Ik ben ff op zoek. Het laatste neem ik genoegen mee als het niet anders kanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan word het lastig. Geen convertertje te koop die die ene omvormt naar 3? Maar of je dan echt 5.1 krijgt betwijfel ik. Dan zal het wel gewoon 2.0 geluid zijn over 5 speakers
Wat een bouwpakket.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef D. het volgende:
Ik kan niet een direct iets vinden, maar met de volgende 2 is het wellicht ook mogelijk
http://cgi.ebay.com/97015(...)eo_Games_Accessories
http://cgi.ebay.com/3-5mm(...)t=LH_DefaultDomain_0
Ik kan niets anders vinden om mijn 3 plugs in kwijt te rakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een bouwpakket.![]()
Eerst van 1x jack naar 2x tulp, en dan weer van 2x tulp naar 3x jack![]()
![]()
Wel mooi als het ook werkt
En dan in zo'n splitter 2 splitters doen? Denk dat je eerste optie dan meer kans van slagen heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef D. het volgende:
Of ik probeer het met zoiets
http://cgi.ebay.com/5-x-3(...)t=LH_DefaultDomain_0
Ik kijk mijn downloads altijd gewoon op de laptop, is net zo makkelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan in zo'n splitter 2 splitters doen? Denk dat je eerste optie dan meer kans van slagen heeft.
Ik moet nog steeds zoiets; http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)VIP:watchlink:top:en
Dan kan ik ook met m'n Logitech Harmony de PC besturen, hoef ik helemaal de bank niet meer af als ik series kijk
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
D.
ik heb geprobeerd te dromen over je![]()
Ow, als dat alles is....quote:maar dit keer lukte het me niet. Ik dnek toch dat ik een foto van iemand moet zien, om mijn droom te leiden
Veel plezier alvast Cat!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Cat22 het volgende:
Stil hier.Dan ga ik nog even wat warruk verzetten en me straks nat laten regenen op een openluchtfestival. O joy.
Maar wel Caro Emerald!
![]()
Helleuquote:
Ja het leek hier net ff op te klaren, maar aan de lucht te zien komt er nog meer aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu![]()
Woah, wat een weertje, komt echt met bakken naar beneden.
Zolang je in de auto zit later, zit je goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het leek hier net ff op te klaren, maar aan de lucht te zien komt er nog meer aan
Heb je lange manen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben met de autoMaar soms hoost het zo hard dat je van het kleine stukje naar de auto ook al aardig nat bent
inclusief mat in de nek?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Ik moet weer naar de kapper![]()
het is hier in Rockanje droog, nog steeds.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben met de autoMaar soms hoost het zo hard dat je van het kleine stukje naar de auto ook al aardig nat bent
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
Ow, als dat alles is....
Nee die niet, ik ben daar nl. allergisch voor, dus zodra het te lang in de nek word zit ik bij de kapperquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die niet, ik ben daar nl. allergisch voor, dus zodra het te lang in de nek word zit ik bij de kapper
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Ik moet weer naar de kapper![]()
Al kaartjes binnen C_A?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is hier in Rockanje droog, nog steeds.
Soms een heel klein miezerbuitje
Haha, ja ik MOET naar de kapper, maar nog niet omdat het ongeveer op m'n schouders hangt in m'n nek. Bovenop en zijkant is ook gewoon langquote:
Okequote:
Haagse sjakiequote:
Misschien heeft de ontvanger hem nog niet geregistreerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind het gek dat die uit Duitsland er nog niet is
Ciaotjesquote:
Ik kan dat nooit langer aanzien dan 5 sec tijdens het zappen, vreselijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Een nederlandse Jersey Shore
Neeeeeeeeeeeee
Ga je toch binnendoor?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh de A15 voor de Noordtunnel is kapoet, net nu ik naar Papendrecht moet (eerste afslag direct na die tunnel)
Dan maar via Dordrecht omrijden ofzo
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef JJH het volgende:
![]()
Whoehoe!!!
![]()
Mijn zus is aangenomen als stagair bij een instelling voor blinden en slechtzienden.
Ze zit hier niet op fok.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien moet zij zich dan opgeven voor dat eten in het donker
Ik zie alleen wie de TS is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
En wat de tt betreft:wie twijfelt er over zijn geaardheid?
Wat leuk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef JJH het volgende:![]()
Whoehoe!!!
![]()
Mijn zus is aangenomen als stagair bij een instelling voor blinden en slechtzienden.
Komt dat op tv?quote:
Hehehe, ik denk het?quote:
Geaardheid?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik had die vraag ook, totdat ik verder las en technisch geneuzel zag, dus toen heb ik er maar bij laten zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Geaarde stekkers enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Geaardheid?
Weest blij dat ie vraagt waar jouw voorkeur naar uitgaat
En da's een soort Big Brother voor Hagenezen?quote:
Had ik jou beloofd hequote:Ben je er morgen swa?![]()
Ja, nogalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geaarde stekkers enzo![]()
grapje mislukt
Ik lach wel even hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geaarde stekkers enzo![]()
grapje mislukt
Ben ik dat gewoon vergeten?quote:
Nou, vaak zijn mensen er niet, dus... zelfbeschermingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed wegblijven als het toch niet opvalt
Lingo-zequote:
Hallo Zwab.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
*en terug van de introductiedag*
dat duurde dus veel langer dan gepland
En komt er nog een uitje van 2 dagen of meer, of was dit nou datgene waar je tegenop zag?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
ja was wel leuk, 85 mensen en er zaten er een paar tussen waarvan ik nu al weet dat ze het niet lang gaan volhouden. van die guido's met foute petjes en zonnebankbruine gezichten en gelkapsels, en puisterige puberkopjes die tegen elkaar op zaten te bieden wie het stoerste was
maar er zaten ook wel normale aardige figuren tussen
Big Brother, those were the days!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
En da's een soort Big Brother voor Hagenezen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
Oh, en wie willen jullie?
Adopteer een FOK!er!
Ah dan had ik het dus goed begrepenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
nee, hierna nog maandag even eerste dag doen met roosters enzo (vandaag was alleen kennismaking en rondleiding)
En dan woensdag tot vrijdag kamp.
We moeten om half 10 in Ommen zijn, dus moeten de trein van 07:05 hebben vanaf Rotterdam (dus half zeven vanuit Maassluis). Maar 200 IPO studenten die dezelfde trein nemen.... in het drukke deel van de ochtend...
Ik neem een trein eerder dus...![]()
wat betekent dat ik om 5:52 de trein naar Rotterdam moet nemen
Zwabberquote:
Ommen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
nee, hierna nog maandag even eerste dag doen met roosters enzo (vandaag was alleen kennismaking en rondleiding)
En dan woensdag tot vrijdag kamp.
We moeten om half 10 in Ommen zijn, dus moeten de trein van 07:05 hebben vanaf Rotterdam (dus half zeven vanuit Maassluis). Maar 200 IPO studenten die dezelfde trein nemen.... in het drukke deel van de ochtend...
Ik neem een trein eerder dus...![]()
wat betekent dat ik om 5:52 de trein naar Rotterdam moet nemen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ommen.
Dan moet je in Zwolle overstappen én kun je mijn huis zien.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwabber
Kun je niet bij iemand in RotterdamZwolle logeren ofzo?
uhuhquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ommen.
Dan moet je in Zwolle overstappen én kun je mijn huis zien.
Het leven van een studentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga er ook niet dood van, maar hadden ze het niet twee uurtjes later kunnen organiseren?..
Verkapte ontgroeningquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
school die vroeg begint vind ik niet eens zo'n ramp, maar als ze een kamp organiseren in verwegistan, waarbij iedereen dus een lange reistijd heeft... en vervolgens vinden dat iedereen maar 's ochtends vroeg aanwezig moet zijn...
en dan zeker nog de hele dag vrolijk doen en springen, ja dahag
Zet je haar maar alvast vast met een strikkiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
ja daar moest ik ook al aan denken, omdat we midden in het bos zitten en we het terrein niet afmogen en overal moeten verklaren dat ze niet aansprakelijk zijn voor medische ongevallen
Tis echt van de HRO zelf toch? zal echt wel loslopen dan hoor. Sowieso is er tegenwoordig weinig ontgroening meer na tig ontspoorde 'geintjes', dus iedere vereniging die zich er nog aan waagt kan vaak rekenen op fikse boetes / geen subsidie meer, dus die passen ook wel opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
ja daar moest ik ook al aan denken, omdat we midden in het bos zitten en we het terrein niet afmogen en overal moeten verklaren dat ze niet aansprakelijk zijn voor medische ongevallen
Ik bedoelde ook echt "verkapte", idd geen echtequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis echt van de HRO zelf toch? zal echt wel loslopen dan hoor. Sowieso is er tegenwoordig weinig ontgroening meer na tig ontspoorde 'geintjes', dus iedere vereniging die zich er nog aan waagt kan vaak rekenen op fikse boetes / geen subsidie meer, dus die passen ook wel op
Het is hier heul geen Verweggistan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
school die vroeg begint vind ik niet eens zo'n ramp, maar als ze een kamp organiseren in verwegistan, waarbij iedereen dus een lange reistijd heeft... en vervolgens vinden dat iedereen maar 's ochtends vroeg aanwezig moet zijn...
en dan zeker nog de hele dag vrolijk doen en springen, ja dahag
ik kan je huis niet zien als ik hier uit het raam kijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is hier heul geen Verweggistan.
was ook niet serieus bedoeltquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis echt van de HRO zelf toch? zal echt wel loslopen dan hoor. Sowieso is er tegenwoordig weinig ontgroening meer na tig ontspoorde 'geintjes', dus iedere vereniging die zich er nog aan waagt kan vaak rekenen op fikse boetes / geen subsidie meer, dus die passen ook wel op
Ach bij de echte 'corpsen' misschien nog, maar daar moet je ook niet bij willen horen imho.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
was ook niet serieus bedoelt
maar inderdaad, ontgroeningen zijn niet veel meer tegenwoordig, van wat ik zo hoor...
ja maar, clowns en new kids is wel even iets andersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zwabber, ik begreep trouwens dat je op CastleFest hebt rondgelopen. En dan ga je lopen klagen over een ander verkleedpartijtje.
Valt me een beetje tegen
Vaak leer je op dat soort dagen wel meteen met wie het klikt, sneller dan dat het via lesuren had gegaan, dat is wel leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar, clowns en new kids is wel even iets anders![]()
ik sta niet in het filmpje gelukkig
Ja precies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaak leer je op dat soort dagen wel meteen met wie het klikt, sneller dan dat het via lesuren had gegaan, dat is wel leuk
quote:
Biecht maar opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb trouwens nog meer kansloze nerd hobbies
3,141592quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Tot hoeveel decimalen kan je π opnoemen?
Had ik gedaan, op de vorige bladzijdequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef tombolafan het volgende:
Adopteer een FOK!er!
Greys, je moet hem hier ook wel posten!
Warhammerquote:
Je kan beter de BBP-reeks gebruiken, dan kan je met onderstaande formule het n-de binaire of hexadecimale cijfer van π te berekenen zonder daarvoor eerst alle voorgaande cijfers te hoeven berekenen.quote:
quote:
owquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik gedaan, op de vorige bladzijde
Ik krijg bijna een hartverzakkingquote:
zijn verschillende "legertjes" van hagedissen, elven, chaos, en gewone mensenquote:
waarvoor heb ik de hexadecimalen van pi nodig dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan beter de BBP-reeks gebruiken, dan kan je met onderstaande formule het n-de binaire of hexadecimale cijfer van π te berekenen zonder daarvoor eerst alle voorgaande cijfers te hoeven berekenen.
[ afbeelding ]
Gewoon, om indruk op de tsjikkies te makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarvoor heb ik de hexadecimalen van pi nodig dan?
Dat doet mijn zwager ook volgens mij, zoiets iig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn verschillende "legertjes" van hagedissen, elven, chaos, en gewone mensen
poppetjes op een speelveld, en daar mag je mee lopen en elkaar aanvallen
soort van freestyle stratego, maar dan ingewikkeld
en de mannetjes zet je zelf in elkaar en verf je![]()
ik speel lizardmen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een ronde die eerstequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zijn verschillende "legertjes" van hagedissen, elven, chaos, en gewone mensen
poppetjes op een speelveld, en daar mag je mee lopen en elkaar aanvallen
soort van freestyle stratego, maar dan ingewikkeld
en de mannetjes zet je zelf in elkaar en verf je![]()
ik speel lizardmen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ook al een iPad, dan is de cirkel wel rondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
oh en om het nog erger te maken speel ik ook wel eens d&d
Net zo erg als deze mensenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een hartverzakking
ben er acht jaar geleden mee begonnen omdat ik het leuk vond om bouwpakketjes in elkaar te zettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat doet mijn zwager ook volgens mij, zoiets iig!
ipad is niet voor nerds, das voor hipsters, ik heb wel verscheidende pc's op linux draaien, en er staat hier nog een oude atari pcquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook al een iPad, dan is de cirkel wel rond
Ik pasquote:
Ik hoor er veel nerds heel enthousiast over blaten, maar het zal wel idd meer hipsters zijn die ook de foon aaien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ipad is niet voor nerds, das voor hipsters, ik heb wel verscheidende pc's op linux draaien, en er staat hier nog een oude atari pc
Die laatste is niet eng hoor, zijn gewoon reacties van mensen die net zo schrokken als jijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik pas![]()
Ik ben nergens bang voor, behalve slangen.Ik wilde al niet klikken, maar dacht "Greys klikt dus het zal wel prima zijn"
![]()
droom maar lekker over hexadecimalenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
hey vriendjes, jullie boy Loveless gaat slapen
ipad is wel een geinig ding hoor, maar tablet pc's bestonden al jaren, en stierven langzaam uit omdat niemand ze gebruiktequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor er veel nerds heel enthousiast over blaten, maar het zal wel idd meer hipsters zijn die ook de foon aaien.
LinuxAtari
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
hey vriendjes, jullie boy Loveless gaat slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Wat een schatjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
I haz new kitty
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel!
Trusten P.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Trusten LL
Ik ga ook tukken.
Trusten voor straks allemaal![]()
Trusten Muis.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Bedtijd voor knaagdiertjes
En Zwab; dan noem je jezelf toch een geek
ik ben een geeky nerd god, volgens een nerd test die ik ooit ergens heb gedaan op internetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef Muis006 het volgende:
Bedtijd voor knaagdiertjes
En Zwab; dan noem je jezelf toch een geek
ik had m'n resultaat even opgezochtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een geeky nerd god, volgens een nerd test die ik ooit ergens heb gedaan op internet
Maar daar kunnen maar 2 van je 3 stekkertjes inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
He Ll
Ik ben maar voor zoiets gegaan
Ik heb 2 uitgangen op mijn laptopquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar daar kunnen maar 2 van je 3 stekkertjes in![]()
dat werd tijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb toch maar een nieuwe laptop gekocht....
Een Acer.... jajaja ik had beter een HP kunnen nemen, maar deze was even duur en er zat iets meer in dan de HP.
Ik heb nu ook HDMI aansluiting op me laptop
Ik heb ook al 2,5 jaar een heul erg basic acer laptopje en die draait al die tijd al prima.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Een Acer.... jajaja ik had beter een HP kunnen nemen, maar deze was even duur en er zat iets meer in dan de HP.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:39 schreef D. het volgende:
[..]
dat werd tijd
Niet dat ik 'm vaak gebruik, maar het is wel handig
Ik ben er zeker ook wel blij mee...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2,5 jaar een heul erg basic acer laptopje en die draait al die tijd al prima.
En sinds de verse install van windows 7 een maand geleden zelfs als nooit tevoren.
Cola is ook niet aan te radenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er zeker ook wel blij mee...
Nu zorgen dat ik er geen thee over laat vallen
Lekkah!quote:
Popstarsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Yeah Popstars
Morgen My Name is.... kijken denk ik
De Soundmixshowquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
Yeah Popstars
Morgen My Name is.... kijken denk ik
HP!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wie presenteert het?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
De Soundmixshow
Beetje jammer dat het met die doos is
Oh. Die. Ja die arrrrticuleeeerrrrrrt altijd zo lekkerrrrr.quote:
quote:
Ik vind er niets lekkers aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Die. Ja die arrrrticuleeeerrrrrrt altijd zo lekkerrrrr.
Dan turf je vanavond maar voor maisjuhsquote:
Neequote:
Jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef JJH het volgende:
Die uitspraak inderdaad.
Nou, een haRtsikke Goed plan mezelf om te Gaan sCHoonsPRingen.![]()
Zouden ze dezelfde logopediste hebben?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Leontine Borsato heeft ook die harde korte en toch correcte RRrrrrrrrrrr.
Dat meen je niet, daar schop je je hond nog van afquote:
Nee johquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, daar schop je je hond nog van af
Jajaja zo kan je van iedereen een slechte foto vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nee, tis niet zo classic beauty ofzo, maar ik vind haar wel gewoon zo'n beetje girl-next-door leuk
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2010 12:46:45 ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nicolette van Dam![]()
Nicolette Kluijver
Ik moet toch P gelijk geven. Kluijver is geen match voor van Dam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, daar schop je je hond nog van af
Tenzij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik moet toch P gelijk geven. Kluijver is geen match voor van Dam.
Mits:
Ja die jij plaatst vind ik net zo "niks", net een halve kerel. En daar zit dan nog een laag make-up op ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajaja zo kan je van iedereen een slechte foto vinden![]()
Die ziet er zo smudgy uit altijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nicolette van Dam![]()
Nicolette Kluijver
Ja dat is dat harde, maar dat is niet arrogant, dat is die half Italiaanse frons/wenkbrauw/blik. Ik vind haar juist heel relaxt en sympathiek overkomen, lijkt me een leuke meidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nee ik vind van Dam zo'n arrogante harde kop hebben. Nee dankje, die stuur ik wel naar JJH dan
Die past in die serie waar je gister het linkje van hebt gepostquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Maar t leukste BNN chickie is natuurlijk Gerrie
[ http://uploads.kexx.net/gk/85662_Geraldine_Kemper_FHM3_122_572lo.jpg&t=1]afbeelding ]
[ http://uploads.kexx.net/gk/85649_Geraldine_Kemper_FHM2_122_1048lo.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geraldine.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
Maar t leukste BNN chickie is natuurlijk Gerrie
[ http://uploads.kexx.net/gk/85662_Geraldine_Kemper_FHM3_122_572lo.jpg&t=1]afbeelding ]
[ http://uploads.kexx.net/gk/85649_Geraldine_Kemper_FHM2_122_1048lo.jpg&t=1]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh welke serie? En ze heet Geraldinequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die past in die serie waar je gister het linkje van hebt gepostEn ze heet ook nog "Gerrie", it's a match!
Dat wat de NL versie van die Shore dinges op Mtv wordt, toch? Of is dat Haagse stukkie geen serie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh welke serie? En ze heet Geraldine
Heey Nerdyquote:
Nee joh dat was juist de braafste van dat hele zooitje wannabe-BNN'ers wat ze uiteindelijk heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wat de NL versie van die Shore dinges op Mtv wordt, toch? Of is dat Haagse stukkie geen serie?
Oh Oh Cherso?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wat de NL versie van die Shore dinges op Mtv wordt, toch? Of is dat Haagse stukkie geen serie?
Ik ken haar niet dus ik ga af op de foto's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh dat was juist de braafste van dat hele zooitje wannabe-BNN'ers wat ze uiteindelijk heeft gewonnen.
Zo tokkie ziet ze er toch niet uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet dus ik ga af op de foto's.
En ze komt heul niet uit Den Haag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo tokkie ziet ze er toch niet uit
In dat filmpje van gister zat ook een brunette die er niet als tokkie uit zagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo tokkie ziet ze er toch niet uit
Oke we zullen Simone afbellen dan.quote:
als je 5.1 geluid hebt met drie stekkertjes, is een van de stekkertjes voor links&rechts de andere achter links&rechts en de derde is de centerspeaker en de subwooferquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef D. het volgende:
[..]
He Ll
Ik ben maar voor zoiets gegaan
Hoezo? Tis niet dat het maar 1x kan hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke we zullen Simone afbellen dan.
Dan nog liever Van Damquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
Nicolette van Dam![]()
Nicolette Kluijver
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je 5.1 geluid hebt met drie stekkertjes, is een van de stekkertjes voor links&rechts de andere achter links&rechts en de derde is de centerspeaker en de subwoofer
die voor en achter speakers, prima, krijg je dubbel stereo
maar die sub / center stekkerdan krijg je of het linker of het rechter kanaal door je center, en de andere door je sub
Er is maar 1 tiet te zienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Greys het volgende:
Mogen die blote tietenfoto's voortaan ff achter een linkje onder werktijd?![]()
quote:
Eens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh, dan had ze toch zeker wel maatje groter genomen?
Dat heeft ze zelf gezegd op de radioquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nee joh, dan had ze toch zeker wel maatje groter genomen?
Ik heb geen idee, ik vind haar maar 'vies'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
Jup ik zag het ook net. Apart, want zoveel maatjes groter is het dan toch niet geworden, en ze was nou niet bepaald plat toch?
Dan laat maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand nog leuke/grappige/rare vakantiefoto's?
Je moet er wel zelf op staan.
Ik heb nog wel een grappige van jou met grote ogen en ingevallen wangetjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Hoeft niet van dit jaar te zijn. Je kunt er ¤ 100,-- aan (bad)kleding mee winnen!
Twee winnaars, een heer en een dame!
Hara en MissBliss wachten op jullie foto's!
[US Zomeractie] Win ¤100,- aan badkleding!
die van jullie twee met de flurrie lepels anders!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een grappige van jou met grote ogen en ingevallen wangetjes
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die van jullie twee met de flurrie lepels anders!
Hihi geef eens het goede voorbeeld?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Hoeft niet van dit jaar te zijn. Je kunt er ¤ 100,-- aan (bad)kleding mee winnen!
Jaaaa kom op en meedoen mensen!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Hehe, D. van De Zwoele oldschool liedjesquote:
Ja maar die is wat meer serieus, D. heeft altijd van die zwoele glij-liedjesquote:
Helleuquote:
Ik had nog geeneens geluisterd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die is wat meer serieus, D. heeft altijd van die zwoele glij-liedjes
Ja en Lenny is zelf ook een glijerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had nog geeneens geluisterd.
Sommige vrouwen gaan van Lenny anders ook aardig glijen.
Ik had nog even niet teruggelezen en dacht dat je het over Ll hadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en Lenny is zelf ook een glijer
Hoezo, kwam het door de smiley?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had nog even niet teruggelezen en dacht dat je het over Ll had
Nee, door de naamquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had nog even niet teruggelezen en dacht dat je het over Ll had
Hij was ook vanochtend aan het glijen, lees maar terugquote:
Dat had ik net ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:37 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie weer m'n eigen posts niet terwijl ik in de AT wel laatste poster benIs het weer zo ver
quote:
quote:
quote:
Ja, ik had het gelezen iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was ook vanochtend aan het glijen, lees maar terug
Ciao Tomboquote:
Nou vooruit dan maar weer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:05 schreef DeZwabber het volgende:
maar van het dek zwabberen krijg ik splinters
Lolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader belde net op, of ik zo broodjes kebab voor em mee wil nemen
die vent krijgt steeds vroeger op de dag honger
mooi, nu lapohunten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer.
Het is dat ik me barmhartig voel vandaag.
Naamtopics zijn per definitie niet leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
misschien een leuke TT over tombo maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |