Als we moeten geloven wat de kranten allemaal zetten dan was de wereld al lang en breed vergaan ....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:10 schreef RiKe het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat het vanaf vannacht 2 uur los zou gaan..
Het komt erop neer dat er straks nieuwe stroken aankomen met meer regen. Wat we nu hebben gekregen is in die zin al behoorlijk alleen was het miezer. Zie het zo het straks wel goed gaat regenen in plaats van miezer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef RiKe het volgende:
[..]
Net geen kwart over 12, maar er komt ook niets aan voor de Randstad...alleen maar wat flauwe regen.
Of zit ik nu echt zo scheef te kijken?
Van een anonieme fokker heb ik al vernomen dat de dijken in Groningen het aan het begeven zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als we moeten geloven wat de kranten allemaal zetten dan was de wereld al lang en breed vergaan ....
boeie, ik zit hier wel goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Van een anonieme fokker heb ik al vernomen dat de dijken in Groningen het aan het begeven zijn
Wat is de prijs die we winnen als we goed gokken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Van een anonieme fokker heb ik al vernomen dat de dijken in Groningen het aan het begeven zijn
Jij weet het alquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef SevD het volgende:
[..]
Wat is de prijs die we winnen als we goed gokken?
Op de pier of gewoon op de dijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zondag nog geweest, even bij de zee gekeken
[..]
Dit heb ik ook, mn raam staat lichtelijk op het z.w. en met kierstand naar binnen kan het al behoorlijk inregenen heb ik al ondervonden
Ach ja moest toch maar is hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:05 schreef horned_reaper het volgende:
[..]gelukkig!
Asociaal gedrag..... maargoedfijn dat je er nog zit!
Vrij duidelijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:27 schreef meteo-online het volgende:
Hier even de berekening van Hirlam tot en met morgen avond,
[ afbeelding ]
Bij de veerboot daar. Helaas had ik mn camera niet mee, er lag halverwege de weg vanaf de dijk naar de pier een klein bootje heel mooi droog vanwege het eb.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op de pier of gewoon op de dijk
[..]
Ach ja moest toch maar is hevind het wel leuk dat de pijl geel wordt terwijl de rest blauw / groen is
Liter per vierkante meterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vrij duidelijk!![]()
Hoeveel MM neerslag? L/qm?
Dan zul je vast mijn station ook wel hebben zien staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij de veerboot daar. Helaas had ik mn camera niet mee, er lag halverwege de weg vanaf de dijk naar de pier een klein bootje heel mooi droog vanwege het eb.
Aan het restaurantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:00 schreef justmattie het volgende:
Ik kom er niet heel vaak, toch eens wat vaker doen en dan de camera meenemen. Waar staat je station??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |