quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:49 schreef LXIV het volgende:
Hoezo 'in bescherming genomen?'. Deze kranige jongeman is toch vrijgesproken!
Lees het stuk nog eens.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:49 schreef VancouverFan het volgende:
Hu?
Wat is je probleem nou? Diegene die de dief heeft geslagen is gewoon vrij. Niks mis mee toch of gekeken wordt of er geen onnodig geweld wordt gebruikt.
Ik zie nergens dat die is vrijgesproken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Lees jij iets over die junk dan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat die is vrijgesproken.
Nee, die is niet eens aangehouden terwijl daar de politie voor gebeld is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat die is vrijgesproken.
En het is een artikel uit de Telegraaf. Dus neem ik het verhaal sowieso met een korrel zout.
Volgens de Telegraaf jah... Nogmaals, dat neem ik met een korrel zout.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nee, die is niet eens aangehouden terwijl daar de politie voor gebeld is.
Je mag geweld gebruiken om iemand tegen te houden. Je mag geen geweld gebruiken als iemand al is tegengehouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben echt benieuwd wat je nou wel en niet mag doen tegen een inbreker!
Volgens mij niet eigenlijk. Vasthouden wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Je mag geweld gebruiken om iemand tegen te houden.
Dat klopt, maar wat hij duidelijk wil maken is dat je de dader in huis niet eens mag slaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:49 schreef LXIV het volgende:
Hoezo 'in bescherming genomen?'. Deze kranige jongeman is toch vrijgesproken!
Iemand die me begrijptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:56 schreef woid het volgende:
[..]
het gaat de TS om het laatste paragraafje.
En dat is complete bullshit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:03 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat hij duidelijk wil maken is dat je de dader in huis niet eens mag slaanOuderlijk huis dan.
Als je wil.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En dat is complete bullshit.
Er zijn diverse voorbeelden waarbij criminelen zijn gedood en diegene die ze heeft gedood zijn vrijgesproken. Zal eens kijken of ik daar wat van kan vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |