Ik hoop nog op een linksback, dat blijft toch onze zwakste schakel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar nieuwe versterkingen
Ik vond het ook wel een penalty. Vooral dom van Vertonghen om je zo uit de tent te laten lokken daar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lees trouwens op veel sites dat ze die penalty onterecht vonden, ben ik nou de enige die hem wel terecht vond na het zien van de beelden
Ik vond hem erg makkelijk gegeven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik lees trouwens op veel sites dat ze die penalty onterecht vonden, ben ik nou de enige die hem wel terecht vond na het zien van de beelden
Ja maar hij steekt zijn voet/been uit en dat moet je gewoon niet doen in het strafschopsgebiedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vond hem erg makkelijk gegeven.
Als linksback mag van mij Daley Blind wel een kans krijgen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een linksback, dat blijft toch onze zwakste schakel.
[..]
Beerens als linksback ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als linksback mag van mij Daley Blind wel een kans krijgen....
Ik zie Beerens toch wel graag komen
Als we Sulejmani houden moeten we geen aanvallers meer halen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als linksback mag van mij Daley Blind wel een kans krijgen....
Ik zie Beerens toch wel graag komen
Ik hoop eigenlijk dat Sulejmani nog vertrekt en we nog inderdaad een verdediger er bij halen en eventueel links of rechtsbuiten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als we Sulejmani houden moeten we geen aanvallers meer halen.
Emanuelson/Suarez/El Hamdaoui/Mido/Sulejmani/Jozefzoon/Suk
Echt uitsteken deed hij volgens mij ook niet. Hij draait zijn been naar links en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Maar ik vond het vergrijp eerlijk gezegd te licht om er een penalty voor te geven. Dat wordt ook nog eens onderstreept door de scheidsrechter die er niet eens geel voor geeft. Het was inderdaad niet slim, maar de scheidsrechter had beter moeten weten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij steekt zijn voet/been uit en dat moet je gewoon niet doen in het strafschopsgebied
Kan niet vaak genoeg gezegt worden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt uitsteken deed hij volgens mij ook niet. Hij draait zijn been naar links en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Maar ik vond het vergrijp eerlijk gezegd te licht om er een penalty voor te geven. Dat wordt ook nog eens onderstreept door de scheidsrechter die er niet eens geel voor geeft. Het was inderdaad niet slim, maar de scheidsrechter had beter moeten weten.
Maar CL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was dan ook wel weer waar inderdaad. Dat van Jan kwam overigens door de grensrechter die hevig stond te vlaggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Scheidsrechter leek de eerste 20 minuten in de 2e helft een Ajacied. Ajax kreeg alles mee (Jan bij de cornervlag)
Gezegdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan niet vaak genoeg gezegt worden!
CL!!!!!!!!!!!!!
Milevsky kan veel beter iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gezegd
Wat was die Milevskiy slecht
Hartstikke terechte pingel. Niet alleen raakt hij Schevchenko onrechtmatig, hij staat godverdomme ook gewoon aan de verkeerde kant te dekken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Echt uitsteken deed hij volgens mij ook niet. Hij draait zijn been naar links en daar werd dankbaar gebruik van gemaakt. Maar ik vond het vergrijp eerlijk gezegd te licht om er een penalty voor te geven. Dat wordt ook nog eens onderstreept door de scheidsrechter die er niet eens geel voor geeft. Het was inderdaad niet slim, maar de scheidsrechter had beter moeten weten.
Maar CL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suarez: 'Goed voor Aja'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef Gochme het volgende:
Suarez
Die goal
Die panna's
Die vrije trap van 30 meter
Dat interview
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Gochme het volgende:
[..]
Hartstikke terechte pingel. Niet alleen raakt hij Schevchenko onrechtmatig, hij staat godverdomme ook gewoon aan de verkeerde kant te dekken.
De bal was aan de andere kant, BELG!
Volgens mij was de strekking dat hij afgelopen januari zijn contract heeft verlengd, om nu CL met Ajax te spelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez: 'Goed voor Aja'![]()
Suarez: 'ik zegge halen CL is ik blijf ik contract verlengen'
Haha, prachtig. Shampoos lies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Suarez: 'Goed voor Aja'![]()
Suarez: 'ik zegge halen CL is ik blijf ik contract verlengen'
Het was een mooi voorbeeld van overdrijvenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Gochme het volgende:
[..]
Hartstikke terechte pingel. Niet alleen raakt hij Schevchenko onrechtmatig, hij staat godverdomme ook gewoon aan de verkeerde kant te dekken.
De bal was aan de andere kant, BELG!
Je kunt hem ook níet geven, inderdaad. Maar feit blijft dat je de binnenkant moet dekken en zeker niet de achterkant, dus een grote verdedigingsfout. Als ElHam die tweede bal ernaast 'hakt' sta je weer met lege handen.quote:
Ja klopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking dat hij afgelopen januari zijn contract heeft verlengd, om nu CL met Ajax te spelen
Dat dus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij was de strekking dat hij afgelopen januari zijn contract heeft verlengd, om nu CL met Ajax te spelen
Echt geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij moest ook vechten tegen de tranen. Het begint wel een held te worden a la Litmanen
Het was inderdaad een dekkingsfout, sta je aan de goede kant, grijp je direct goed in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef Gochme het volgende:
[..]
Je kunt hem ook níet geven, inderdaad. Maar feit blijft dat je de binnenkant moet dekken en zeker niet de achterkant, dus een grote verdedigingsfout. Als ElHam die tweede bal ernaast 'hakt' sta je weer met lege handen.
Stekelenburgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Suarez![]()
De Jong![]()
Even een buiging voor mijn favo Ajax spelers.
Ik krijg al kippenvel nu ik dat filmpje op youtube kijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nou hopelijk dat emanuelson nog even voor het einde van de maand verkocht kan worden en er een goede linksback aangetrokken kan worden.
Heldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij zit bij een NL-pleeg gezin, dus is het makkelijker .. maar blijft natuurlijk goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen kan ook heel goed Nederlands, zeer knap als je kijkt hoelang hij in NL woont.
Spelers uit Zweden en Denemarken leren snel Nederlands.. Toivonen spreekt goed Nederlands, Berg, Rommedahl, Perez etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Eriksen kan ook heel goed Nederlands, zeer knap als je kijkt hoelang hij in NL woont.
en nog iets meer ge blablaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maar eerst.... bla bla bla.
Bla!
Haha..
Een paar Nigerianen bieden het al aan op marktplaats. Succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wooooowwwww milan en realwat een wedstrijden worden dat
wanner kan ik kaartjes halen :p?
haha echt hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Ebbao het volgende:
WTF geen messi? Is dit de Inter-show of wat
zo werkt het als je niet minstens de finale haalt doe je niet meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Ebbao het volgende:
samen met Nederland dat nieteens een bekerfinale kan organiserenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef WitteHamster het volgende:
[..]
Maar wel het WK willen huisvesten![]()
Waarom dan Messi? WK viel zwaar tegen en ook in de CL was het niet zoals de jaren ervoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Ebbao het volgende:
Dan moet Schalke op dezelfde dag spelen als Bayern of Werder ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef Bananenman het volgende:
Waarom konden we nou niet in poule B? Waren toch als enige over met Schalke...en in poule B zaten Lyon en Benfica, daar hadden zowel wij als Schalke toch gewoon ingekund?
Kaka, v.d Vaart.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Ronaldo en Ronaldinho in Amsterdam
Ibrahimovic!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kaka, v.d Vaart.
Ik vind dit echt geweldig, hoop wel dat de 4e team makkelijk is zodat we zeker zijn van EL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |