Dat scheelt, wat nu valt kan morgen niet vallenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:40 schreef horned_reaper het volgende:
Als je op de site van het KNMI kijkt zie je dat morgen in het noorden van het land de wind uit het noorden zal komen en in het zuiden van het land de wind uit het zouden...
Dit is dus de reden dat de regen rond blijft roteren waarschijnlijkWe zitten midden in een drukgebied.
De kans lijkt me dus ook groot dat de regen die nu duitsland intrekt morgenmiddag weer terugkomt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaapquote:Het is vandaag in Brabant bewolkt en het regent af en toe, vanmiddag is er ook kans op onweer. Hoewel de meeste regen een deel van de dag ten noorden van de provincie lijkt te vallen, kan uiteindelijk ook in Brabant lokaal toch veel omlaag komen. Het wordt vanmiddag bij een aantrekkende zuidwestelijke wind ongeveer 21 graden. Vanavond en de komende nacht blijven er perioden met regen.
Carpoolen ftw.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Zolang ik er niet doorheen hoef te fietsen vind ik alles best...
In Zandvoort ook... op de weg stonden wat diepe plassen, die de auto afremden als je erdoor reedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:33 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat een regen hier (Noordwijk) zeg. Het hoost al 2 uur lang en voorlopig gaat het nog niet ophouden. Dakraam half lek ook
Had ik vanochtend dicht moeten doen..
Ohnoes! Is het luchtalarm al afgegaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:46 schreef gerard96 het volgende:
HIER IETS GEZIEN kastanjes vallen van bomen
Hier op de klei alleen maar overlast op sommige plaatsen, dat is niet zo vreemd want: klei, op sommige plaatsen is 1.5 mm al vervelend.quote:Donderdag:
Donderdag wordt een regenachtige dag. Op sommige plaatsen kan de neerslag voor wateroverlast zorgen. Het kwik schommelt rond de 19 graden bij een zwakke tot matige zuidoostenwind.
Vooruitzichten:
Ook vrijdag en in het weekend blijft het bewolkt en regenachtig. Ook is er dan kans op onweer. De temperaturen komen te liggen tussen 18 en 21 graden, bij een matige en aan zee vrij krachtige wind uit het noordwesten
De actuele temperatuur op 80 meter hoogte in de Martinitoren in Groningen is nu 14 °C.
Lol, A'dam dus net als Groningen een poosje terug?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:19 schreef gerard96 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ook bakken met water
•Amsterdam Sloterdijk: wateroverlast
In het station zelf komt het het met stromen door het plafond heen, aan de noordzijde staan de wegen volledig blank, er staat gewoon 20-30 cm water over een gebied van honderden meters. Toen ik wegging van huis om 7u15 was er 23 mm gevallen, sindsdien zeker 45 minuten hoosregen en ook nu weer stevige regenval, dat wordt een lief sommetje zo!
Grtzz Jorrit
Lol, Groningen stad, Zuidelijkste randje, Hoornsemeer. (Hoornseplas? Misschien meer bekend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:52 schreef gerard96 het volgende:
kahaaren ik kijk bij roodeschool daar woon ik in buurt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leukkkkk, ik heb om 14.00 waterskiles :p
Houd de berichten maar in de gaten, ik neem aan dat het nog steeds zo is dat als het weer echt bij de beesten af is, de rijleraren daar wel rekening mee houden. Alhoewel ik het niet verkeerd vind om tijdens rijles een keertje in een echte plensbui terecht te komen, dan weet je hoe dat is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leukkkkk, ik heb om 14.00 rijles :p
Ja, regen, maar nog geen apocalyptische zondvloed toch? Slaap lekker, je merkt vanzelf wanneer je bed weg drijft!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef Garbageman het volgende:
Hier in oost grunn regent het gestaag door. Ik heb nachtdienst en ga nu lekker slapen
Dit is anders wel wat er geadviseerd wordt, snelheid matigen en meer afstand houden. Dat is natuurlijk niet continu met extra rode lampen rijden, maar het is zeker verstandig je rijgedrag met dit weer aan te passen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op de snelweg heb je altijd idioten die, als het begint te gieten, op de rem stampen omdat ze te weinig zicht hebben, dat is natuurlijk alleen maar meer gevaarlijk.
Haha ja! Wordt de eerste keer rijden tijdens waterballet haha. Ach ik merk het wel zit een leraar naast me die me tijdig corrigeert dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Houd de berichten maar in de gaten, ik neem aan dat het nog steeds zo is dat als het weer echt bij de beesten af is, de rijleraren daar wel rekening mee houden. Alhoewel ik het niet verkeerd vind om tijdens rijles een keertje in een echte plensbui terecht te komen, dan weet je hoe dat is.
Op de snelweg heb je altijd idioten die, als het begint te gieten, op de rem stampen omdat ze te weinig zicht hebben, dat is natuurlijk alleen maar meer gevaarlijk.
En het komt aardig snel zo te zien. Nog een bak water dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef horned_reaper het volgende:
Er komt een behoorlijk intensief nieuwe neerslaggebied aan dat nu nog ten Westen van Frankrijk ligt!
Oh maar dat ben ik ook met je eens, er is alleen een verschil tussen gas terug nemen en je snelheid aanpassen en in paniek vol op de rem stampen. Dat laatste heb ik toch echt vaker gezien, daar krijg je juist ongelukken van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:08 schreef Joepie het volgende:
[..]
Dit is anders wel wat er geadviseerd wordt, snelheid matigen en meer afstand houden. Dat is natuurlijk niet continu met extra rode lampen rijden, maar het is zeker verstandig je rijgedrag met dit weer aan te passen.
Leuk dit. Eerst een nieuw gebied wat net ons land binnenkomt ( Zeeland/Brabant ) Vervolgens staat het nieuwe gebied alweer klaar helemaal west Frankrijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef horned_reaper het volgende:
Er komt een behoorlijk intensief nieuwe neerslaggebied aan dat nu nog ten Westen van Frankrijk ligt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |