quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:10 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen
Concert van Kaas was echt goed te doen gister
Môgge Koenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:39 schreef Koen66 het volgende:
Moguh!!!!:W
Wat een heerlijk graftakkenweer zeg !!!!
Môggequote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:51 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen ! WAt een takkeweer!
quote:
Basel 31 °Cquote:Kutweer, mobiel en de lapo....
kan wel even geloof ik.quote:Hoe lang kan je een post editten?? Weet ik geneens....
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:03 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyyy C_A en CRV
Kutweer, mobiel en de lapo....
Hoe lang kan je een poster editten?? Weet ik geneens....
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:00 schreef crv het volgende:
heb overigens weinig geslapen en teveel nagedacht vannacht![]()
![]()
quote:
de wekker niet gehoordquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hoi! Datis kut
![]()
En ik ben te laat
* springt het bed uit *
nee, de band heet Kaas.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:58 schreef crv het volgende:
[..]
wat moet ik mer bij een kaasconcert voorstellen. maken ze muziek uit kazen
Wie weet was het muismeisje er ook wel
Ja en Nee, het is over een nieuwe Job en dat geeft me hoofdbrekens zie "vannnacht" toen jij naar bed gingquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:39 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:51 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Takkeweer.
vanuit woonplaats tot de a73 niet harder dan 100 -120. En dan zag je nog maar tot ongeveer 10 a 20 meter voor je. Soms zag je zelfs de voorligger nog eens niet. Daarna werd de regen wat minder.
Je mag ook niet harder dan 100-120quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, de band heet Kaas.
Takkeweer.
vanuit woonplaats tot de a73 niet harder dan 100 -120. En dan zag je nog maar tot ongeveer 10 a 20 meter voor je. Soms zag je zelfs de voorligger nog eens niet. Daarna werd de regen wat minder.
hehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:19 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]Hollanders, altijd zeiken over het weer [ afbeelding ]
ach normaal ligt mn gemiddelde snelheid over de totale rit rond de 110 - 120 vandaag kwam die niet over de 90 hahaquote:
ik hoop dat je met de omsatndigheden die jij beschrijft je snelheid en afstand toch hebt aangepast ipv met jeugdige overmoed denkt het wel aan te kunnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach normaal ligt mn gemiddelde snelheid over de totale rit rond de 110 - 120 vandaag kwam die niet over de 90 haha
zekers wel. de gemiddelde kwam ook alleen maar hoger omdat het vanaf de a73 tot aan rheden niet meer hard regende maar meer miezer. En dat de ruitenwissers op interval konde ipv snel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop dat je met de omsatndigheden die jij beschrijft je snelheid en afstand toch hebt aangepast ipv met jeugdige overmoed denkt het wel aan te kunnen
Idioten blijf je er altijd bijhouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zekers wel. de gemiddelde kwam ook alleen maar hoger omdat het vanaf de a73 tot aan rheden niet meer hard regende maar meer miezer. En dat de ruitenwissers op interval konde ipv snel.
je had wel van die malloten die hem in 1 keer naar links gooide. En dan rijd je al 80 waar je normaal 120 mag. met vrachtwagens inhalen zag je helemaal niksmaar jah, regent nu weer goed hard
mjah idd. ik heb ook zoiets met dit weer van: wil je erlangs: ik ga graag aan de kantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:31 schreef crv het volgende:
[..]
Idioten blijf je er altijd bijhouden.
Jammer dat mijn camera bij mijn schoonpa ligt, hebben weer een prachtige zonsopkomst hier
Ceeeeeeeee !!! ik was gister bij jou om de hoekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:32 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.M'n rechterooglid trilt constant.
Oh ja? Wo warst du denn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ceeeeeeeee !!! ik was gister bij jou om de hoek
uniquote:
haha iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach so. Had je een wind gelaten dan had ik je bijna geroken zo dichtbij!![]()
He bah.
Gewoon doenquote:
Poes en hond in één bed, hmm geen goed planquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gewoon doen
Mag ik erbij komen liggen ?
kan nog wel wat slaap gebruiken
Ach je ziet wel meer gekke dingen in de wereldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Poes en hond in één bed, hmm geen goed plan![]()
Maar ik lig er oo nog in
Close, but no cigar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha idd
volgens mij nog wel langs gereden waar je woont (op de fiets) vanaf spoor 3de straat door heen gefietst
Clownsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:44 schreef DeZwabber het volgende:
om 10:00 introductie op school
waarom ik dan volgende week ook nog een paar dagen op een camping met clownthema moet hangen is me een raadsel
quote:
En in boxtel is zonder analeiding jongen van 2 neergeslagen met een harkquote:Krantenbezorger: 'Inbreker pakte krant aan met handschoenen'
TILBURG - Krantenbezorger Bo Spiljard kreeg dinsdagmorgen de schrik van zijn leven terwijl hij kranten bezorgde. De voordeur stond op een kier bij een woning aan de Renkumlaan in Tilburg. Spiljard wilde de krant in de brievenbus stoppen, totdat er een hand achter de deur vandaan kwam. Het bleek om een inbreker te gaan.
Spiljard gaf de krant aan de man achter de deur. Even later belde hij hevig geschrokken de politie. Het gebeurde rond half zes in de ochtend. De jongen zag dat de voordeur van het huis openstond. Spiljard: "Ik kom bij de deur aan en wil de krant in de deur doen. De deur gaat vervolgens op een kier en er komt een hand naar buiten, maar hij had een handschoen aan en dat was heel luguber." Een man met een bivakmuts en handschoenen pakte de krant van de jongen aan en wuifde hem weg.
De bezorger ging na het overhandigen verder met zijn ronde, maar kwam de inbreker nogmaals tegen. "Ik ga vervolgens bij de buren bezorgen en kijk om naar de buren en hij staat midden op de oprit", zegt de jongen. De krantenjongen is daarna geschrokken doorgereden en heeft uit het zicht van de inbreker naar de politie gebeld. Toen de politie eenmaal was gearriveerd was de inbreker alweer verdwenen. Waarschijnlijk heeft hij niet veel buit gemaakt.
Och verrek ja die Muze-concerten! Gisteren echt totaal niks van meegekregen (ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat vorige week de laatste was) maar die woensdagen daarvoor hoefde ik m'n voordeur maar open te zetten en een zee van geluid kwam binnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog wel iets mee gekregen van die concerten ? of allemaal wel meegevallen ?
Werk zequote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Och verrek ja die Muze-concerten! Gisteren echt totaal niks van meegekregen (ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat vorige week de laatste was) maar die woensdagen daarvoor hoefde ik m'n voordeur maar open te zetten en een zee van geluid kwam binnen.![]()
Ik ga naar 't werk, tot later mensen!
Succes met opstaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:02 schreef -Miauw- het volgende:
Nou ik ga er ook maar eens uit!Werkze
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:14 schreef crv het volgende:
Dames opgelet![]()
Infiniti's rijhulp voor dummy's
stress?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:32 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.M'n rechterooglid trilt constant.
Wordt het wel druk in bed, miauw jij en ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil er wel naast komen liggen... ik ben zo brak!
Mjah ik moet ook op gang komen, maar lukt ook nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Ik was er al
Ben nu op me werk helaas
Zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wordt het wel druk in bed, miauw jij en ik
Nee, meneer nodigt zichzelf gewoon uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Watskeburt, zijn Miauw en CrazyM nu het 2e SC stelletje
Oh het is gewoon betekenisloze seksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, meneer nodigt zichzelf gewoon uit
eeeh, niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
Watskeburt, zijn Miauw en CrazyM nu het 2e SC stelletje
nog niet, was al wel onderwegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zegjij lag helemaal niet in mijn bed, pup
Niet op de donderdagochtendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh het is gewoon betekenisloze seks
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh jij hebt daar speciale dagen voor?
Er mist volgens mij een redelijk essentieel onderdeel als je als vrouw daar seks mee wil gaan hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
En een vaste partner
[ afbeelding ]
Zo, off to work
Hij heeft een gat aan de achterkant, dat is voor mij genoegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er mist volgens mij een redelijk essentieel onderdeel als je als vrouw daar seks mee wil gaan hebben
Wat doe jij er dan mee, of wat heb jij bungelen waar wij geen weet van hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij heeft een gat aan de achterkant, dat is voor mij genoeg
pff, ook niet lief met dit weerquote:
ik wil het niet weten ....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe jij er dan mee, of wat heb jij bungelen waar wij geen weet van hebben![]()
De shocks zo op de donderdagochtend
Bungelt aan een riempje, volledig afwasbaar en zonder weekmakersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe jij er dan mee, of wat heb jij bungelen waar wij geen weet van hebben![]()
De shocks zo op de donderdagochtend
In de gang hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff, ook niet lief met dit weer
Dus niet Bella maar JIJ gaat Koen met de strap-on uitwonen op de meetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bungelt aan een riempje, volledig afwasbaar en zonder weekmakers
o, das wel lief danquote:
ik heb absoluut geen zin.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:57 schreef charmed_angel het volgende:
zo ik heb genoeg gedaan voor vandaag
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
Nu dit liedje op de radio, ook wel mooi:
ik heb de cd van pocahontas nogquote:
gheiylquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb de cd van pocahontas noginclusief verhaal lijn
waarvoor?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
gheiyl
Mag ik al gaan aftellen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
pff, soms krijg je smsjes die je niet wil krijgen:
sms:
Jah was kai gezellig gister, jammer van het weer. (ok tot zo ver: OK maar dan)
ik heb ook n fok nacht gehad, ben weer blijven slapen bij
Dat hoefde ik nu net niet te weten haha
Ehm, het is donderdag hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
einde van de dag.... weekend
Is toch nuttige infoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
pff, soms krijg je smsjes die je niet wil krijgen:
sms:
Jah was kai gezellig gister, jammer van het weer. (ok tot zo ver: OK maar dan)
ik heb ook n fok nacht gehad, ben weer blijven slapen bij
Dat hoefde ik nu net niet te weten haha
Ach jah, ik snap die 2 niet haha,quote:
ik zei toch dat ik al een vaste partner hebquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus niet Bella maar JIJ gaat Koen met de strap-on uitwonen op de meet
die van de foto ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik al een vaste partner heb
goedmaakseksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach jah, ik snap die 2 niet haha,
ze zitten continue over elkaar te klagen, maar ze duiken wel bed in. Het zal wel haha
Een eckte, of inderdaad die foto?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik al een vaste partner heb
lolquote:
Goedemorgen Flesquote:
nee nog nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Had iemand al geconstateerd dat het graf hoerenweer is? Okee
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:39 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:51 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Takkeweer.
Die fotoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een eckte, of inderdaad die foto?
de samenvatting van vandaagquote:
aaaah, ons poesje is in luvquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die foto![]()
Ik ben alleen maar heel stom verliefd
Nah, ben er niet zo blij mee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaah, ons poesje is in luv
ik lijk wel zot en ik voel me rot, Liefde is ee nvreemde ziekte
owsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nah, ben er niet zo blij mee hoor![]()
We kunnen het héél goed met elkaar vinden maar toch werkt het niet. Dus gisteren besloten om het contact maar helemaal te verbreken
Helemaal verbreken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nah, ben er niet zo blij mee hoor![]()
We kunnen het héél goed met elkaar vinden maar toch werkt het niet. Dus gisteren besloten om het contact maar helemaal te verbreken
gaat dus de goede kant opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, goedemorgen!
M'n voet krijgt weer meer normale kleur, nu die dikte nog weg graag.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ows
* Crazy-M geeft je een schouderklopje. Komt wel goed
Ja, is beter zo. Anders wordt het weer zo'n gedoe, bah.quote:
Superquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, goedemorgen!
M'n voet krijgt weer meer normale kleur, nu die dikte nog weg graag.
Geen dank.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Ja, is beter zo. Anders wordt het weer zo'n gedoe, bah.
Maar thanks
Ik zet zo de ligstoelen buiten. Onder het zonnescherm is alles mogelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja zeker wel, al ben ik nog niet lang mijn bed uit. Dus even afwachten de komende uren. Ik was gister ook wel vroeg vertrokken omdat ik voelde dat mijn voet rust nodig had.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Superheel fijn! Voel je je ook al wat beter?
Aahw das toch schattig?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die foto![]()
Ik ben alleen maar heel stom verliefd
gewoon iemand die per ongeluk een verkeerd nummer gekozen hadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
het nummer wat mij gisternacht belde is ook terecht gekomen nu bij mn beste vriendin
mensen mij stalken ? wij stalken met een groep terug haha.
maar nog steeds weten we niet wie het was haha.
Oh eerst verder doorlezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aahw das toch schattig?![]()
Maar tis niet wederzijds?
Ik werd gister gesmst door een nummer wat ik niet ken... eindigt het nummer van jouw stalker op 266?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
het nummer wat mij gisternacht belde is ook terecht gekomen nu bij mn beste vriendin
mensen mij stalken ? wij stalken met een groep terug haha.
maar nog steeds weten we niet wie het was haha.
dat wordt alles overschrijvenquote:
Ik heb de verjaardagstaart overgeslagenquote:
Druk dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb de verjaardagstaart overgeslagen![]()
Verder gaat het z'n gangetje..heb eindelijk een leuke cursus gevonden die ik ga doen en verder mail ik wat met een vriendin
Rust is belangrijk jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja zeker wel, al ben ik nog niet lang mijn bed uit. Dus even afwachten de komende uren. Ik was gister ook wel vroeg vertrokken omdat ik voelde dat mijn voet rust nodig had.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh eerst verder doorlezen.![]()
Klote zegMaar in sommige gevallen wel beter ja... Maar daar heb je nu niks aan
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem gemaakt
Girlpower
Ja dat gaat anders zo lastig van uit bed héquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, goede keuze geweest.
Nu kan ik mijn scriptie iig weer aandacht geven
Morge Myr, hoelaat lag je nu uiteindelijk op bed?quote:
Ik weet het niet, ik was ineens in slaap gevallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morge Myr, hoelaat lag je nu uiteindelijk op bed?
Schiet niet op. Vandaag even hard doorwerken en dan morgen ergens laten afdrukken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe is het met je tijdschrift?
Ja herkenbaar die spanning en die vreemde aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat gaat anders zo lastig van uit bed hé![]()
Maar ik ken het wel, ook ooit eens zo'n vriendinnetje gehad. Het was echt heel vurig en altijd was er spanning enzo. En dat is aan de ene kant wel leuk, maar op een gegeven moment breekt het je gewoon op als er altijd wel IETS is, en dan op een gegeven moment dan trek je elkaar alleen maar de put in
heb je de voorkant al af?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik was ineens in slaap gevallen.Rond 2 uur ofzo.
Oh ja dat schiet niet op danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja herkenbaar die spanning en die vreemde aantrekkingskrachtMijn probleem met hem is dat ik hem erg gesloten vind, hij vermijdt moeilijke situaties liever en sluit zich meteen af ik heb dat juist niet. Ik praat het liever uit en hij vindt dat ik in dat opzicht te veel praat
Dat botst ontzettend
kwijlerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rust is belangrijk ja![]()
Ik lag gisteren met laptop in bed en om 21.30 lag ik al half te slapen en kwijlen. Ouderdom
ict vrouwkequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem gemaakt
Girlpower
Goede middagquote:
Het is nog iets te vroegquote:
ik ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is nog iets te vroeg
Net wakker?
Okej, ik lees niet meer terugquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ?
net wakker ?
kijk is naar mn eerste post van vandaaghet tijdstip
5:00 hahaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, ik lees niet meer terug![]()
Maar het zal wel heel vroeg zijn geweest gok ik
Leuk Myrquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die houd ik gewoon zo met die panterrandjes die ik gisteren postte.
Dat is toch geen fatsoenlijke tijd om op te staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
5:00 haha
dan begint voor mij de dag.
dus dan op mijn tijdschema is het al middaghoef nog maar 3 uurtjes te werken
5:00uquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
5:00 haha
dan begint voor mij de dag.
dus dan op mijn tijdschema is het al middaghoef nog maar 3 uurtjes te werken
Mijn harddisk is inmiddels op 85 %quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
geen zin meer
De tijd gaat zoooooooooooooooooo langzaam
WTF doe je er in godsnaam mee danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn harddisk is inmiddels op 85 %
Formatteren. Sinds gistermiddagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF doe je er in godsnaam mee dan
De buurt gaat hard achteruitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:42 schreef Myraela het volgende:
Lovelesssssss, ik kom in de buurt van jou wonen.
Godverdomme.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De buurt gaat hard achteruit
Prioriteiten stellen. Eerst mij melden waar haar huis straks woont. De ouwe weet ik al, maar de nieuwe schijnt dichterbij te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat nou eerst ff dat glossy maken mensz
Straat? PMquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Euhm, bij zuidplein in de buurt. Bij mijn moeders vriend.
Gister was het 23:30 en 5 bierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is toch geen fatsoenlijke tijd om op te staan![]()
Ik neem aan dat je om 21:00uur naar bed gaat dan?
Dorpsweg.quote:
wekker gaat 15 min eerderquote:
5 bier? Dat is best veel voor een ddweekse avondquote:
mja gratis concert hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
5 bier? Dat is best veel voor een ddweekse avond
Daarnaast zou ik dan al helemaal brak zijn als ik ook nog eens vroeg op moet staan
Tomatengevechtenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaat er volgend jaar mee met mij
[ afbeelding ]
Een week later ruik je nog naar tomaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Beide ja..quote:
Gewoon goed douchequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een week later ruik je nog naar tomaat.
ik hou ook niet van tomaten.... maar dit lijkt me echt wel keer geweldig om mee te makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor veel in, maar die tomaten vind ik maar niets.
Stieren slachten in Pamplona? Naah dank jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
TALMEET in Spanje volgend jaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tomatengevechten
Wil ik ook wel een keer meemaken
Lijkt me te smerig voor woorden maar gráág! Zoiets moet je meemakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TALMEET in Spanje volgend jaar
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben wij dezelfde buren?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beide ja..
Tot een uur of half 3 bleef de brandmelder van de buren steeds afgaan... daarna begon de regen wel zo'n beetje uit de lucht te pleuren, wat ik dus keihard hoor.
Een kind af?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde buren?Ook bij mij in het pand ging die melder maar af. Ik heb meer degelijke slaapkleding aangetrokken voro het geval ik midden in de nacht uit bed werd gehaald door de brandweer
![]()
Vanochtend om 6 uur ging er een kind af, keihard
Geen idee waar het geluid vandaan komt maar het gaat door merg en been, gekrijsquote:
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Kinderen die afgaan.Die hebben echt zo'n afwisselend geluid.
Er gaat ook heel wat stuk als er een baby komt. Maar dat is dan meestal meer bij de moederquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jadit was het jengelige soort. Dat gaat met horten en stoten, heel hard dan weer zacht pruttelend, weer een uithaal, pruttelen etc. Als een motor die stuk gaat.
Goeie trap tegenaan geven, is t gelijk afgelopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jadit was het jengelige soort. Dat gaat met horten en stoten, heel hard dan weer zacht pruttelend, weer een uithaal, pruttelen etc. Als een motor die stuk gaat.
Ohw, zulke figuren... altijd leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een buitenschoolse opvang die in de vakanties ook open is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, zulke figuren... altijd leuk
Mijn kamer is naast een klein speeltuintje, hoor het vaak genoeg dus ben er wel een beetje aan gewend
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er gaat ook heel wat stuk als er een baby komt. Maar dat is dan meestal meer bij de moeder
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie trap tegenaan geven, is t gelijk afgelopen
maar toch niet zo vroeg in de ochtend?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, zulke figuren... altijd leuk
Mijn kamer is naast een klein speeltuintje, hoor het vaak genoeg dus ben er wel een beetje aan gewend
Jawelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
maar toch niet zo vroeg in de ochtend?
Het kan! In Almerequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Hier spelen die kinderen om de gekste tijden buiten.
Maar od dat nou zo positief isquote:
loop jij gelijk naar buiten voor een kiloquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar od dat nou zo positief is
Dit is trouwens ook een geniale plek om drugs te dealen.
Als je zo'n verrot autotje voor het huis langs ziet rijden weet je vaak al hoe laat het is.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er gaat ook heel wat stuk als er een baby komt. Maar dat is dan meestal meer bij de moeder
Ik hoef alleen maar uit mijn raam wat te roepen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
loop jij gelijk naar buiten voor een kilo
"Emmer pills"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar uit mijn raam wat te roepen.
Als dat toch eens zou kunnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
"Emmer pills"
Krijg je een emmer bier.
Nou ja 'Anno' was best okquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar od dat nou zo positief is
Dit is trouwens ook een geniale plek om drugs te dealen.
Als je zo'n verrot autotje voor het huis langs ziet rijden weet je vaak al hoe laat het is.
zal wel vet zijn hahaquote:
het is droog hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Crazy-M het volgende:
net maar ff de lunch gehaald
nog steeds regen buiten
In 2001quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anno
Wanneer ben je daar voor het laatst geweest?
jij ook al ?quote:
Toen dronk ik nog Ananasbreezers samen met een vriendin in die lovechairs die ze daar hebbenquote:
dan ben je of helemaal niet zo oud als je je voordoet, of je dronk op idiote late leeftijd nog breezersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen dronk ik nog Ananasbreezers samen met een vriendin in die lovechairs die ze daar hebben
Toen zag ik Rob Stenders daar wel eensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooooooh, in die tijd is het wel flink verneukt hoor
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen dronk ik nog Ananasbreezers samen met een vriendin in die lovechairs die ze daar hebben
die ananasbreezers waren echt wel de lekkerstequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was 21 en Breezers waren toen nog hip!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dan ben je of helemaal niet zo oud als je je voordoet, of je dronk op idiote late leeftijd nog breezers
Ja hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die ananasbreezers waren echt wel de lekkerste
weet niet, zag laatst nog wel die groene. Die was ook wel lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hèvolgens mij hebben ze die niet meer, anders zou ik ze zo weer kopen hoor
Toen was Stenders nog hip.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen zag ik Rob Stenders daar wel eenstoen was het nog hip
![]()
wel gezopen ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb nog nooit een Breezer gedronken.
Rob Stendersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Toen zag ik Rob Stenders daar wel eenstoen was het nog hip
![]()
Miauw is een breezersletjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die vond ik niet zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, zag laatst nog wel die groene. Die was ook wel lekker
Dan ben je nu 30. Das toch heul niet oud. Je doet altijd net alsof je zo oud bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was 21 en Breezers waren toen nog hip!
Klopt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rob Stenders
Anno hip
De grote markt is er neit echt op vooruit gegaan als je het vergelijkt met een paar jaar terug
[..]
Miauw is een breezersletje
perzik was ook niet lekker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die vond ik niet zo.
Oh C_A kun je je ook de perzik Breezers nog herinneren?
die vond ik niet lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die vond ik niet zo.
Oh C_A kun je je ook de perzik Breezers nog herinneren?
31, goin on 32. Ik kan niet goed rekenen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan ben je nu 30. Das toch heul niet oud. Je doet altijd net alsof je zo oud bent
Tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt!En omdat te onderstrepen drink ik alleen Breezers op de meet
coronaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn favo drank vroeger was Het Kanon btw (van Grolsch), ook ergens rond 2001-2003, die periode
Heel soms dronk ik ook Corona tussendoor, vooral in de zomer
Oh ja sorry je hebt gelijk. Das wel oud. En dan had je dus nog een scharrel/relatiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
31, goin on 32. Ik kan niet goed rekenen.
Nou wel oud dus
Ik drink eigenlijk alleen nog maar droge witte wijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
Mijn favo drank vroeger was Het Kanon btw (van Grolsch), ook ergens rond 2001-2003, die periode
valt nog wel mee, C_A zat rond de 50 ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou wel oud dus
Miauw en ik zijn van hetzelfde bouwjaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
valt nog wel mee, C_A zat rond de 50 ?![]()
* Crazy-M verstopt snel in een hoekje
Ik vind het nu ook niet lekker meer hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
corona
zeik bier. Net of flesje in de wc is gevuld. Vies spul
Ik drink helemaal níetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen nog maar droge witte wijn
Konnie nog groter?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de mobielgebruikers
watermeloen was ook lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor de mobielgebruikers
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miauw en ik zijn van hetzelfde bouwjaar
Kanonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef BONG4002 het volgende:
nee, zelfs als ik al gezopen had was het niet lekekrquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook niet lekker meer hoor
Maar destijds was het best te pruimen
Nee raspberryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
watermeloen was ook lekker
[..]
watermeloenquote:
Ik dronk het juist lauwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kanon
Nooooit meer... zeker niet lauw drinken
Rotjongquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja sorry je hebt gelijk. Das wel oud. En dan had je dus nog een scharrel/relatie![]()
Op JOUW leeftijd![]()
![]()
Dan moet je toch al alleen maar wit Zeeman lingerie ondergoed dragen, alles lekker laten woekeren en groeien, achter de geraniums kruipen, klagen over de buurt en de buren (oh dat deed je net al) en vooral geen seks / relaties meer hebben
Ik zoete witte wijn.... en alle likeurtjes lus ik welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen nog maar droge witte wijn
Stel je niet zo aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou wel oud dus
Cranberryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vond ik niet lekkerAlles met een perzik smaak is vies
Die rode was ook
nee, Watermeloenquote:
Die rode is Cranberryquote:
Tjah, ik word 25 en zelfs aan mij vragen sommige tantes het al. Echt debiel, alsof je voor je 30e al helemaal gesetteld en getrouwd moet zijn met een paar kinderen onderweg ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rotjong![]()
Ach je hebt ook wel gelijk maar het is de maatschappelijke drukIk had nu al getrouwd moeten zijn geloof ik met 2 kinderen en een 3e onderweg. Mijn zusje gaat morgen trouwen en mijn date voor de dag is mijn oma
Ik denk het. Vroeger had je natuurlijk ook als vrouw niks beters te doen dan baren, dus ja dan was je op je 24/25e al aan de tweede bezig. Tegenwoordig studeren de meeste meiden toch wel tot die leeftijd, en dan een paar jaartjes even carriere opbouwen en dán misschien eens aan kinderen denkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal vast de generatiekloof zijn, met dat conservatieve denken.
nee ken ook niet alels haha.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die rode is Cranberry![]()
Maarre in NL verkopen ze al die smaakjes toch niet? Anders moet ik echt die Breezer cocosnoot proeven(geen oogbal)
En als je dan op je 40e begint aan kinderen (omdat je vrouw nou eenmaal 10 jaar jonger is), dan ben je alweer te oudquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik word 25 en zelfs aan mij vragen sommige tantes het al. Echt debiel, alsof je voor je 30e al helemaal gesetteld en getrouwd moet zijn met een paar kinderen onderweg ofzo
Ja, echt belachelijk! Ik zou best huisje-boompje willen, beestjes heb ik al, maar niet nu. maar ik heb echt het diee dat ik nu moet gaan opschieten anders lukt het niet meer. En dat terwijl ik nog steeds Breezers wil drinken met vriendinnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik word 25 en zelfs aan mij vragen sommige tantes het al. Echt debiel, alsof je voor je 30e al helemaal gesetteld en getrouwd moet zijn met een paar kinderen onderweg ofzo
Nou sorry, maar ik waardeer het best als ik soms een dagje met mijn ouders weg kon. Als ik ouders van bijna 60 zou hebben zou dat toch heel anders zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En als je dan op je 40e begint aan kinderen (omdat je vrouw nou eenmaal 10 jaar jonger is), dan ben je alweer te oud
Nou, sommige 3e graadsvriendinnen hebben de hoop al opgegeven dat ik ooit nog een geschikte man ga vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal vast de generatiekloof zijn, met dat conservatieve denken.
Mwah tot je 35e / 40e kan het toch wel? Wil je graag kinderen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echt belachelijk! Ik zou best huisje-boompje willen, beestjes heb ik al, maar niet nu. maar ik heb echt het diee dat ik nu moet gaan opschieten anders lukt het niet meer. En dat terwijl ik nog steeds Breezers wil drinken met vriendinnen
Dat heeft toch niet zozeer met leeftijd te maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik waardeer het best als ik soms een dagje met mijn ouders weg kon. Als ik ouders van bijna 60 zou hebben zou dat toch heel anders zijn.
Nouja, als het je ouders zijn maakt dat toch niet uit?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik waardeer het best als ik soms een dagje met mijn ouders weg kon. Als ik ouders van bijna 60 zou hebben zou dat toch heel anders zijn.
Mijn ouders waren 35 toen ze mij kregen. En ik heb echt nooit het idee gehad dat ik iets niet kon/mocht of we minder deden dan andere kinderen die ouders van begin 20 hadden ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu in de 40 en heeft het al lastig met wat langer lopen of iets. Stel je voor dat ik nu pas geboren was, was mijn moeder 60 als ik 18 was, en zou ze nog minder kunnen. Maarja, misschien is mijn moeder wel een uitzondering hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heeft toch niet zozeer met leeftijd te maken?
Ja, ik snap je punt wel maar denk dat het persoonsgebonden is. Ik ken hele vitale, oudere mensen en jongeren die niet voorruit te branden zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu in de 40 en heeft het al lastig met wat langer lopen of iets. Stel je voor dat ik nu pas geboren was, was mijn moeder 60 als ik 18 was, en zou ze nog minder kunnen. Maarja, misschien is mijn moeder wel een uitzondering hoor.
heb gister nog met een vriendin gesproken die is verhuisd en een moeder van een vriend tijdens concert.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, sommige 3e graadsvriendinnen hebben de hoop al opgegeven dat ik ooit nog een geschikte man ga vindenAltijd fijn om te horen.
ik snap je puntquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu in de 40 en heeft het al lastig met wat langer lopen of iets. Stel je voor dat ik nu pas geboren was, was mijn moeder 60 als ik 18 was, en zou ze nog minder kunnen. Maarja, misschien is mijn moeder wel een uitzondering hoor.
Nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Oooooooow... en
De 555 actie van vandaaggaan jullie nog storten?
Ik zelf word een beetje moe van al die actiesWat ik heb begrepen, zat er nog genoeg in de 555-pot. Waarom vragen ze nu weer of we willen storten
Ikke nie snap
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Oooooooow... en
Ik zelf word een beetje moe van al die actiesWat ik heb begrepen, zat er nog genoeg in de 555-pot. Waarom vragen ze nu weer of we willen storten
Ikke nie snap
Echt, ik kan hier niet tegen. Die dingen doen je toch wat, als ze dat zeggen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, sommige 3e graadsvriendinnen hebben de hoop al opgegeven dat ik ooit nog een geschikte man ga vindenAltijd fijn om te horen.
Neuh.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Oooooooow... en
Ikke nie snap
het is gewoon evilquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt, ik kan hier niet tegen. Die dingen doen je toch wat, als ze dat zeggen.
ben er maar zuinig op, en geniet er nog maar vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn vader gaat met 69 nog in achtbanen, loopt een hele dag in de efteling dus, klust bij mij in huis, bij mijn broertje, laat elke dag de hond uit een uur lang, gaat rustig een hele dag winkelen.
Hij fietst elke dag, en gaat rustig 's avonds nog een uur wandelen...
Ik dnek dat het aan de persoon ligt
Roosviceequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hier hoort toch nog een drankje bij
Ja Miauw is al aan jou en CrazyM gekoppeld vandaagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Loveless matchmakingday. Het wordt almaar spannender.
Nah, doe mij maar een Red Bullquote:
Scheelt weer dat ik geen hond ben.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja Miauw is al aan jou en CrazyM gekoppeld vandaag![]()
Red Bullquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nah, doe mij maar een Red Bull
Nee. Laten ze daar eerst maar eens wat meer aan geboortebeperking doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Oooooooow... en
Ikke nie snap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |