Ik ben net naar de stad gegaan, en op het jurkje na (want: spijkerbroek en shirtje, om het voor alle leeftijden te houdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Regen
altijd leuk als je Kwiwi dan ziet lopen door de regen
[ afbeelding ]
dat zie ik straks pas als ik thuis benquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow, en je huis? Geen risico op binnenstromend water?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:21 schreef weerman1991 het volgende:
Boskoop dreigt inderdaad te maken te gaan krijgen met een dijkdoorbraak. Benieuwd hoe bij hun de rest van de dag gaat verlopen. Meer regen is namelijk wel op komst:)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben net naar de stad gegaan, en op het jurkje na (want: spijkerbroek en shirtje, om het voor alle leeftijden te houden) zag ik er wel ongeveer zo uit ja op het laatst
Idd, Groningse taferelen, van een paar weken terug dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zie ik straks pas als ik thuis ben![]()
Ga d'r van uit van niet... maar hey, dit is ongekend
uiteraard... anders krijg je weer :"Helemaal niets in Amsterdam"... nu hebben zij ook watquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, Groningse taferelen, van een paar weken terug dan.Al moet ik wel zeggen dat het nu veel meer i het nieuws is, nu het ook de Randstad betreft.
Eerlijk zullen we alles delenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uiteraard... anders krijg je weer :"Helemaal niets in Amsterdam"... nu hebben zij ook wat
Oh! Trollert!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
uiteraard... anders krijg je weer :"Helemaal niets in Amsterdam"... nu hebben zij ook wat
hmmm... dat jurkje ken ik nog nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Regen
altijd leuk als je Kwiwi dan ziet lopen door de regen
[ afbeelding ]
ik wacht rustig tot de buien uit frankrijk hier aankomenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef Frutsel het volgende:
op buienradar lijkt het nog een halfuurtje door te gaan
dan is het voorlopig klaar denk ik
Zo zag het er bij mij dus uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
antaresstraat twekkelerveld enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |