* Haat richting mensen die uit paniek op de rem trappen zonder dat er echt iets aan de hand is, in plaats van op de motor af te remmen *quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik ook met je eens, er is alleen een verschil tussen gas terug nemen en je snelheid aanpassen en in paniek vol op de rem stampen. Dat laatste heb ik toch echt vaker gezien, daar krijg je juist ongelukken van.
Dan heb je dat ook mooi meegepikt dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja! Wordt de eerste keer rijden tijdens waterballet haha. Ach ik merk het wel zit een leraar naast me die me tijdig corrigeert dus
Haat is een groot woord, een diepe frons, wijsvingertje omhoog en met een ferme zwiep een welgemeend foei is voldoende.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
* Haat richting mensen die uit paniek op de rem trappen zonder dat er echt iets aan de hand is, in plaats van op de motor af te remmen *
Panische mensen blijf je honden in het verkeer.. Je doet er helaas weinig aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haat is een groot woord, een diepe frons, wijsvingertje omhoog en met een ferme zwiep een welgemeend foei is voldoende.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:36 schreef Drassss het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)verlast-in-land.html
Like duh....quote:Viaduct
Eerder op de ochtend kwam bus 192 richting Badhoevedorp stil te staan onder een viaduct omdat daar teveel water stond. De passagiers zaten ongeveer een half uur vast in de bus, totdat de brandweer het meeste water had weggepompt. Het voertuig is inmiddels weggehaald, aldus de zegsvrouw.
Volgens de ANWB zijn ook in onder meer Hilversum en Den Haag straten onbegaanbaar voor het verkeer omdat ze zijn ondergelopen door de vele regen.
Owkeej, ik vrees het ergste voor de rijles, misschien goed om er ff achteraan te bellenquote:Politie Haaglanden
De politie Haaglanden roept mensen op om donderdag niet de straat op te gaan als het niet nodig is in verband met de hevige regenval. In veel Haagse straten en ook op wegen staat een flinke laag water, zo stelt de politie.
''Het water lijkt overal te zijn'', aldus een zegsvrouw. ''In tunnels, op op- en afritten van snelwegen, in souterrains en kelders.'' De politie heeft donderdagochtend vanuit de hele stad meldingen ontvangen en heeft de handen vol aan het helpen van mensen met de overlast.
Heerlijk!quote:Zakt 'aal weer ain betje? Of hou wordt dat?
Wat ben je obstinaat vandaag?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef Drassss het volgende:
Ik word hier altijd belachelijk gemaakt als ik wat Brabantse woorden in mijn berichten flats
Lol natte flatsenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef Drassss het volgende:
Ik word hier altijd belachelijk gemaakt als ik wat Brabantse woorden in mijn berichten flats
Hahah wees niet bang. Ik ben zoals gewoonlijk weer ontzettend vrolijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat ben je obstinaat vandaag?
Het is iig geen zonnesteek. Komt wel goud mien laiverd!
Ik ben niet bang! Alleen een beetje hyper, valt het op? Morgen sleutel en zulks....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hahah wees niet bang. Ik ben zoals gewoonlijk weer ontzettend vrolijk.
Ik hou van vies + nat weer als ik toch weinig buiten hoef te doen
Bende gek, het valt nauwelijks op kuchquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben niet bang! Alleen een beetje hyper, valt het op? Morgen sleutel en zulks....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |