SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SamuelofSEK +1quote:
Dit.quote:
The Sting?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:59 schreef The_Substitute het volgende:
ik maak het jullie echt veel te gemakkelijk
I just don't want a hothead comin' halfway through sayin'; It ain't enough, cause it's all we're gonna get!
Ja-Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Maar hiermee maak ik iedereen mijn aanwezigheid duidelijk en geef ik iedereen een lekkere tongzoenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een 'tvp-functie'
Rechts onderin het Reageervak heb je de knop Volg topic.
Juist. Ik vond 'm best geinig eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die wannabe cool actiefilm met Jeffrey Dean Morgan?
Zo dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Losers? Weet niet meer zeker hoe die heet..
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:10 schreef Bronson het volgende:
State of Play?
Ben Affleck
Russel Crowe
Helen Mirren
Robin Wright
InTrePidIvity +1quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Jackal
Mr. Jones & The Women
Pretty Woman?
The Runaway Bride
Primal Fear
Nee uit 1990. First Knight is ook goed inderdaad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
En eventueel nog First Knight, volgens mij is Pretty Woman nog uit de jaren '80.
Jazeker! Vrij recent zelfs, al is het een doorontwikkeling van een wapen uit 1972. Hier wordt het gebruikt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
... en door wie het wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:35 schreef Bronson het volgende:
Ik heb zo'n gevoel aan mn water dat Samuel zo binnenkomt met het goede antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |