Wie is ned?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja welke ned kent nou verkortingen? van stations dan.
Als ik de vervoeging van het werkwoord "kennen" had willen gebruiken, dan had ik dat wel gedaan. Nu heb ik de vervoeging van het werkwoord "kunnen" gebruikt. Het werkwoord "kunnen" drukt het "in staat zijn tot iets iets" uit. De NS reisplanner is niet in staat tot het interpreteren van verkortingen. Het werkwoord "kunnen" is dus van toepassing.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel zeg ns dom vinden maar zelf het verschil tussen kennen en kunnen niet kennen.
Hij zit echt in de weg heyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik de vervoeging van het werkwoord "kennen" had willen gebruiken, dan had ik dat wel gedaan. Nu heb ik de vervoeging van het werkwoord "kunnen" gebruikt. Het werkwoord "kunnen" drukt het "in staat zijn tot iets iets" uit. De NS reisplanner is niet in staat tot het interpreteren van verkortingen. Het werkwoord "kunnen" is dus van toepassing.
Je vraagt er zelf om. Een beetje mensen op pietluttigheden gaan wijzen terwijl je zelf een halve analfabeet bent. Dat mag natuurlijk, daar niet van. Maar leef dan met de gevolgen.quote:
Dat zeg je nu al twee keer, ik vind het gewoon jammer dat ik college Nederlands moet geven aan mensen als jij. Daar hebben we namelijk onderwijs voor in Nederland, in plaats van eenvoudige forumbezoekers als ik.quote:
Moet er met waterzakken gesleept worden?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Yreal het volgende:
kreeg net dit mailtje
> Beste mannen,
>
> Voor het ontladen en beladen van een testtrein op Watergraafsmeer zijn wij
> op zoek naar pittige mannen die betaald hun spierballen willen trainen.
>
> - vrijdag 3-9, ontladen trein 1; zoek ik 12 personen
> - maandag 6-9 beladen trein 2; zoek ik 12 mensen
> - dinsdag 7-9 beladen trein 2; zoek ik 4 personen
>
> Heb je zin om een 1 of meerdere dagen te werken, reageer dan op deze mail
> dan gaan we je indelen... salaris 11,50 bruto
Nog mensen interesse? Kan je van heel dichtbij plaatjes schieten op de watergraafsmeer
Ik ben bang dat je je armen vol gaat hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Yreal het volgende:
Nog mensen interesse? Kan je van heel dichtbij plaatjes schieten op de watergraafsmeer
Dit klinkt niet goed. Moet je met de hand een kolenshuttle gaan laden? Of erger nog, lossen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Yreal het volgende:
kreeg net dit mailtje
> Beste mannen,
>
> Voor het ontladen en beladen van een testtrein op Watergraafsmeer zijn wij
> op zoek naar pittige mannen die betaald hun spierballen willen trainen.
>
> - vrijdag 3-9, ontladen trein 1; zoek ik 12 personen
> - maandag 6-9 beladen trein 2; zoek ik 12 mensen
> - dinsdag 7-9 beladen trein 2; zoek ik 4 personen
>
> Heb je zin om een 1 of meerdere dagen te werken, reageer dan op deze mail
> dan gaan we je indelen... salaris 11,50 bruto
Nou sorry hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al twee keer, ik vind het gewoon jammer dat ik college Nederlands moet geven aan mensen als jij. Daar hebben we namelijk onderwijs voor in Nederland, in plaats van eenvoudige forumbezoekers als ik.
Ze nemen je camera en telefoon in bij de poort. Je komt daar om te werken, niet om te spelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:06 schreef Yreal het volgende:
Zullen wel dozen of e.d. zijn
En als de trein geladen moet worden komen de dozen ergens vandaag en in de tijd dat je daarnaar toe loopt kan je effe je telefoon pakken of desnoods na werktijd.
Mooie kans om wat plaatjes van thalys met cnl en ice te schieten of wat de fuck er ook naast elkaar staat daar
Niet dat dat mag op zich, maar okeequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze nemen je camera en telefoon in bij de poort. Je komt daar om te werken, niet om te spelen.
Onnen zelfs, zaterdag 25 september:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:11 schreef Geerd het volgende:
Nedtrain heeft binnenkort ook een open dag in haren in sept
Je hebt wel wat opgestoken van je cursus conflictbeheersing, is het niet, meneer de HC?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt wel wat opgestoken van je cursus conflictbeheersing, is het niet, meneer de HC?
Jupquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Onnen zelfs, zaterdag 25 september:
http://www.nedtrain.nl/nl(...)en-dag-in-onnen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |