Ik hoop nog op een linksback, dat blijft toch onze zwakste schakel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar nieuwe versterkingen
Ik vond het ook wel een penalty. Vooral dom van Vertonghen om je zo uit de tent te laten lokken daar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lees trouwens op veel sites dat ze die penalty onterecht vonden, ben ik nou de enige die hem wel terecht vond na het zien van de beelden
Ik vond hem erg makkelijk gegeven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lees trouwens op veel sites dat ze die penalty onterecht vonden, ben ik nou de enige die hem wel terecht vond na het zien van de beelden
Ja maar hij steekt zijn voet/been uit en dat moet je gewoon niet doen in het strafschopsgebiedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vond hem erg makkelijk gegeven.
Als linksback mag van mij Daley Blind wel een kans krijgen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een linksback, dat blijft toch onze zwakste schakel.
[..]
Beerens als linksback ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als linksback mag van mij Daley Blind wel een kans krijgen....
Ik zie Beerens toch wel graag komen
Als we Sulejmani houden moeten we geen aanvallers meer halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als linksback mag van mij Daley Blind wel een kans krijgen....
Ik zie Beerens toch wel graag komen
Ik hoop eigenlijk dat Sulejmani nog vertrekt en we nog inderdaad een verdediger er bij halen en eventueel links of rechtsbuiten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als we Sulejmani houden moeten we geen aanvallers meer halen.
Emanuelson/Suarez/El Hamdaoui/Mido/Sulejmani/Jozefzoon/Suk
Echt uitsteken deed hij volgens mij ook niet. Hij draait zijn been naar links en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Maar ik vond het vergrijp eerlijk gezegd te licht om er een penalty voor te geven. Dat wordt ook nog eens onderstreept door de scheidsrechter die er niet eens geel voor geeft. Het was inderdaad niet slim, maar de scheidsrechter had beter moeten weten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij steekt zijn voet/been uit en dat moet je gewoon niet doen in het strafschopsgebied
Kan niet vaak genoeg gezegt worden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt uitsteken deed hij volgens mij ook niet. Hij draait zijn been naar links en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Maar ik vond het vergrijp eerlijk gezegd te licht om er een penalty voor te geven. Dat wordt ook nog eens onderstreept door de scheidsrechter die er niet eens geel voor geeft. Het was inderdaad niet slim, maar de scheidsrechter had beter moeten weten.
Maar CL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was dan ook wel weer waar inderdaad. Dat van Jan kwam overigens door de grensrechter die hevig stond te vlaggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Scheidsrechter leek de eerste 20 minuten in de 2e helft een Ajacied. Ajax kreeg alles mee (Jan bij de cornervlag)
Gezegdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gezegt worden!
CL!!!!!!!!!!!!!
Milevsky kan veel beter iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gezegd
Wat was die Milevskiy slecht
Hartstikke terechte pingel. Niet alleen raakt hij Schevchenko onrechtmatig, hij staat godverdomme ook gewoon aan de verkeerde kant te dekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt uitsteken deed hij volgens mij ook niet. Hij draait zijn been naar links en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Maar ik vond het vergrijp eerlijk gezegd te licht om er een penalty voor te geven. Dat wordt ook nog eens onderstreept door de scheidsrechter die er niet eens geel voor geeft. Het was inderdaad niet slim, maar de scheidsrechter had beter moeten weten.
Maar CL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suarez: 'Goed voor Aja'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef Gochme het volgende:
Suarez
Die goal
Die panna's
Die vrije trap van 30 meter
Dat interview
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Gochme het volgende:
[..]
Hartstikke terechte pingel. Niet alleen raakt hij Schevchenko onrechtmatig, hij staat godverdomme ook gewoon aan de verkeerde kant te dekken.
De bal was aan de andere kant, BELG!
Volgens mij was de strekking dat hij afgelopen januari zijn contract heeft verlengd, om nu CL met Ajax te spelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez: 'Goed voor Aja'![]()
Suarez: 'ik zegge halen CL is ik blijf ik contract verlengen'
Haha, prachtig. Shampoos lies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez: 'Goed voor Aja'![]()
Suarez: 'ik zegge halen CL is ik blijf ik contract verlengen'
Het was een mooi voorbeeld van overdrijvenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Gochme het volgende:
[..]
Hartstikke terechte pingel. Niet alleen raakt hij Schevchenko onrechtmatig, hij staat godverdomme ook gewoon aan de verkeerde kant te dekken.
De bal was aan de andere kant, BELG!
Je kunt hem ook níet geven, inderdaad. Maar feit blijft dat je de binnenkant moet dekken en zeker niet de achterkant, dus een grote verdedigingsfout. Als ElHam die tweede bal ernaast 'hakt' sta je weer met lege handen.quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking dat hij afgelopen januari zijn contract heeft verlengd, om nu CL met Ajax te spelen
Dat dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking dat hij afgelopen januari zijn contract heeft verlengd, om nu CL met Ajax te spelen
Echt geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij moest ook vechten tegen de tranen. Het begint wel een held te worden a la Litmanen
Het was inderdaad een dekkingsfout, sta je aan de goede kant, grijp je direct goed in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef Gochme het volgende:
[..]
Je kunt hem ook níet geven, inderdaad. Maar feit blijft dat je de binnenkant moet dekken en zeker niet de achterkant, dus een grote verdedigingsfout. Als ElHam die tweede bal ernaast 'hakt' sta je weer met lege handen.
Stekelenburgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Suarez![]()
De Jong![]()
Even een buiging voor mijn favo Ajax spelers.
Ik krijg al kippenvel nu ik dat filmpje op youtube kijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nou hopelijk dat emanuelson nog even voor het einde van de maand verkocht kan worden en er een goede linksback aangetrokken kan worden.
Heldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij zit bij een NL-pleeg gezin, dus is het makkelijker .. maar blijft natuurlijk goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen kan ook heel goed Nederlands, zeer knap als je kijkt hoelang hij in NL woont.
Spelers uit Zweden en Denemarken leren snel Nederlands.. Toivonen spreekt goed Nederlands, Berg, Rommedahl, Perez etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen kan ook heel goed Nederlands, zeer knap als je kijkt hoelang hij in NL woont.
en nog iets meer ge blablaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maar eerst.... bla bla bla.
Bla!
Haha..
Een paar Nigerianen bieden het al aan op marktplaats. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wooooowwwww milan en realwat een wedstrijden worden dat
wanner kan ik kaartjes halen :p?
haha echt hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Ebbao het volgende:
WTF geen messi? Is dit de Inter-show of wat
zo werkt het als je niet minstens de finale haalt doe je niet meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Ebbao het volgende:
samen met Nederland dat nieteens een bekerfinale kan organiserenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef WitteHamster het volgende:
[..]
Maar wel het WK willen huisvesten![]()
Waarom dan Messi? WK viel zwaar tegen en ook in de CL was het niet zoals de jaren ervoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Ebbao het volgende:
Dan moet Schalke op dezelfde dag spelen als Bayern of Werder ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef Bananenman het volgende:
Waarom konden we nou niet in poule B? Waren toch als enige over met Schalke...en in poule B zaten Lyon en Benfica, daar hadden zowel wij als Schalke toch gewoon ingekund?
Kaka, v.d Vaart.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Ronaldo en Ronaldinho in Amsterdam
Ibrahimovic!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kaka, v.d Vaart.
Ik vind dit echt geweldig, hoop wel dat de 4e team makkelijk is zodat we zeker zijn van EL
Dit worden de mooiste wedstrijden voor ajax dit decenniumquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 Ding is zeker, het wordt GEWELDIG!
wat nou kutste reisje ooitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kutste reisje ooit bedoel je.
20quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Rnnz het volgende:
Wauw, wat een loting.
Ik zit niet zo veel in het stadion, dus geen ervaring mee.. maar kan ik zonder clubcard kaarten krijgen voor de thuiswedstrijden?
Ajax - Real Madrid is wel echt een prachtig affiche. Ook nog eens AC Milan..Hoeveel CL titels zijn dat samen?
20xquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Rnnz het volgende:
Wauw, wat een loting.
Ik zit niet zo veel in het stadion, dus geen ervaring mee.. maar kan ik zonder clubcard kaarten krijgen voor de thuiswedstrijden?
Ajax - Real Madrid is wel echt een prachtig affiche. Ook nog eens AC Milan..Hoeveel CL titels zijn dat samen?
haal gewon een clubcard danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Rnnz het volgende:
Wauw, wat een loting.
Successupporter?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Rnnz het volgende:
Wauw, wat een loting.
Tuurlijk, ik ben al m'n hele leven fan maar omdat ik niet vaak in het stadion zit ben ik een succes supporter.quote:
Omdat er in Auxerre geen reet te doen is. Saaiste stad op deze planeet. Ben er 5 jaar geleden al geweest toen we tegen Auxerre moesten, nooit en nooit meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:59 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
wat nou kutste reisje ooit![]()
is tenminste dichtbij
Nee, maar als je al geen clubkaart hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is het gek dat mensen liever naar Ajax-Real Madrid gaan dan naar Ajax-Roda JC?
Alles behalve 4e ben ik tevreden mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Let maar op, AC Milan en Real Madrid schoppen elkaar helemaal dood. Als Ajax 6 punten pakt tegen Auxerre (wordt lastig) en een gelijkspelletje tegen AC Milan dan ben je zo goed als door.
dat dus, maar wat een partij europacups in deze poulequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef Tarado het volgende:
Auxerre is ook geen makkelijke, dus 3e plek zou echt goed zijn, meer verwacht ik niet
Staat genoteerd. Martin vraagt alleen nog of je thuis met drie of met vier nul wilt winnen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Let maar op, AC Milan en Real Madrid schoppen elkaar helemaal dood. Als Ajax 6 punten pakt tegen Auxerre (wordt lastig) en een gelijkspelletje tegen AC Milan dan ben je zo goed als door.
Dat niet alleen, maar ik woon ook in Brabant, dus elk weekend naar Amsterdam of een leuke uitwedstrijd zit er niet in op het moment.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef j95 het volgende:
[..]
Nee, maar als je al geen clubkaart hebtIk zit ook niet vaak in het stadion omdat ik geen geldboom heb.
Auxerre is gewoon te doen .. Auxerre is echt niet veel beter dan Kiev.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
We kunnen tegen alle 3 'stunten', AC Milan verwacht ik niet zo goed
Dus dan kan je toch alsnog een clubkaart hebben? Als ik jou was zou ik lid worden van ajaxlifequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar ik woon ook in Brabant, dus elk weekend naar Amsterdam of een leuke uitwedstrijd zit er niet in op het moment.
Ja, Brabant ja, waar dat ene clubje vandaan komt.
Maakt Ajax wel bekend op hun site zodra de de speeldagen bekend zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef Toad het volgende:
Maak je een beetje kans op kaartjes in vrije verkoop of is dat heel lastig?
Dat maakt Ajax allemaal bekend op hun site. Ik hoop ook erheen te kunnen deze keer. Ben nog nooit geweest, omdat ik veel te ver weg woon.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:18 schreef DrowningMan het volgende:
Met zo'n clubcard he, is het mogelijk om meer dan 1 ticket per clubcard te bestellen?
Dat klopt Milan is gewoon passé, hoewel ze nog wel kwaliteit hebben. Real verwacht ik wel extreem sterk en dan moeten we gewoon goed presteren tegen Auxerre. Tweede plek is met wat geluk gewoon mogelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
We kunnen tegen alle 3 'stunten', AC Milan verwacht ik niet zo goed
Tilburg is ook dichtbij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:59 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
wat nou kutste reisje ooit![]()
is tenminste dichtbij
Zaterdag voor SCC.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer zal de voorverkoop van start gaan?
2x winnen tegen Auxerre en gelijkspelen tegen Milan. Milan verliest dan weer van Real en Auxerrequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat klopt Milan is gewoon passé, hoewel ze nog wel kwaliteit hebben. Real verwacht ik wel extreem sterk en dan moeten we gewoon goed presteren tegen Auxerre. Tweede plek is met wat geluk gewoon mogelijk.
al die voorspellingenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
2x winnen tegen Auxerre en gelijkspelen tegen Milan. Milan verliest dan weer van Real en Auxerre
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
al die voorspellingen![]()
![]()
ik verwacht gewoon 18 punten.
Ligt aan de wedstrijd denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef ChuckBartowski het volgende:
Hoeveel kaarten mag je kopen als Seizoenkaart houder voor de Champions League wedstrijden?
Ik denk 1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef ChuckBartowski het volgende:
Hoeveel kaarten mag je kopen als Seizoenkaart houder voor de Champions League wedstrijden?
quote:
Volgens mij is de regel minimaal 5 % van totale capaciteitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef kalinhos het volgende:
Weet iemand hoe groot het Madrileense uitvak is?
Amen, kan niet wachtenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:44 schreef kalinhos het volgende:
Te erge loting dit:D Dat ze de CL niet zouden winnen wist ik gister al, maar beter dat je tegen deze clubs speelt dan tegen een Bremen, een Shaktar een een Turkyemspor (of hoe ze ook heten).
Passé? Ze worden tweede en hebben nog steeds heel goede spelers. Dat win je echt niet zomaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat klopt Milan is gewoon passé, hoewel ze nog wel kwaliteit hebben. Real verwacht ik wel extreem sterk en dan moeten we gewoon goed presteren tegen Auxerre. Tweede plek is met wat geluk gewoon mogelijk.
Niet onmogelijk, als je superieur speelt kun je zo van Milan winnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Passé? Ze worden tweede en hebben nog steeds heel goede spelers. Dat win je echt niet zomaar
Niets is onmogelijk, en van iedereen is te winnen. Maar Milan zo snel afschrijven is echt onterecht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet onmogelijk, als je superieur speelt kun je zo van Milan winnen.
Idd, Ronaldinho, Seedorf, Pato, Pirlo, Nesta en Silva zijn geweldenarenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, en van iedereen is te winnen. Maar Milan zo snel afschrijven is echt onterecht.
Derde.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Passé? Ze worden tweede en hebben nog steeds heel goede spelers. Dat win je echt niet zomaar
Ik zeg toch, als je superieur speelt tegen Milan, dan maak je een kans te winnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk, en van iedereen is te winnen. Maar Milan zo snel afschrijven is echt onterecht.
Ik denk dat we best van Milaan thuis en 2x van Auxerre kunnen winnen als het een beetje mee zit. Hopelijk wordt Ajax gewoon onderschat door Real en AC. Zie het eigenlijk zo gebeuren dat Real er weer een drama van maakt die CL seizoen. Laten we maar hopen op een tweede plek, ik houd er in ieder geval vertrouwen in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef Devz het volgende:
Sodeju wat een poule... Enorm vette wedstrijden maar wel nagenoeg onmogelijk om te overwinteren. Ach, we zien wel
Kijken of ik daar toch nog 2 wedstrijden van mee kan pakken. Real uit & Milan uit. En dan niet in het Ajax vakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is het volgens Ajax.nl:
Real Madrid - Ajax
Woensdag 15 september, 20.45 uur
Ajax - AC Milan
Dinsdag 28 september, 20.45 uur
Ajax - Auxerre
Dinsdag 19 oktober, 20.45 uur
Auxerre - Ajax
Woensdag 3 november, 20.45 uur
Ajax - Real Madrid
Dinsdag 23 november, 20.45 uur
AC Milan - Ajax
Woensdag 8 december, 20.45 uur
Eerste wedstrijd zonder Suarez & Vertonghen. Beter dat ze uit-real madrid geschorst zijn. was wel klote geweest als het tegen Auxerre was.
Kan dat wel? Kaartverkoop is zo strikt .quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kijken of ik daar toch nog 2 wedstrijden van mee kan pakken. Real uit & Milan uit. En dan niet in het Ajax vak
Dat klopt. Het zal ook een dubbeltje op zijn kant worden. Maar mijn voormalige kamergenoot is Spanjaard en enorm fan van Real Madrid. En we hadden paar maand geleden afgesproken dat mochten Ajax en Real elkaar nog eens tegenkomen we daar een bezoekje + wedstrijd tegen aan zouden gooienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef Toad het volgende:
[..]
Kan dat wel? Kaartverkoop is zo strikt .
En uit bij de (denk ik) sterkste van de poule zonder Vertonghen en Suarez.quote:
Fuck it, Ajax moet het nu van de thuiswedstrijden hebben als we nog willen overwinteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En uit bij de (denk ik) sterkste van de poule zonder Vertonghen en Suarez.
Ik vrees echt dat dat een enorme afgang gaat worden
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef Self-Catering het volgende:
Nou, ben benieuwd wie we na de winter loten..
Helaas scoren ze tegen Ajax vaak in de laatste minuut...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:11 schreef gniffie het volgende:
Milan en auxerre zijn wel makkeliijk te doen, 2de worden vink echt niet zo moeilijk.
Heeft iemand uberhaupt wel Milan gezien vorig seizoen, die scoren amper goals, op wat lucky afstandschoten na
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Helaas scoren ze tegen Ajax vaak in de laatste minuut...
Mwoah, dat is denk ik een beetje overdreven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Yankee het volgende:
Om de een of ander reden denk ik ook dat Auxerre moeilijker gaat worden dan AC
bedankt voor de geruststellende woordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, dat is denk ik een beetje overdreven.
Zou zo maar kunnen hoor.. Milan heeft zich niet beter kunnen maken dan vorig jaar en toen was het als een oud team. Auxerre is een goede ploeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, dat is denk ik een beetje overdreven.
vorig jaar waren pato en pirlo en seedorf wel lang geblesseerd, dus met een beetje pechquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen hoor.. Milan heeft zich niet beter kunnen maken dan vorig jaar en toen was het als een oud team. Auxerre is een goede ploeg.
1 2 3 | 3. Auxerre 38 20 11 7 42 29 13 71 3. AC Milan 38 20 10 8 60 39 21 70 |
Pff AC Milan heeft ook flink geïncasseerd vorig seizoen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef gniffie het volgende:
[ code verwijderd ]
auxerre haalt net een gem. van 1 doelpunt per wedstrijd, daar is niet veel van te vrezen
Klopt, aan de andere kant ook wel weer mooi. Zlatan "Ajax is de enige Nederlandse club die op het hoogste Europese niveau thuishoort" Ibrahimovic weer in de Arenaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef mie_at_work het volgende:
Hopen dat Zlatan niet naar AC Milan gaat, anders kan gelijk een flink stuk lastiger zijn.
Dan niet in een ruil met Huntelaar het liefst. Die zie ik nog liever een keer terug. En van der Vaartquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
Klopt, aan de andere kant ook wel weer mooi. Zlatan "Ajax is de enige Nederlandse club die op het hoogste Europese niveau thuishoort" Ibrahimovic weer in de Arena
Ik ook, en meer is ook zeer onwaarschijnlijk. Vind het al mooi genoeg dat we nu eindelijk weer eens na het anthem van de Champions league Ajax kunnen zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Tarado het volgende:
Verassingen zijn altijd mogelijk maar ik zou echt tevreden zijn als we 3e worden in deze groep
Dat was woensdag ook al het geval hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik ook, en meer is ook zeer onwaarschijnlijk. Vind het al mooi genoeg dat we nu eindelijk weer eens na het anthem van de Champions league Ajax kunnen zien
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik ook, en meer is ook zeer onwaarschijnlijk. Vind het al mooi genoeg dat we nu eindelijk weer eens na het anthem van de Champions league Ajax kunnen zien
Maar je moet ook wel rekening houden met de situatie dat het Ajax van de afgelopen wedstrijden niet het Ajax op 100% is. Vond ze eind vorig seizoen beter. Hopelijk gaat het niveau snel omhoog en niet na de winterstop zoals de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Tarado het volgende:
Ik vind dat iedereen wel snel vergeet dat de CL maar kantje boord is gehaald, als het na 45 minuten 0-2 staat kan niemand zeggen dat dat onterecht was.
CL halen is al een prestatie op zich voor dit Ajax, normaal gesproken ben je tegen en Real en Milan 2 keer kansloos en helaas is Auxerre ook niet en tegenstander waarvan ik zeg dat zijn 6 puntjes voor ons.
Verassingen zijn altijd mogelijk maar ik zou echt tevreden zijn als we 3e worden in deze groep
Volkomen terecht. Ondanks zijn matige vorm nu blijft Eriksen natuurlijk een wereldtalent. Zonder sarcasme.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:49 schreef Doublepain het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)watch-in-the-2010-11
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Ondanks zijn matige vorm nu blijft Eriksen natuurlijk een wereldtalent. Zonder sarcasme.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Ondanks zijn matige vorm nu blijft Eriksen natuurlijk een wereldtalent. Zonder sarcasme.
Hij heeft echt veel talent, alleen is hij te vroeg bij de selectie gebracht..quote:Recently, the youngster has been recommended to Arsenal by Dennis Bergkamp.
Maar het is ook beter voor hem om alles zo vroeg mee te maken..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
ErIksen is een van de grootste talenten, maar te vroeg voor CL niveau
Verbaast me dat pjanic er niet bij staatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:49 schreef Doublepain het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)watch-in-the-2010-11
Maar je ziet ook dat hij het niet aankan. Maar we zullen zien. Als hij 21 is heeft hij het niveau van Sneijder (toen hij bij Ajax speelde)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar het is ook beter voor hem om alles zo vroeg mee te maken..
Zijn ervaring is tot nu toe dit:
Spelen op een WK
CL spelen
Verliezen(begrijp me niet verkeerd maar het is juist goed om te verliezen, motiveert je alleen maar om beter te worden)
In de basis staan
En dat allemaal op je 18e
Ik heb er wel vertrouwen in, als je zag hoeveel moeite Barça had met Kiev. En Ajax vorig jaar beter was dan Juve. Alleen moeten ze nu slim voetballen, en niet net als Jantje domme overtredingen maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:13 schreef MYV het volgende:
Te goede tegenstanders, ik hoop het beste
Waarom zou dat NIET mogen als hij de winnende maakte in de kwalificatie ertoe?quote:
Ik ga moeten kiezen, Madrid of Milaan. (zit met verhuizen en vakantie's e.d.)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Diamond3d het volgende:
Prachtige affiches deze loting... In Milan zal ik erbij zijn. Geweldige trip!!
En dat kan een zeer belangrijke wedstrijd worden.
Heel misschien ook naar Frankrijk maar dat gaat denk niet lukken.
Dat zou wel fijn zijn jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef HeatWave het volgende:
vd Vaart mag weg bij Real, verhuur, ik zeg, DOEN!
quote:
Waarom Madrid... daar ben je gewoon kansloos. Zeker met een Mourinho aan het roer en zonder de centrale verdedigers en Suarez. Als je moet kiezen op een mooie EN spannende wedstrijd denk ik dat Milaan beter is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Ik ga moeten kiezen, Madrid of Milaan. (zit met verhuizen en vakantie's e.d.)
Kies voor Madrid![]()
Auxerre rij ik met de auto wel heen![]()
±600km. (5½ - 6 uur rijden)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:13 schreef Tarado het volgende:
Deze Real - Ajax was ik bij, wat een wedstrijd was dat,of ik dat dit seizoen ook doe weet ik nog niet
Inderdaad, hebben de grotere ploegen al meteen een voorsprongquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kutregel van geel uit de voorronde meenemen naar het hoofdtoernooi zeg, direct rood snap ik maar geel...
Lekkere instellingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Waarom Madrid... daar ben je gewoon kansloos. Zeker met een Mourinho aan het roer en zonder de centrale verdedigers en Suarez. Als je moet kiezen op een mooie EN spannende wedstrijd denk ik dat Milaan beter is.
Dat stukje over feesten ben ik het helemaal mee eens.quote:Van den Boog: "Mooi om Ajax te zien feesten"
Ajax plaatste zich woensdag ten koste van Dinamo Kiev voor de groepsfase van de Champions League. Daarmee ging er niet alleen een sportieve droom in vervulling, ook financieel is dit een welkome opsteker voor de Amsterdammers.
Algemeen directeur Rik van den Boog genoot vooral van de feestvreugde, zo vertelt hij aan het Algemeen Dagblad. "Op de eerste plaats ben ik heel blij met de manier waarop dit succes woensdagavond is gevierd. Ik zag alle Ajacieden om me heen zo ongelooflijk feesten."
"Met het geld zijn we content", erkent Van den Boog. "Maar ik staar me er niet blind op." Toch kijkt Ajax niet verder dan een buitenspeler. "We zoeken geen extra spelers, ons elftal is in staat fantastisch te voetballen. Hooguit kijken we rond naar een type rechts- of linksbuiten, type Rommedahl."
Hoeft wat mij betreft niet eens... Leo is wel gaaf natuurlijk, maar lijkt me ook een splijtzwammetje in een selectie. En 't zit nu net zo lekker goed!quote:
Hoezo? Ik weet geen betere eredivisie verdediging te noemen hoor..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:35 schreef HeatWave het volgende:
VER-DE-DIG-ERS!.
We hebben al een miljard aanvallers man, de verdediging is op dit moment hetgene wat ons van de titel af gaat houden.
Inderdaad, competitievervalsing.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kutregel van geel uit de voorronde meenemen naar het hoofdtoernooi zeg, direct rood snap ik maar geel...
Een miljard aanvallersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:35 schreef HeatWave het volgende:
VER-DE-DIG-ERS!.
We hebben al een miljard aanvallers man, de verdediging is op dit moment hetgene wat ons van de titel af gaat houden.
Leo hoeft natuurlijk geen splijtzwammetje te zijn. Meestal ligt hij vrij goed in de groep. Meestal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:33 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Hoeft wat mij betreft niet eens... Leo is wel gaaf natuurlijk, maar lijkt me ook een splijtzwammetje in een selectie. En 't zit nu net zo lekker goed!
We zijn juist ongelooflijk dunbezet op de flanken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een miljard aanvallers
Wie zie ik allemaal over het hoofd?
Das mooi, kunnen we daarna gelijk de stad inquote:Ajax - Willem II wordt niet op zondag 12 september, maar op zaterdagavond 11 september gespeeld. Dit in verband met de Champions League wedstrijd tegen Real Madrid de woensdag na het betreffende weekend. De Aanvangstijd is nog onbekend
We zitten nu met Urby, Anita, die allebei geen verdediger zijn en Oleguer, die geen voetballer is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
We zijn juist ongelooflijk dunbezet op de flanken.
Sneijder op rechts, we hebben hier weer een kenner, dames en heren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef Luares het volgende:
[..]
Gewoon Sneijder/Donald op rechts.
Kansen geven!
zag die wedstrijd onlangs weer op Ajax tv, wat een geweldig team was dat <3. Ze kregen zelfs een staande ovatie van het real publiek, geweldig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:13 schreef Tarado het volgende:
Deze Real - Ajax was ik bij, wat een wedstrijd was dat,of ik dat dit seizoen ook doe weet ik nog niet
Een linksback en rechtsbuiten zouden inderdaad wel welkom zijn. En een sterke middenvelder, met een grote actieradius en goede passing. Een type Schaars. De Zeeuw ben ik aan het afschrijven, die bakt er al tijden niets van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zitten nu met Urby, Anita, die allebei geen verdediger zijn en Oleguer, die geen voetballer is.
Ooijer speelt echt geen 30 wedstrijden, dan hou je dus Vertonghen en Alderweireld over. Als die kaarten pakken ben je dus de lul.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sneijder op rechts, we hebben hier weer een kenner, dames en heren.
De zeeuw afschrijvenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:55 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Een linksback en rechtsbuiten zouden inderdaad wel welkom zijn. En een sterke middenvelder, met een grote actieradius en goede passing. Een type Schaars. De Zeeuw ben ik aan het afschrijven, die bakt er al tijden niets van.
We zullen zien of hij een goed seizoen gaat spelen. Volgens mij is hij aardig door de mand aan het zakken.quote:
Denk jij dat sneijder niet op rechts kan dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:53 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Sneijder op rechts, we hebben hier weer een kenner, dames en heren.
Omdat hij beter heeft gespeeld dan dat hij nu doet misschien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef Heff het volgende:
De Zeeuw is elke wedstrijd belangrijker voor AjaxHoe kun je die nou afschrijven of zeggen dat hij een wk dip heeft
Nicequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Omdat hij beter heeft gespeeld dan dat hij nu doet misschien.
(daarmee is niet gezegd dat ie alsnog niet goed speelt, het kan alleen in zijn geval nog beter)
Voor de gokkers onder ons nog een leuke bet van het weekend
10'tje inzetten... ¤123,30 uitbetalen :p
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Welke site is dat?? maf wel. door je post ging ik eens op unibet kijken. log ik in. blijk ik er nog 10 euro optestaan hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Omdat hij beter heeft gespeeld dan dat hij nu doet misschien.
(daarmee is niet gezegd dat ie alsnog niet goed speelt, het kan alleen in zijn geval nog beter)
Voor de gokkers onder ons nog een leuke bet van het weekend
10'tje inzetten... ¤123,30 uitbetalen :p
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Ja, dat denk ik ja. Die gozer is zo stijf links dat hij in Jong Oranje linksback speelt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:29 schreef Luares het volgende:
[..]
Denk jij dat sneijder niet op rechts kan dan?
Altijd groot fan van Gabri geweest..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Daarom vond ik het vertrek van Gabri echt dom....
Dan zit je gelijk op de goeie sitequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Welke site is dat?? maf wel. door je post ging ik eens op unibet kijken. log ik in. blijk ik er nog 10 euro optestaan hebbenwist ik niet eens meer ;o
Ik ook, eigenlijk ook van Rommedahl, niet eens zozeer omdat ie altijd goed was, maar omdat ie wel altijd zijn best deed en niet zeurde. En ook vaak nog heel behoorlijk voetbalde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Altijd groot fan van Gabri geweest..
hmm, dan heeft ie bij mij toch een andere indruk achter gelaten..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ja. Die gozer is zo stijf links dat hij in Jong Oranje linksback speelt.
Feyenoord verliest bijna nooit in eigen huis hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:12 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Dan zit je gelijk op de goeie site
Ik heb m al staan
Hup Vitesse![]()
Same here, heb echt lopen vloeken toen die 2 weggingen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, eigenlijk ook van Rommedahl, niet eens zozeer omdat ie altijd goed was, maar omdat ie wel altijd zijn best deed en niet zeurde. En ook vaak nog heel behoorlijk voetbalde.
Maar goed, het is niet anders.
Maar een toegevoegde waarde waren deze 2 ook niet. Zijn wel makkelijk vervangbaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Same here, heb echt lopen vloeken toen die 2 weggingen.
Altijd 100% inzet en nooit zeuren!
Gabri vaak tegengekomen in de binnestad en wou altijd wel met je op de foto of een praatje maken.
Is gewoon een feit. Toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord verliest bijna nooit in eigen huis hoor.
Nu hebben we die kneus van een Eriksen op het middenveld, nee daar word je vrolijk vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef Heff het volgende:
[..]
Maar een toegevoegde waarde waren deze 2 ook niet. Zijn wel makkelijk vervangbaar.
Eriksen kan echt voetballen. Nu nog een paar ballen groeien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu hebben we die kneus van een Eriksen op het middenveld, nee daar word je vrolijk van.
En we zijn ook nog opzoek naar een buitenspeler, moeten we dan weer Leonardo halen?
Nee, het was echt dom.
En juist daarom had Gabri er nog moeten zijn, op dit moment is Eriksen een gevaar om neer te zetten, en loop je dus ook nog het risico dat je hem kapot maakt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Eriksen kan echt voetballen. Nu nog een paar ballen groeien.
Gabri is een middenvelder, Eriksen ook maar Jol zet hem linksvoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En juist daarom had Gabri er nog moeten zijn, op dit moment is Eriksen een gevaar om neer te zetten, en loop je dus ook nog het risico dat je hem kapot maakt.
Maar goed, het is zo gelopen.
Neej, die kakkies zijn lekker in vorm op t momentquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord verliest bijna nooit in eigen huis hoor.
Thuis alles gewonnen hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:39 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Neej, die kakkies zijn lekker in vorm op t moment![]()
Zelfde quoteringen als bij TOTO?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:39 schreef amersfoort22 het volgende:
[..]
Neej, die kakkies zijn lekker in vorm op t moment![]()
Vitesse is ook bezig Rajkovic en Matic speelgeregtigd te krijgen,
en 010 ligt half in de lappenmand![]()
http://www.voetbalprimeur(...)s_tegen_Vitesse.html
En omdat Willem II 0 uit 3 heeft, en Demouge vorige week rood heeft gehad heb ik me weddenschap
aangepast![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |