lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door pastquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
die pot past er toch niet door
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door past
jij schepper van valse hoop jij!
Misschien nog wel erger als zo'n pot op je kop.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker je katten onder de brievenbus laten liggen terwijl de boel er blijkbaar toch niet door past
danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger als zo'n pot op je kop.
Then quit it!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, nee, grammarnazi zijn geeft toch niet de voldoening die ik verwacht had
Oh, ik krijg altijd weke knietjes van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was net zo trots op jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef DeZwabber het volgende:
Je bent lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef Greys het volgende:
Ik had het eigenlijk als verrassing willen houden, maar ik moest toch ff vissen naar een bepaald merk enzo, straks had er eentje een dieet![]()
Geen meloensnoepjes?quote:Meloensnoepjes hadden ze helaas nietDus dan maar kaas!
Nou zwab, als jij zo van platte katten houdt, dan regelen we voor jou gewoon een plattypussquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n naaktpics gestuurd. Heeft het baasje ook nog wat
PICS hé, geen gipsen afgietsel ergens van ofzo. Dus er zelf onder gaan liggen heeft weinig nut... Van die envelop voel je weinigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
* zelf onder de brievenbus liggen gaat*
En dan blijkt die glazen pot wel te passenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
* zelf onder de brievenbus liggen gaat*
Maar ik wil ze opvangen VOORDAT Nelis en Sjefke ze verscheuren omdat er geen snoepjes in zittenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PICS hé, geen gipsen afgietsel ergens van ofzo. Dus er zelf onder gaan liggen heeft weinig nut... Van die envelop voel je weinig
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En dan blijkt die glazen pot wel te passen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m'n naaktpics gestuurd. Heeft het baasje ook nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |