Jij hebt ook echt het gevoel van een sperzieboon hèquote:
Komt je naam goed tot zn rechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik verdien geld met troep verkopen op FOK!
zou wel kunnen kloppen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt het gevoel van een sperzieboon hè
Maak je andere blij, ben je van je troep af en krijg je ook nog geld. Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn nog in goede staat dus ach.
Is het ook niet en ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maak je andere blij, ben je van je troep af en krijg je ook nog geld. Niets mis mee toch?
Wat is er eng dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hallo ze lacht me uit terwijl ik bijna aan het janken ben omdat ik alles eng vind, en dan moet ik gaan praten?Plus ze leest een boek, dan mag ik d'r niet storen, wat denk jij nou
Troep? Dan betaal ik nog maar de helft!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik verdien geld met troep verkopen op FOK!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Troep? Dan betaal ik nog maar de helft!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ha een troepding van Twilight kwijt.
Ik zag er vandaag nog een gast op lopen, in Rotjeknorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die dingen zie je ook bijna niet (meer).
Het is zomer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die dingen zie je ook bijna niet (meer).
Waarschijnlijk incl. een vrij diepe v-hals?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag nog een gast op lopen, in Rotjeknor
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel te zien de laatste paar dagen.
Dan betaal ik dubbelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Die is supernetjes joh, die heb ik een keer gelezen en daarna heeft ie in mijn kast gestaan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Alle colleges voor de komende twee weken in mijn agenda gezet, wahey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |