Bootcamp is officieel de volgende ronde. Na de audities is er aan 't eind van de dag nog een massa-choreo-class voor twijfelgevallen. Na een tijdje hutjemutje bij elkaar te hebben geoefend, moeten ze in groepjes voor de jury de choreo dansen. En dan beslist de jury wie er alsnog doorgaat naar de bootcamp.quote:
Duidelijk... dankuquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Bootcamp is officieel de volgende ronde. Na de audities is er aan 't eind van de dag nog een massa-choreo-class voor twijfelgevallen. Na een tijdje hutjemutje bij elkaar te hebben geoefend, moeten ze in groepjes voor de jury de choreo dansen. En dan beslist de jury wie er alsnog doorgaat naar de bootcamp.
Schopje TVquote:
ja dat wel.... maar ik ga het gewoon weer kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]Alhoewel ik alles tot nu toe al gezien heb.
Hoi, ik ook niet. Seks dan maar?quote:
Ehm nee laat maarquote:
De eerste pieper. Alhoewel, misschien kan hij wel wat, maar gewoon een vage gastquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, jongens ik wil alleen maar goede dingen zien. niet dit soort aardappels.
ik ga t maar es een keer kijkene danquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
[..]Alhoewel ik alles tot nu toe al gezien heb.
Eerste keer dat ze zo'n onverstaanbare jodel hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |