Glee is een superfoute maar superleuke nieuwe serie. High School Musical meets Mean Girls meets Musicals. En de rest moet je maar googlen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef Funkel het volgende:
Haha wat een kul..
En wat is glee?? Of vraag ik nu iets doms
Ik versta 'm ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
Mensjes, waarom verstaan jullie hem niet
Is het een erg teken dat ik hem wel versta![]()
Sorry maar ik versta het echt nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
Ja, ik snap het wel. De passie voor dansen heeft hem gered.quote:
Ik zie dat megamandy uit Eindhoven (de Gekste) komt. Misschien is het een Brabantse gave om Vlamingen uit alle regionen te kunnen verstaan.quote:
Megamandy is toch Belgischquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef TheVulture het volgende:
"Nu begint mijn leven" .... dan heb ik de geboorte zojuist dus gemist
van zijn borsthaar kun je sjag draaien.quote:
Officieel Zuid-Limburgquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dat megamandy uit Eindhoven (de Gekste) komt. Misschien is het een Brabantse gave om Vlamingen uit alle regionen te kunnen verstaan.
Lol, ik zie het nu ook pas.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Oh shit dat is geen haar, dat is een tattoo
We moeten nog even inkomen joh.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit vond ik helemaal niets aan, maar was dus weer hardstikke goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |