Ik heb zo'n gevoel aan mn water dat Samuel zo binnenkomt met het goede antwoord.
Twee andere films met hem zijn ook goed...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:44 schreef Bronson het volgende:
Ohw hij! Uh hoe heet die pipo ook alweer..
Daar schiet je ook niet veel mee op want daar weet ik er ook maar één van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Twee andere films met hem zijn ook goed...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Daar schiet je ook niet veel mee op want daar weet ik er ook maar één van.![]()
Street Kings.
Ja en ja.quote:
Post die maar dan, ter verfrissing van het geheugen van de restquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:56 schreef Bronson het volgende:
Ik heb het net even opgezocht. Ik zou er toch niet meer opkomen.![]()
Kwam nog wel een geniale foto van hem tegen.
Jupquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Weet ook niet meer hoe die heet... Hij is toch ook van die youtubes filmpje waar hij het kantoorpersoneel mishandelt?
Ja! Eindelijk! De derde film zou Predators geweest zijn... Kent dan niemand Terry Crews?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is een van die andere films waar dat wapen in voorkomt misschien GI Joe?
Gillingham+1quote:
Juist.quote:
Klopt allemaal. Netjes hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
1 Back to the Future?
2 Pulp Fiction?
3 Groundhog Day?
8 Saw?
En dat is de laatste.quote:
The_Substitute +1quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:12 schreef The_Substitute het volgende:
David Strathairn, voor Goodnight, & Good Luck
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:55 schreef lamers het volgende:
My Blueberry Nights
The Bourne Ultimatum
LA Confidential
The Firm
Dark City?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |