Maar wel met de TT, diklip.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Prima topic, veel reacties zijn bagger. Heeft niets met de OP te maken.
Volgens mij ligt dat aan de users, en niet aan de TT of de OP.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef pl4kkie het volgende:
Het leidt tot baggeren dan als de meeste reacties bagger zijn -.-
TT aangepast en opgeschoondquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:10 schreef pl4kkie het volgende:
Auto met 2.0 geeft alleen maar problemen.
Vage kut TT
[Centraal] Kleine Klachten Topic #3quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:43 schreef RickoKun het volgende:
waar is het kleine klachtjes topic? Ik wilde klagen over de koudheid van het topje van mijn penis!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef zquing het volgende:
[..]
[Centraal] Kleine Klachten Topic #3
zoeken.fok.nl
Ten dele wel. Er was natuurlijk een vast patroon van posten in KLB en bepaalde woorden of zinsnedes lokken bepaalde reakties uit. En je hoeft geen nostradamus te zin om het verloop van bepaalde topics te voorspellen bij bepaalde typen OP's.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat aan de users, en niet aan de TT of de OP.
Niks te klagen. Alleen misschien een beetje te gul met het weghalen van posts, maar als jullie dat goed lijkt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Oké, we zijn een week bezig.
Het is voor beide partijen wennen, voor ons net zo goed.
Merken jullie verbetering?
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
Nee niet leuker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
Niet leuker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
En mijn foto's werden niet geaccepteerd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Plaatjes die met het topic te maken hebben kan geen kwaad. Maar memeplaatjes, 4 Anita's voor je topic en andere baggerlollerzplaatjes zijn niet meer toegestaan.
Ze zijn niet echt leuk, met name van jou worden er best veel weggehaald.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:23 schreef Broder het volgende:
[..]
Nee niet leuker.
Alle leuke posts worden weggehaald.
De regels zijn juist duidelijkerquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet leuker.
Onduidelijkheid over regels.
[..]
Jawel alleen ik hou niet zo van dat aardige zoetsappige gedoe.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt leuk, met name van jou worden er best veel weggehaald.
Kun je nou echt niet anders posten?
( serieus)
Verbetering: ja, betere topics, normalere reacties. Merk ook dat veel users hun medewerking verlenen aan het opkrikken van KLB.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
Opgeschoond en pm verstuurd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:42 schreef trolololo het volgende:
Ben een beetje klaar met dit soort posts:
[..]
Is je goed recht, je loopt alleen meer kans om tegen een ban aan te lopenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:41 schreef Broder het volgende:
[..]
Jawel alleen ik hou niet zo van dat aardige zoetsappige gedoe.
Verbetering, nog wel wat matige posts maar het is een stuk beter geworden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef yvonne het volgende:
Is het leuker geworden?
Feedback gaarne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |