Maar wel veel lekkerderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Red Bull
Een veul duurdere versie van al die andere enerydrinks.
quote:
Dát dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
Verschil tussen redbull en de andere drankjes proef ik wel hoor.
Grijs! Dat is tof.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef -Miauw- het volgende:
Myr, ik heb grijze nagellak![]()
Vind 'm zelf erg mooi
Coca Cola en Pepsi proef ik wel het verschil.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Dát dus
Pepsi en Coca Cola smaken bijv. ook heel anders
moet jij geen cover maken ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grijs! Dat is tof.Welke heb je?
http://www.lovecalculator.com/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In afwachting van een Loveless Matchmaking Generator. Met een uitleg bij de match.
Gewoon een el cheapo hoor, van Barry M (ja, die naam is jammer)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grijs! Dat is tof.Welke heb je?
haha wie zou dat nou zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
Dr. Love thinks that a relationship between **** and Myraela has a very good chance of being successful, but this doesn't mean that you don't have to work on the relationship. Remember that every relationship needs spending time together, talking with each other etc.
87 %
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Wat een sof.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.lovecalculator.com/
We hebben maar 33% Vaduz
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
Oh en hier kun je ze vinden, de lakjes
Toffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook nieuwe lakjes hebben.
quote:Dr. Love thinks that a relationship between *** and benny has a reasonable chance of working out, but on the other hand, it might not. Your relationship may suffer good and bad times. If things might not be working out as you would like them to, do not hesitate to talk about it with the person involved. Spend time together, talk with each other.
59%
Ow wacht. Ik faaldequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Met wachten tot een topic geopend werd he.
Ik moet ook nieuwe hebben en ik word altijd zo hebberig van die sitequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toffff.Ik moet ook nieuwe lakjes hebben.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
Love Calculator results
These are the results of the calculations by Dr. Love:
-miauw- crazy-m
00 %
Schiet ook niet op
Echt he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet ook nieuwe hebben en ik word altijd zo hebberig van die site
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
Love Calculator results
-miauw- crazy-m
00 %
Schiet ook niet op
Dat krijg je he: Kat en hondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dát heb ik nopg nooit met iemand gehad!
Op de middelbare school rekenden we het altijd handmatig uit en in de Duitse les kwam ik erachter dat ik met die docent 98% had. Ik dacht dat ik doodging en werd eruit gezet omdat ik zo hard zat te lachen. Gelukkig heeft hij het briefje nooit te pakken gekregen
Love Calculator resultsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We hebben maar 33% Vaduz
Idd. Lakjes drogen uit, gaan op, zijn uit...een goede voorraad is gewoonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he.Sowieso als ik lakjes zie. Maar volgens mijn moeder heb ik al teveel.
Die heeft er duidelijk geen verstand van.
iBenny charmed_angelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Love Calculator results
charmed_angel -Miauw-
36 %
charmed_angel Crazy-mquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Love Calculator results
charmed_angel -Miauw-
36 %
hihi...quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi...
charmed_angel -Vaduz- 69 %
charmed_angel Koen66 81 %
Nog meer bewijs dat het ding niet kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Love Calculator results
charmed_angel -Miauw-
36 %
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi...
charmed_angel iBenny 49 %
charmed_angel Rauzer 49 %
charmed_angel Crazy-m 36 %
wij hebben 33%quote:
Onze echte namen scoren nog lagerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miranda Jan 00 %quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi...
charmed_angel Rauzer 49 %
charmed_angel Crazy-m 36 %
charmed_angel Loveless85 28 %
charmed_angel D. 36 %
En ik met me eigen man
Miranda Roberto 75 %
Miranda Benny 13 %quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onze echte namen scoren nog lager
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef crv het volgende:
[..]
wij hebben 33%![]()
Das meer dan ik met mijn vrouw heb
met muismeisje kwam ik op 28%quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef crv het volgende:
[..]
wij hebben 33%![]()
Das meer dan ik met mijn vrouw heb
Facebook is nog altijd een stuk beter dan Hyves... Al stellen ze zich nu wel aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)jf-gebruik-book.html
Nou valt best wel mee tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Facebook laat weten dat wanneer andere netwerksites zomaar een naam met ‘book’ erachter mogen gebruiken, de term book een algemene term zou worden, wat weer zou leiden tot een afbreuk aan Facebook als bedrijfsnaam.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom hyves verwijderen ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou valt best wel mee toch![]()
Ik ga mijn Hyves opzeggen in ieder geval
Dit is de wereld op zijn kop. Book is altijd al een algemene term geweest, die denkt Facebook zich even toe te eigenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Facebook laat weten dat wanneer andere netwerksites zomaar een naam met ‘book’ erachter mogen gebruiken, de term book een algemene term zou worden, wat weer zou leiden tot een afbreuk aan Facebook als bedrijfsnaam.
Op zich is dit helemaal niet zo gek, als het netwerksites zijn dan. Gewone sites moeten geen probleem zijn.
Hyves poep ik ook opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Facebook is nog altijd een stuk beter dan Hyves... Al stellen ze zich nu wel aan.
Het is een algemene term ja, maar in de networksites was Facebook wel degelijk de eerste die dit gebruikte en ze hebben echt wel een punt dat kleinere sites leunen op dit soort 'reclame'.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de wereld op zijn kop. Book is altijd al een algemene term geweest, die denkt Facebook zich even toe te eigenen.
Dennis Nandaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
We hebben maar 33% Vaduz
Zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom hyves verwijderen ?
en o, waarom heb ik je dan niet op facebook
maar mijn neus is zo lang :$quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zegkijk jij eerst maar eens verder dan je neus lang is
Maar Twitter wel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hyves poep ik ook opal dat soort sites moet ik niks van hebben
Voor zolang als het handig was ja. Zoals je kunt zien maak ik daar ook al maanden geen gebruik meer vanquote:
ik op 62% , stuur maar doorquote:
Ik met mijn vrouw op 13% en we doen het al 20 jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dennis Nanda
14 %![]()
![]()
![]()
En we hebben al 3 jaar.
Ik had niet eens naar de tijd gekeken..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor zolang als het handig was ja. Zoals je kunt zien maak ik daar ook al maanden geen gebruik meer van
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik met mijn vrouw op 13% en we doen het al 20 jaar
De lange neus opmerking is opgelost (denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh wie heeft er nog ideeen voor mijn cadeaumand 'Weekendje Parijs'
Ik heb het volgende:
-Film met Parijse setting (moet ik nog wel halen)
-DVD met haardvuur
-Fles Chateau Migraine
-Dekentje (voor tijdens film)
-Wijn
-Blikje croissants (ja die vindt ze lekker)
-Cd van Jacques Brel (daar houdt ze niet van en ok ok Jacques was een Belg)
Any ideas. Zo lastig om eem kleine Eifeltoren te vinden in Amsterdam
ik mis de franse kaas en het stokbroodquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het volgende:
-DVD met haardvuur
-Fles Chateau Migraine
-Wijn
Oh en de wijngaardslakken en kikkerbillenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het volgende:
-DVD met haardvuur
-Fles Chateau Migraine
-Wijn
Franse kaas, stokbrood, frans woordenboekje (zo kleintje),quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het volgende:
-DVD met haardvuur
-Fles Chateau Migraine
-Wijn
en uit de serie drank: Champagne of Cremant en Pernodquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb het volgende:
-DVD met haardvuur
-Fles Chateau Migraine
-Wijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
en een stokbrood
MannenFlash denkt alleen aan eten en treinstationbordjes
je tonged met jezelfquote:
beter als iets groots en geels tongen. Loopt toch vaak verkeerd afquote:
gewoon elke dag batsen, dan komt het vanzelf goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo blij....
Hele goede Collega van me is zwangerWe waren samen begonnen... zij is 1 maand eerder begonnen
Samen alles gedeeld, gevoelens, we bespraken van alles met elkaar, van seks tot gekke slijm
Ik hoop zo dat het raak is bij mij, dan kunnen we samen zwanger zijn
hebben we al een keer geprobeerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef crv het volgende:
[..]
gewoon elke dag batsen, dan komt het vanzelf goed
je moet het wel vol blijven houden een jaartje of zo natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben we al een keer geprobeerdniet gelukt
Elke dag een keer of twaalf batsen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben we al een keer geprobeerdniet gelukt
Ojááa woordenboekje!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Franse kaas, stokbrood, frans woordenboekje (zo kleintje),
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
en uit de serie drank: Champagne of Cremant en Pernod
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zo blij....
Hele goede Collega van me is zwangerWe waren samen begonnen... zij is 1 maand eerder begonnen
Samen alles gedeeld, gevoelens, we bespraken van alles met elkaar, van seks tot gekke slijm
Ik hoop zo dat het raak is bij mij, dan kunnen we samen zwanger zijn
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
je moet het wel vol blijven houden een jaartje of zo natuurlijk
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elke dag een keer of twaalf batsen dan?
quote:
dat is nepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |