Ah, ik ben dus toch niet de enigequote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn massa's jongetjes die zijn opgegroeid met het idee dat je meisjes die je leuk vind moet plagen.
Hij bedoelde het vast niet negatief, maar probeert een reactie uit te lokken. Als je iets terug schrijft als "vegetarisch ja, en alle vleeseters zijn moordenaars" dan heb je zo een wat leuker contact. Als ie écht een groot bezwaar ziet in vegetarisch zijn, zou hij geen berichtje sturen.
Ik ben ook van mening dat dit soort berichtjes door mannen gewoon gedaan worden om een reactie uit te lokken bij een vrouw. Deze mannen weten ook wel dat de meeste datingsite vrouwen niet reageren op een "normaal" berichtje. Het feit dat er gereageerd wordt is een bevestiging en voor hun een reden om dit soort berichtjes te sturen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn massa's jongetjes die zijn opgegroeid met het idee dat je meisjes die je leuk vind moet plagen.
Hij bedoelde het vast niet negatief, maar probeert een reactie uit te lokken. Als je iets terug schrijft als "vegetarisch ja, en alle vleeseters zijn moordenaars" dan heb je zo een wat leuker contact. Als ie écht een groot bezwaar ziet in vegetarisch zijn, zou hij geen berichtje sturen.
Ligt eraan, als je het echt belangrijk vindt wel vermelden, anders niet. Op RP lees je dagelijks zo rond de 50 profielen, vegetarisch zijn kan voor sommige mensen een reden zijn om door te klikkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:35 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nah of ik te negatief hoor.![]()
Ik ben wel benieuwd naar wat jullie vinden, dit soort dingen, zoals vegetarisme, of een ander dieet/leefwijze, vermelden of weglaten je profiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |