Gerrit van Kadt? (flaaaauw)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef Dlocks het volgende:
Eens... en dan Kees van Hondt ook weer terug naar de Lima i.p.v. in de India. Of een Kees van Hondt kloon zodat er niet teveel mensen op af zullen komen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef LostFormat het volgende:
Harstikke gezellig hoekje daar juist.
Voor de X-Ray was het dat Texelse Boys-gebeuren. Daarvoor weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef LostFormat het volgende:
Er was eerst (jaren terug) toch op dezelfde plek waar lima nu stond een nog kleiner inieminie tentje? Welke was dat dan?
Edit: geel was'ie volgens mij. Of gelig.
Bedoel je niet Higher Ground? Dat was de voorloper van Lima met een 'schelp'-tent die in 2004 ofzo stuk is gewaaid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef LostFormat het volgende:
Er was eerst (jaren terug) toch op dezelfde plek waar lima nu stond een nog kleiner inieminie tentje? Welke was dat dan?
Edit: geel was'ie volgens mij. Of gelig.
Mee eensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef Bitey het volgende:
Lima is nu twee edities een buiten-podium en ik moet zeggen: ik vind het 10 keer niks!! De oude Lima (in de kleine en gezellige circustent) had véél meer sfeer waardoor de optrdends beter tot hun recht kwamen. Mijn voorstel: Lima terug de tent in!
Mee eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |