Purrrrrquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Regen
altijd leuk als je Kwiwi dan ziet lopen door de regen
[ afbeelding ]
Dat is het hier in Maastricht al. Blegh.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:35 schreef gerard96 het volgende:
Hier in noord groningen word het benauwden nauwlijks wind . tempratuur stijgt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou nou, het is pas 15u. Er zijn hier nog kids he ( lees Gerard ) Die zit straks stijf tegen zijn beeldscherm met zijn neus
Ow, en je huis? Geen risico op binnenstromend water?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:49 schreef Frutsel het volgende:
wat een bak water komt er hier in twente naar beneden... ik zag net de overkant van de straat niet eens. Het borrelt al omhoog in de put voor mijn werk..
quote:BOSKOOP - Een dijk in polder Rijneveld in Boskoop lijkt de zware regenval van donderdag niet goed aan te kunnen en dreigt door te breken. De brandweer Hollands Midden heeft hulp ingeroepen van Hoogheemraadschap van Rijnland.
iets ten noord van Boskoop... Splitsing met nog een kanaal. Ken de omgeving totaal niet dus we wachten de nieuwsberichten maar af...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:05 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb net ff op Google-maps gekeken maar wat voor een dijk heeft Boskoop dan? Rivierdijk?
Ah, laat maar:
[..]
Psies, is een polderdijk blijkbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
iets ten noord van Boskoop... Splitsing met nog een kanaal. Ken de omgeving totaal niet dus we wachten de nieuwsberichten maar af...
quote:kade
polderkade, polderdijk laag dijlije tussen zomerbed en uiterwaard v.e.rivier, ter bescherming van de polder tegen hoge boezemstanden.`s Winters staat de kade onder water '
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/kade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |