abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85729598
Lima is nu twee edities een buiten-podium en ik moet zeggen: ik vind het 10 keer niks!! De oude Lima (in de kleine en gezellige circustent) had véél meer sfeer waardoor de optrdends beter tot hun recht kwamen. Mijn voorstel: Lima terug de tent in!

Mee eens?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:09:30 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85729685
Ik kom nooit bij de Lima, dus mij maakt het niks uit.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:16:38 #3
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_85729994
Helemaal mee eens.
Vond het enkele jaren geleden de meest verrassende tent. Maar kan niet meer op de plek van de X-ray vind ik. Aangezien ik de X-ray in deze format ook een heel fijne plek vind.
Dus een tent waar nu het buitenpodium is. Zeker weten.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:18:17 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85730067
Ik vond het prima! Lekker in het zonnetje dansen... Ik vond alleen dat het soms wat te druk was. Katzejammer heb ik bijvoorbeeld heel slecht kunnen zien.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85730100
Harstikke gezellig hoekje daar juist.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:19:06 #6
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_85730103
Eens... en dan Kees van Hondt ook weer terug naar de Lima i.p.v. in de India. Of een Kees van Hondt kloon zodat er niet teveel mensen op af zullen komen.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:27:23 #7
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_85730449
Met de huidige Limaline-up zal het niet in zo'n kleinere tent passen.
pi_85730972
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef Dlocks het volgende:
Eens... en dan Kees van Hondt ook weer terug naar de Lima i.p.v. in de India. Of een Kees van Hondt kloon zodat er niet teveel mensen op af zullen komen.
Gerrit van Kadt? (flaaaauw)
pi_85731131
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef LostFormat het volgende:
Harstikke gezellig hoekje daar juist.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85731285
Ik vond de open lima wel een verademing van de laatste paar jaar. Gewoon weer terug naar open podia zoals het vroeger was.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:51:28 #11
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_85731536
Ik zit ook veel tijd in dat hoekje. Maar idd het podium is te klein waardoor je beperkt zicht hebt. Vaak waren er tijdens optredens ook allerlei vervelende opstoppingen achter op het terrein.

Tijdens la pegatina stond het vast tot aan de DE-kraam. En terecht trouwens top feessie!
De mensen zijn gek geworden
pi_85731674
Bedoel je die tent met die sterren op het plafond? Was dat de oude Lima? Ik vond het open podium echt geweldig dit jaar, net als vorig jaar. Ik was er behoorlijk veel, zowel overdag als 's avonds. Peggy Sue, The Low Anthem, FOOL'S GOLD en natuurlijk Deutsche Biergarten Boys ^O^
pi_85731675
ik was hem al kwijt. na 5 jaar heb ik vorig jaar een jaartje overgeslagen.
dus ik wilde naar katzenjammer en zei nou das makkelijk das aan het zelfde kantje als de
india waar ik daarna heen wilde.

bleek die daar helemaal niet meer te zitten:S

buitenpodium met mooi weer is wel lekker maar nu was het erg afgeschermd. vanaf iig de linkerkant (rechter weet ik niet) een hek waardoor je vanaf links niet van een afstand kon kijken.
pi_85733185
Bij nader inzien, zo heel klein was de oude Lima ook weer niet. Kwam net een fotootje tegen van de Pedro Delgados in de Lima (2008). Blijkt toch nog een 4 masts tent te zijn. Ik blijf er bij: tent was leuker!

pi_85733333
vond op de lima juist wel relaxte muziek en een rustig plekkie om te "chillen" behalve dan tijdens de "grotere" namen. maar ik zeg gewoon houden zo
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_85734583
Er was eerst (jaren terug) toch op dezelfde plek waar lima nu stond een nog kleiner inieminie tentje? Welke was dat dan?

Edit: geel was'ie volgens mij. Of gelig.
pi_85734734
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef LostFormat het volgende:
Er was eerst (jaren terug) toch op dezelfde plek waar lima nu stond een nog kleiner inieminie tentje? Welke was dat dan?

Voor de X-Ray was het dat Texelse Boys-gebeuren. Daarvoor weet ik eigenlijk niet meer.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:18:59 #18
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85734871
Ik weet dat op die plek de openlucht bios stond. En was de Mike niet daar?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_85734979
Na wat googlen kwam ik er achter dat dat 2000 en/of 2002 geweest moet zijn. Jezus, ik word oud.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:24:42 #20
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85735049
Weet niet eens waar die tent staat joh.
pi_85735242
Ik vind tenten juist irritant. Het is er een stuk warmer, je kan er alleen op bepaalde plaatsen in en er staan overal van die palen in de weg.
pi_85735253
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef LostFormat het volgende:

Bedoel je niet Higher Ground? Dat was de voorloper van Lima met een 'schelp'-tent die in 2004 ofzo stuk is gewaaid.
pi_85736178
Ja, bij Higher Ground was ook nog een podium ooit ja..heb ik in 2003 't Hof van Commerce nog gezien.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:03:21 #24
13973 ranja
image means nothing
pi_85736496
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef Bitey het volgende:
Lima is nu twee edities een buiten-podium en ik moet zeggen: ik vind het 10 keer niks!! De oude Lima (in de kleine en gezellige circustent) had véél meer sfeer waardoor de optrdends beter tot hun recht kwamen. Mijn voorstel: Lima terug de tent in!

Mee eens?
Mee eens :Y als je nu iets later bij een band komt is het bijna onmogelijk nog wat te zien.
Bij een band als Katzenjammer was het onwijs druk maar ook met een hoop mensen die wat stonden te schreeuwen en absoluut niet geinteresseerd waren wat zich op het podium afspeelde.
Nou heb je dat bij een festival toch makkelijker dan bij een betaald concert maar bij een openlucht podium dat ook nog bijna op een kruispunt staat heb je dat nog weer veel eerder dan in een tent.
pi_85737208
ik vind het eigenlijk wel leuker zoals het nu is, alleen mag aan de linkerkant dat podiumtentdoek wel wat minder uitsteken. of het podium wat minder schuin zetten, dat kan het ook zijn.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_85737265
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik vind het eigenlijk wel leuker zoals het nu is, alleen mag aan de linkerkant dat podiumtentdoek wel wat minder uitsteken. of het podium wat minder schuin zetten, dat kan het ook zijn.
Volgens mij staat het bewust schuin omdat het anders de Juliet in staat te tetteren.
pi_85737385
Zou kunnen idd. Maar maakt mij niet zoveel uit allemaal, ik heb bij alle Limaconcerten waar ik was een goeie plek gehad en daar hoefde ik geen moeite voor te doen. Stond bij 2 gewoon vooraan.
pi_85738276
Ik vind het prima kunnen, maar ze moeten wel oppassen wat ze er in zetten. Katzenjammer had bijvoorbeeld makkelijk in de India, of misschien zelfs de Grolsch gekunt. Kleine ZEER onbekende wereldbandjes in de Lima, ook zonder tent, zou makkelijk kunnen.
pi_85738296
Tent met sterretjes O+
pi_85740308
Higher Ground, ja. Was tof daar.
pi_85741688
Prima zo. Ook bij de wat grotere acts alles makkelijk te zien zonder tevoren aanwezig te zijn. Tevens vind ik het fijn een openlucht gevoel te hebben en deze tent slaagt daar in.

Bovendien, die takjes en de gekte op de zaterdag passen goed in deze open tent... heb er van genoten!
pi_85741876
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Prima zo. Ook bij de wat grotere acts alles makkelijk te zien zonder tevoren aanwezig te zijn. Tevens vind ik het fijn een openlucht gevoel te hebben en deze tent slaagt daar in.

Bovendien, die takjes en de gekte op de zaterdag passen goed in deze open tent... heb er van genoten!
Zaterdag? Zeker niet bij de Deutsche Biergarten Boys op vrijdag geweest :P
pi_85744745
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee... (waarschijnlijk helaas niet) stond in de X-ray in een andere dimensie!
pi_85746061
quote:

[..]

Dat was leuk ja O+
pi_85746142
Met welke reden is de organisatie overgegaan van een tent op een openluchtpodium?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_85746235
quote:

[..]

Dat was erg grappig al die verschillende duitse muziek en duitse covers van bekende nummers. _O_
pi_85746382
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Corkscrew het volgende:
Met welke reden is de organisatie overgegaan van een tent op een openluchtpodium?
Ruimte. Past never nooit een fatsoenlijke tent in dat hoekje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')