Bootcamp is officieel de volgende ronde. Na de audities is er aan 't eind van de dag nog een massa-choreo-class voor twijfelgevallen. Na een tijdje hutjemutje bij elkaar te hebben geoefend, moeten ze in groepjes voor de jury de choreo dansen. En dan beslist de jury wie er alsnog doorgaat naar de bootcamp.quote:
Duidelijk... dankuquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Bootcamp is officieel de volgende ronde. Na de audities is er aan 't eind van de dag nog een massa-choreo-class voor twijfelgevallen. Na een tijdje hutjemutje bij elkaar te hebben geoefend, moeten ze in groepjes voor de jury de choreo dansen. En dan beslist de jury wie er alsnog doorgaat naar de bootcamp.
Schopje TVquote:
ja dat wel.... maar ik ga het gewoon weer kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]Alhoewel ik alles tot nu toe al gezien heb.
Hoi, ik ook niet. Seks dan maar?quote:
Ehm nee laat maarquote:
De eerste pieper. Alhoewel, misschien kan hij wel wat, maar gewoon een vage gastquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, jongens ik wil alleen maar goede dingen zien. niet dit soort aardappels.
ik ga t maar es een keer kijkene danquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]Alhoewel ik alles tot nu toe al gezien heb.
Eerste keer dat ze zo'n onverstaanbare jodel hebben.quote:
Glee is een superfoute maar superleuke nieuwe serie. High School Musical meets Mean Girls meets Musicals. En de rest moet je maar googlen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef Funkel het volgende:
Haha wat een kul..
En wat is glee?? Of vraag ik nu iets doms
Ik versta 'm ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
Mensjes, waarom verstaan jullie hem niet
Is het een erg teken dat ik hem wel versta![]()
Sorry maar ik versta het echt nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
Ja, ik snap het wel. De passie voor dansen heeft hem gered.quote:
Ik zie dat megamandy uit Eindhoven (de Gekste) komt. Misschien is het een Brabantse gave om Vlamingen uit alle regionen te kunnen verstaan.quote:
Megamandy is toch Belgischquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
"Nu begint mijn leven" .... dan heb ik de geboorte zojuist dus gemist
van zijn borsthaar kun je sjag draaien.quote:
Officieel Zuid-Limburgquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dat megamandy uit Eindhoven (de Gekste) komt. Misschien is het een Brabantse gave om Vlamingen uit alle regionen te kunnen verstaan.
Lol, ik zie het nu ook pas.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Oh shit dat is geen haar, dat is een tattoo
We moeten nog even inkomen joh.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit vond ik helemaal niets aan, maar was dus weer hardstikke goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |