abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85737265
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik vind het eigenlijk wel leuker zoals het nu is, alleen mag aan de linkerkant dat podiumtentdoek wel wat minder uitsteken. of het podium wat minder schuin zetten, dat kan het ook zijn.
Volgens mij staat het bewust schuin omdat het anders de Juliet in staat te tetteren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85737385
Zou kunnen idd. Maar maakt mij niet zoveel uit allemaal, ik heb bij alle Limaconcerten waar ik was een goeie plek gehad en daar hoefde ik geen moeite voor te doen. Stond bij 2 gewoon vooraan.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_85738276
Ik vind het prima kunnen, maar ze moeten wel oppassen wat ze er in zetten. Katzenjammer had bijvoorbeeld makkelijk in de India, of misschien zelfs de Grolsch gekunt. Kleine ZEER onbekende wereldbandjes in de Lima, ook zonder tent, zou makkelijk kunnen.
pi_85738296
Tent met sterretjes O+
pi_85740308
Higher Ground, ja. Was tof daar.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85741688
Prima zo. Ook bij de wat grotere acts alles makkelijk te zien zonder tevoren aanwezig te zijn. Tevens vind ik het fijn een openlucht gevoel te hebben en deze tent slaagt daar in.

Bovendien, die takjes en de gekte op de zaterdag passen goed in deze open tent... heb er van genoten!
pi_85741876
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Prima zo. Ook bij de wat grotere acts alles makkelijk te zien zonder tevoren aanwezig te zijn. Tevens vind ik het fijn een openlucht gevoel te hebben en deze tent slaagt daar in.

Bovendien, die takjes en de gekte op de zaterdag passen goed in deze open tent... heb er van genoten!
Zaterdag? Zeker niet bij de Deutsche Biergarten Boys op vrijdag geweest :P
pi_85744745
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee... (waarschijnlijk helaas niet) stond in de X-ray in een andere dimensie!
pi_85746061
quote:

[..]

Dat was leuk ja O+
pi_85746142
Met welke reden is de organisatie overgegaan van een tent op een openluchtpodium?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_85746235
quote:

[..]

Dat was erg grappig al die verschillende duitse muziek en duitse covers van bekende nummers. _O_
pi_85746382
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Corkscrew het volgende:
Met welke reden is de organisatie overgegaan van een tent op een openluchtpodium?
Ruimte. Past never nooit een fatsoenlijke tent in dat hoekje.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')