Gerrit van Kadt? (flaaaauw)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef Dlocks het volgende:
Eens... en dan Kees van Hondt ook weer terug naar de Lima i.p.v. in de India. Of een Kees van Hondt kloon zodat er niet teveel mensen op af zullen komen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef LostFormat het volgende:
Harstikke gezellig hoekje daar juist.
Voor de X-Ray was het dat Texelse Boys-gebeuren. Daarvoor weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef LostFormat het volgende:
Er was eerst (jaren terug) toch op dezelfde plek waar lima nu stond een nog kleiner inieminie tentje? Welke was dat dan?
Edit: geel was'ie volgens mij. Of gelig.
Bedoel je niet Higher Ground? Dat was de voorloper van Lima met een 'schelp'-tent die in 2004 ofzo stuk is gewaaid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef LostFormat het volgende:
Er was eerst (jaren terug) toch op dezelfde plek waar lima nu stond een nog kleiner inieminie tentje? Welke was dat dan?
Edit: geel was'ie volgens mij. Of gelig.
Mee eensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef Bitey het volgende:
Lima is nu twee edities een buiten-podium en ik moet zeggen: ik vind het 10 keer niks!! De oude Lima (in de kleine en gezellige circustent) had véél meer sfeer waardoor de optrdends beter tot hun recht kwamen. Mijn voorstel: Lima terug de tent in!
Mee eens?
Volgens mij staat het bewust schuin omdat het anders de Juliet in staat te tetteren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik vind het eigenlijk wel leuker zoals het nu is, alleen mag aan de linkerkant dat podiumtentdoek wel wat minder uitsteken. of het podium wat minder schuin zetten, dat kan het ook zijn.
Zaterdag? Zeker niet bij de Deutsche Biergarten Boys op vrijdag geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Prima zo. Ook bij de wat grotere acts alles makkelijk te zien zonder tevoren aanwezig te zijn. Tevens vind ik het fijn een openlucht gevoel te hebben en deze tent slaagt daar in.
Bovendien, die takjes en de gekte op de zaterdag passen goed in deze open tent... heb er van genoten!
Nee... (waarschijnlijk helaas niet) stond in de X-ray in een andere dimensie!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zaterdag? Zeker niet bij de Deutsche Biergarten Boys op vrijdag geweest
Dat was leuk jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was erg grappig al die verschillende duitse muziek en duitse covers van bekende nummers.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ruimte. Past never nooit een fatsoenlijke tent in dat hoekje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Corkscrew het volgende:
Met welke reden is de organisatie overgegaan van een tent op een openluchtpodium?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |