Ik ben ff op zoek. Het laatste neem ik genoegen mee als het niet anders kanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan word het lastig. Geen convertertje te koop die die ene omvormt naar 3? Maar of je dan echt 5.1 krijgt betwijfel ik. Dan zal het wel gewoon 2.0 geluid zijn over 5 speakers
Wat een bouwpakket.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef D. het volgende:
Ik kan niet een direct iets vinden, maar met de volgende 2 is het wellicht ook mogelijk
http://cgi.ebay.com/97015(...)eo_Games_Accessories
http://cgi.ebay.com/3-5mm(...)t=LH_DefaultDomain_0
Ik kan niets anders vinden om mijn 3 plugs in kwijt te rakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een bouwpakket.![]()
Eerst van 1x jack naar 2x tulp, en dan weer van 2x tulp naar 3x jack![]()
![]()
Wel mooi als het ook werkt
En dan in zo'n splitter 2 splitters doen? Denk dat je eerste optie dan meer kans van slagen heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef D. het volgende:
Of ik probeer het met zoiets
http://cgi.ebay.com/5-x-3(...)t=LH_DefaultDomain_0
Ik kijk mijn downloads altijd gewoon op de laptop, is net zo makkelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan in zo'n splitter 2 splitters doen? Denk dat je eerste optie dan meer kans van slagen heeft.
Ik moet nog steeds zoiets; http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)VIP:watchlink:top:en
Dan kan ik ook met m'n Logitech Harmony de PC besturen, hoef ik helemaal de bank niet meer af als ik series kijk
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
D.
ik heb geprobeerd te dromen over je![]()
Ow, als dat alles is....quote:maar dit keer lukte het me niet. Ik dnek toch dat ik een foto van iemand moet zien, om mijn droom te leiden
Veel plezier alvast Cat!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Cat22 het volgende:
Stil hier.Dan ga ik nog even wat warruk verzetten en me straks nat laten regenen op een openluchtfestival. O joy.
Maar wel Caro Emerald!
![]()
Helleuquote:
Ja het leek hier net ff op te klaren, maar aan de lucht te zien komt er nog meer aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Helleu![]()
Woah, wat een weertje, komt echt met bakken naar beneden.
Zolang je in de auto zit later, zit je goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het leek hier net ff op te klaren, maar aan de lucht te zien komt er nog meer aan
Heb je lange manen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben met de autoMaar soms hoost het zo hard dat je van het kleine stukje naar de auto ook al aardig nat bent
inclusief mat in de nek?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Ik moet weer naar de kapper![]()
het is hier in Rockanje droog, nog steeds.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben met de autoMaar soms hoost het zo hard dat je van het kleine stukje naar de auto ook al aardig nat bent
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
[..]
Ow, als dat alles is....
Nee die niet, ik ben daar nl. allergisch voor, dus zodra het te lang in de nek word zit ik bij de kapperquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die niet, ik ben daar nl. allergisch voor, dus zodra het te lang in de nek word zit ik bij de kapper
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Ik moet weer naar de kapper![]()
Al kaartjes binnen C_A?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is hier in Rockanje droog, nog steeds.
Soms een heel klein miezerbuitje
Haha, ja ik MOET naar de kapper, maar nog niet omdat het ongeveer op m'n schouders hangt in m'n nek. Bovenop en zijkant is ook gewoon langquote:
Okequote:
Haagse sjakiequote:
Misschien heeft de ontvanger hem nog niet geregistreerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind het gek dat die uit Duitsland er nog niet is
Ciaotjesquote:
Ik kan dat nooit langer aanzien dan 5 sec tijdens het zappen, vreselijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Een nederlandse Jersey Shore
Neeeeeeeeeeeee
Ga je toch binnendoor?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh de A15 voor de Noordtunnel is kapoet, net nu ik naar Papendrecht moet (eerste afslag direct na die tunnel)
Dan maar via Dordrecht omrijden ofzo
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef JJH het volgende:
![]()
Whoehoe!!!
![]()
Mijn zus is aangenomen als stagair bij een instelling voor blinden en slechtzienden.
Ze zit hier niet op fok.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien moet zij zich dan opgeven voor dat eten in het donker
Ik zie alleen wie de TS is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
En wat de tt betreft:wie twijfelt er over zijn geaardheid?
Wat leuk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef JJH het volgende:![]()
Whoehoe!!!
![]()
Mijn zus is aangenomen als stagair bij een instelling voor blinden en slechtzienden.
Komt dat op tv?quote:
Hehehe, ik denk het?quote:
Geaardheid?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik had die vraag ook, totdat ik verder las en technisch geneuzel zag, dus toen heb ik er maar bij laten zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:
Geaarde stekkers enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Geaardheid?
Weest blij dat ie vraagt waar jouw voorkeur naar uitgaat
En da's een soort Big Brother voor Hagenezen?quote:
Had ik jou beloofd hequote:Ben je er morgen swa?![]()
Ja, nogalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geaarde stekkers enzo![]()
grapje mislukt
Ik lach wel even hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geaarde stekkers enzo![]()
grapje mislukt
Ben ik dat gewoon vergeten?quote:
Nou, vaak zijn mensen er niet, dus... zelfbeschermingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed wegblijven als het toch niet opvalt
Lingo-zequote:
Hallo Zwab.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
*en terug van de introductiedag*
dat duurde dus veel langer dan gepland
En komt er nog een uitje van 2 dagen of meer, of was dit nou datgene waar je tegenop zag?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
ja was wel leuk, 85 mensen en er zaten er een paar tussen waarvan ik nu al weet dat ze het niet lang gaan volhouden. van die guido's met foute petjes en zonnebankbruine gezichten en gelkapsels, en puisterige puberkopjes die tegen elkaar op zaten te bieden wie het stoerste was
maar er zaten ook wel normale aardige figuren tussen
Big Brother, those were the days!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
En da's een soort Big Brother voor Hagenezen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
Oh, en wie willen jullie?
Adopteer een FOK!er!
Ah dan had ik het dus goed begrepenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
nee, hierna nog maandag even eerste dag doen met roosters enzo (vandaag was alleen kennismaking en rondleiding)
En dan woensdag tot vrijdag kamp.
We moeten om half 10 in Ommen zijn, dus moeten de trein van 07:05 hebben vanaf Rotterdam (dus half zeven vanuit Maassluis). Maar 200 IPO studenten die dezelfde trein nemen.... in het drukke deel van de ochtend...
Ik neem een trein eerder dus...![]()
wat betekent dat ik om 5:52 de trein naar Rotterdam moet nemen
Zwabberquote:
Ommen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
nee, hierna nog maandag even eerste dag doen met roosters enzo (vandaag was alleen kennismaking en rondleiding)
En dan woensdag tot vrijdag kamp.
We moeten om half 10 in Ommen zijn, dus moeten de trein van 07:05 hebben vanaf Rotterdam (dus half zeven vanuit Maassluis). Maar 200 IPO studenten die dezelfde trein nemen.... in het drukke deel van de ochtend...
Ik neem een trein eerder dus...![]()
wat betekent dat ik om 5:52 de trein naar Rotterdam moet nemen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ommen.
Dan moet je in Zwolle overstappen én kun je mijn huis zien.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zwabber
Kun je niet bij iemand in RotterdamZwolle logeren ofzo?
uhuhquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ommen.
Dan moet je in Zwolle overstappen én kun je mijn huis zien.
Het leven van een studentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga er ook niet dood van, maar hadden ze het niet twee uurtjes later kunnen organiseren?..
Verkapte ontgroeningquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
school die vroeg begint vind ik niet eens zo'n ramp, maar als ze een kamp organiseren in verwegistan, waarbij iedereen dus een lange reistijd heeft... en vervolgens vinden dat iedereen maar 's ochtends vroeg aanwezig moet zijn...
en dan zeker nog de hele dag vrolijk doen en springen, ja dahag
Zet je haar maar alvast vast met een strikkiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
ja daar moest ik ook al aan denken, omdat we midden in het bos zitten en we het terrein niet afmogen en overal moeten verklaren dat ze niet aansprakelijk zijn voor medische ongevallen
Tis echt van de HRO zelf toch? zal echt wel loslopen dan hoor. Sowieso is er tegenwoordig weinig ontgroening meer na tig ontspoorde 'geintjes', dus iedere vereniging die zich er nog aan waagt kan vaak rekenen op fikse boetes / geen subsidie meer, dus die passen ook wel opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
ja daar moest ik ook al aan denken, omdat we midden in het bos zitten en we het terrein niet afmogen en overal moeten verklaren dat ze niet aansprakelijk zijn voor medische ongevallen
Ik bedoelde ook echt "verkapte", idd geen echtequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis echt van de HRO zelf toch? zal echt wel loslopen dan hoor. Sowieso is er tegenwoordig weinig ontgroening meer na tig ontspoorde 'geintjes', dus iedere vereniging die zich er nog aan waagt kan vaak rekenen op fikse boetes / geen subsidie meer, dus die passen ook wel op
Het is hier heul geen Verweggistan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
school die vroeg begint vind ik niet eens zo'n ramp, maar als ze een kamp organiseren in verwegistan, waarbij iedereen dus een lange reistijd heeft... en vervolgens vinden dat iedereen maar 's ochtends vroeg aanwezig moet zijn...
en dan zeker nog de hele dag vrolijk doen en springen, ja dahag
ik kan je huis niet zien als ik hier uit het raam kijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is hier heul geen Verweggistan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |