abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:39:35 #201
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85774276
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Grappig altijd, die mensen die zeggen dat katten thuis opgesloten moeten worden omdat het HUISdieren zijn, maar vervolgens wel zelf vogels en karpers uit hun normale omgeving halen om ze in een lullig vijvertje of een kooi van 1 vierkante meter te stoppen... :'_
:D
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:02:51 #202
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85775138
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je geen geld heb voor een crematie kun je je huisdier bij een dierenarts achterlaten. Het dier wordt dan opgehaald en gezamenlijk met andere dode dieren vernietigd zoals ze het dan noemen. Dit kost je niets.
Als mijn kat onder normale omstandigheden was overleden zou ik hem denk ik ook gewoon buiten/ in het bos hebben begraven. Natuurlijk niet in een plastic tas en vanuit mijn auto om daarna snel weg te rijden, maar wel lekker in het buitengebied. Vernietigen vind ik ook weer zo wat... -O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:06:59 #203
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85775283
Ik begraaf ze ook altijd in het bos.

Ik ken zelfs iemand die wel eens naar het bos toe rijdt om de 'grafjes' te bezoeken, zo gek is ie op zijn katten. Zelf begraven heeft niks met een gebrek aan dierenliefde te maken.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:11:40 #204
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85775448
De as wordt binnenkort trouwens ook gewoon uitgestrooid in het bos. Gelukkig bestaat er dan geen twijfel of het beestje al dood was of niet! :P
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85776622
wij begraven onze katjes ook in de tuin O+

maar wat ontzettend erg als ze het diertje levend hebben begraven zeg :{
~ Bonito La Risa ~
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:03:48 #206
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_85790687
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Trouwens als je kat dood is kan je met alle gemak van de wereld de dierenarts bellen, of het asiel, die komen je huisdier ophalen en dan brengen ze deze naar het crematorium.
Dat kan en de kans is aanwezig dat het beestje dan ook gewoon tussen de andere stinkende kadavers in een grote bak komt. Ik zie niet in wat er zo fout is om een beest zelf te begraven,,
pi_85792997
Gemeente Helmond, kattemeppers. Tsja.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_85793382
gatverdamme...om te janken dit ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_85794215
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat kan en de kans is aanwezig dat het beestje dan ook gewoon tussen de andere stinkende kadavers in een grote bak komt. Ik zie niet in wat er zo fout is om een beest zelf te begraven,,
In principe is daar ook niets mis mee. Kan juist erg lief/goed zijn. Waar het echter om gaat is dat lijken ongedierte aantrekken en ziektes. En op het moment dat elke nederlander zn dode dieren overal maar te pas en te onpas vrij gaat begraven, dan creeer je infectiehaarden. Dat is meer de achterliggende gedachte. Dat sommigen (99% van het schaapvolk) dat dan weer uit zn verband rukt, tsja...
pi_85794308
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef steunsunchaser het volgende:
schijnheilig gedoe.

ik zit nu nog met twee katten, niemand wil die beesten hebben.

ben naar asiel geweest maar daar wouden ze ze niet hebben, zaten vol en koste me anders geld.
advertentie in dorpskrant ook niks.

marktplaats niet en hier niet.

wij schieten ze dus ook af binnenkort, alsof slachtvee het beter heeft
:D MegaLoser... er is altijd plek voor katten bij de lokale Chinees!! ;)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:49:09 #211
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_85795080
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:16 schreef SicSicSics het volgende:

Weet je wat dat kost!?! :')
[..]

Toen wij onze kat in hebben laten slapen (kostte iets van 50 euro ofzo?) konden we de crematie gratis laten doen.

EDIT: Individuele crematie, geen "vernietiging" dus.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_85803795
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Grappig altijd, die mensen die zeggen dat katten thuis opgesloten moeten worden omdat het HUISdieren zijn, maar vervolgens wel zelf vogels en karpers uit hun normale omgeving halen om ze in een lullig vijvertje of een kooi van 1 vierkante meter te stoppen... :'_
Ik heb zelf geen vogels of vissen hoor, ik ben niet zo van de huisdieren. :) En de meeste mensen die karpers hebben houden die in van die grote vijvers waar naar mijn mening niet zo veel mee mis is.
Het probleem is dat katten roofdieren zijn, en dat zijn vogels en vissen niet. Katten maken veel natuur kapot en met name jonge vogeltjes. Als iedereen de kat in huis hield of in een kooi buiten zou er niets aan de hand zijn. Maar loslopende katten kun je beter afmaken omdat zet te veel schade veroorzaken.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:13:47 #213
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85804121
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:59 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen vogels of vissen hoor, ik ben niet zo van de huisdieren. :) En de meeste mensen die karpers hebben houden die in van die grote vijvers waar naar mijn mening niet zo veel mee mis is.
Het probleem is dat katten roofdieren zijn, en dat zijn vogels en vissen niet. Katten maken veel natuur kapot en met name jonge vogeltjes. Als iedereen de kat in huis hield of in een kooi buiten zou er niets aan de hand zijn. Maar loslopende katten kun je beter afmaken omdat zet te veel schade veroorzaken.
Volgens mij verschilt dat per kat. De ene kat zal een streberig roofdier zijn die zich de hele dag vermaakt met het besluipen van musjes (of, wanneer de kat zich overschat, met het besluipen van een koe ofzo...), en de andere kat kijkt verveeld voor zich uit terwijl er 3 muizen voor zijn neus uitgebreid liggen te zonnen ofzo...

Onze kat nam destijds hoogstens 1x per jaar een musje mee naar huis, waarna we hem een tik op zijn neus gaven en hij het voorlopig wel weer uit zo'n hoofd haalde....

Voor de rest was het gewoon een verschrikkelijke 'saaie' kat die niemand lastig viel. Na de verhuizing kwamen we in een nieuwe rustigere buurt wonen (in de oude buurt had niemand last van hem en kon hij overal lopen), en toen kwam de buurvrouw even op een lieve manier 'klagen' dat de kat wel eens in haar tuin kwam, en toen heb ik gewoon gezegd dat ze dan even een kopje water naar hem moesten gooien, en ik geloof dat ze dan wellicht een paar keer gedaan hebben, want daarna niets meer over gehoord en ook niet gezien dat hij richting die tuin ging. De andere buren waren gek op dat beest en gaven hem ook eten en haalden hem binnen enzo, en hij ging sowieso niet zo ver weg meer van huis.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:41:00 #214
183846 joepie91
pi_85817308
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:59 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]

Serieus... ligt het nou aan mij of staan mensen hier ECHT bizar ver van de natuur af?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:44:55 #215
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85817440
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:41 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Serieus... ligt het nou aan mij of staan mensen hier ECHT bizar ver van de natuur af?
Eehm katten hebben vogelsoorten uitgeroeid.

Ook zijn er veel meer katten dan waar ons ecosysteem voor gebouwd is, omdat wij ze houden en voeren. Ook al voeren wij ze, ze jagen nog steeds voor de lol.

Maar je kan natuurlijk ook zeggen dat uitsterven natuurlijk is. ;)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:28:02 #216
183846 joepie91
pi_85818772
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:44 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Eehm katten hebben vogelsoorten uitgeroeid.

Ook zijn er veel meer katten dan waar ons ecosysteem voor gebouwd is, omdat wij ze houden en voeren. Ook al voeren wij ze, ze jagen nog steeds voor de lol.

Maar je kan natuurlijk ook zeggen dat uitsterven natuurlijk is. ;)
Ja, en er is nog VEEL meer overschot wat betreft mensen. Mensen maken de natuur kapot en ook al hebben we een comfortabel leven, we vernielen nog steeds de natuur voor de lol (of geld). Bovendien hebben we al veel soorten uit laten sterven.

Moeten mensen nu ook in een kooi?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:29:23 #217
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85818807
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:28 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ja, en er is nog VEEL meer overschot wat betreft mensen. Mensen maken de natuur kapot en ook al hebben we een comfortabel leven, we vernielen nog steeds de natuur voor de lol (of geld). Bovendien hebben we al veel soorten uit laten sterven.

Ja. :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:39:16 #218
183846 joepie91
pi_85819063
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ja. :P
Mooi, dan zijn we het eens :s)
pi_85821988
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:28 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Je kunt mensen niet vergelijken met katten. Wij zijn superieur aan katten, kunnen beter denken, en kunnen van alles creëren. En de westerse mens doet er tegenwoordig juist alles aan om een diersoort niet te laten uitsterven.
pi_85822552
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:39 schreef Johan_Haas_ het volgende:

[..]

Je kunt mensen niet vergelijken met katten. Wij zijn superieur aan katten, kunnen beter denken, en kunnen van alles creëren. En de westerse mens doet er tegenwoordig juist alles aan om een diersoort niet te laten uitsterven.
Kun jij met je achterpoot achter je oor krabben?
  zondag 29 augustus 2010 @ 06:14:50 #221
183846 joepie91
pi_85825182
quote:

[..]

:')
  zondag 29 augustus 2010 @ 06:17:16 #222
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_85825184
:'(
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_85825203
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:41 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Misschien, misschien niet. Zelf denk ik dat mensen die niet begrijpen dat dieren ook gevoel hebben en levende wezens zijn een niet al te hoog IQ hebben en dat mensen die het leuk vinden dieren te mishandelen een paar foute genen hebben.
pi_85825277
quote:

[..]

Je kunt katten niet vergelijken met mensen.Katten zijn superieur aan mensen.

Katten kunnen uitstekend horen en zijn in staat frequenties tot 40 kHz of hoger waar te nemen.
De oren kunnen 180° draaien. Hierdoor kunnen geluiden goed gelokaliseerd worden.Het bewegingsstelsel is extreem soepel met een flexibele ruggengraat, waardoor katten erg lenig zijn.

Een kattenneus bevat ongeveer 20 miljoen geurcellen, vier keer zo veel als bij een mens. De neus is vooral afgestemd op stikstof, omdat deze stof zich in rottend voedsel bevindt. Hierdoor is de kat ook goed in staat om voedsel te beoordelen op eetbaarheid. :Y)

Een poes kan ook door meer dan een kater worden bevrucht. Een nest kittens kan ook van verschillende vaders zijn. :|W

Ook dienden katten als offer voor de boze geesten of ze werden levend begraven. Gevolg van deze slachtpartijen was een explosie van het aantal ratten, waardoor waarschijnlijk het optreden van pestepidemieën werd bevorderd.

Mensheid vernietigend zichzelf nog wel een keer.
Zijn we dan zo superieur?
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:44:50 #225
183846 joepie91
pi_85837330
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 06:36 schreef dylany het volgende:

[..]

Misschien, misschien niet. Zelf denk ik dat mensen die niet begrijpen dat dieren ook gevoel hebben en levende wezens zijn een niet al te hoog IQ hebben en dat mensen die het leuk vinden dieren te mishandelen een paar foute genen hebben.
Denk dat het dan eerder om het EQ gaat... zijn we allemaal een stel autistjes ;)

Nee, maar even serieus. Mensen die van mening zijn dat katten in een kooi horen omdat ze de natuur (!) vernietigen, mensen die van mening zijn dat de wereld niet door kan draaien als er geen mensen waren, mensen die nog STEEDS denken dat die boom in hun woonwijk gelijk staat aan een natuurgebied.... Ik begin toch steeds minder vertrouwen in "de mensheid" te krijgen, hoe cliché dat dan ook mag klinken.

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:25 schreef MantaGSi het volgende:

[..]

Je kunt katten niet vergelijken met mensen.Katten zijn superieur aan mensen.

Katten kunnen uitstekend horen en zijn in staat frequenties tot 40 kHz of hoger waar te nemen.
De oren kunnen 180° draaien. Hierdoor kunnen geluiden goed gelokaliseerd worden.Het bewegingsstelsel is extreem soepel met een flexibele ruggengraat, waardoor katten erg lenig zijn.

Een kattenneus bevat ongeveer 20 miljoen geurcellen, vier keer zo veel als bij een mens. De neus is vooral afgestemd op stikstof, omdat deze stof zich in rottend voedsel bevindt. Hierdoor is de kat ook goed in staat om voedsel te beoordelen op eetbaarheid. :Y)

Een poes kan ook door meer dan een kater worden bevrucht. Een nest kittens kan ook van verschillende vaders zijn. :|W

Ook dienden katten als offer voor de boze geesten of ze werden levend begraven. Gevolg van deze slachtpartijen was een explosie van het aantal ratten, waardoor waarschijnlijk het optreden van pestepidemieën werd bevorderd.

Mensheid vernietigend zichzelf nog wel een keer.
Zijn we dan zo superieur?
Dit dus :)
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:54:45 #226
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85837749
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:25 schreef MantaGSi het volgende:

Dat moet je mijn kat eens vertellen, die eet met smaak al wat ranzig is. En dan komt het er soms weer uit. Maar dan heeft ie het tenminste geprobeerd. :P
pi_85837903
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Komen dit soort opmerkingen weer. Een dier voor de consumptiemaatschappij heeft ook geen best leven ben ik met je eens, maar dit wil niet zeggen dat we daardoor alle mishandelingen van andere dieren maar door de vingers moeten zien. Bovendien gaat het ook erom dat iemand zo wreed kan zijn om eigenhandig een kitten van enkele weken levend onder de grond te stoppen. Dan ben je psychisch gestoord imo.
Ik denk eerder dat het andersom wordt bedoeld..
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:54:27 #228
183846 joepie91
pi_85841910
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dat moet je mijn kat eens vertellen, die eet met smaak al wat ranzig is. En dan komt het er soms weer uit. Maar dan heeft ie het tenminste geprobeerd. :P
Dat een kat weet wat eetbaar is, wil niet zeggen dat hij een goede smaak heeft :Y)

Dat, en sommige katten zijn gewoon dom.
pi_85842054
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat een kat weet wat eetbaar is, wil niet zeggen dat hij een goede smaak heeft :Y)

Dat, en sommige katten zijn gewoon dom.
of veel te gulzig :P
pi_85842113
Ze hadden 'm beter in een stal kunnen zetten en daarna een kogel door z'n kop kunnen schieten of vergassen, om hem daarna op te eten. Dat mag wel gewoon.
pi_85842165
:r :r :r :r :r :r :r

misselijk dat soort mensen!!
pi_85866363
wat zielig.... dan kun je als kat beter een nachtje in een vuilnisbak zitten... wordt er nu op deze mensen ook een klopjacht geopend? Als die vrouw uit Engeland al vermoord hoort te worden, wat moet er dan wel niet met deze daders gebeuren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')