abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85698714
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Hoe verklaar je het dan dat mijn virusscanner exact 0 geinfecteerde bestanden heeft gevonden de afgelopen paar jaren? Als je gewoon niets als een mongool zit te surfen, is er niets aan de hand. Die mensen die direct een virus te pakken hebben zijn mafkezen eerste klas.

In principe is de virusscanner het laatste redmiddel. Up-to-date software en gezond verstand moeten ruim voldoende zijn om je PC schoon te houden.
Jouw gebrek aan kennis op IT gebied is schrijnend. Als je alleen lult vanuit het "ik weet het beter best goeist want mij is niets overkomen" (voor zover je weet) ipv feitelijke kennis hebt, dan is dat heel leuk voor je, maar zet andere mensen svp niet op het verkeerde been.

Dank u.
pi_85698903
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:45 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Jouw gebrek aan kennis op IT gebied is schrijnend. Als je alleen lult vanuit het "ik weet het beter best goeist want mij is niets overkomen" (voor zover je weet) ipv feitelijke kennis hebt, dan is dat heel leuk voor je, maar zet andere mensen svp niet op het verkeerde been.

Dank u.
Leg jij dan eens haarfijn uit hoe het zit...
pi_85699018
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Leg jij dan eens haarfijn uit hoe het zit...
Sure. Ga ff lekker jezelf scholen.
pi_85699089
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Je weet gewoon geen klote. :') :')
pi_85699111
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Ik geef in mijn ogen een aantal legitieme redenen waarom een virusscanner vrij nutteloos is, mits je verstandig te werk gaat. Het enige wat jij doet is hard roepen dat het niet zo is en mij voor gek verklaren.
pi_85699136
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je weet gewoon geen klote. :') :')
:')
pi_85699188
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:56 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

:')
:') :')
pi_85699200
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik geef in mijn ogen een aantal legitieme redenen waarom een virusscanner vrij nutteloos is, mits je verstandig te werk gaat. Het enige wat jij doet is hard roepen dat het niet zo is en mij voor gek verklaren.
Ik verklaar je niet voor gek. Ik zeg je hoe je op mij overkomt. En dat je ongelijk hebt. Het hoe en waarom... tsja, ga ff lekker jezelf scholen. Zeker als je het allemaal zo goed pocht te weten.

*je --- in zn algemeenheid. Niet specifiek op jou doelend.
pi_85699214
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef FollowThisLeader het volgende:
Gewoon een lekkere grote snelle schijf. SSD kan, maar is niet echt boeiend, zou ook dat geld in geheugen en videokaart steken. Goede DVD brander kan prettig zijn.
Vanaf nu neem ik je dus helemaal niet meer serieus. Leipkees. :')
pi_85699227
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:') :')
:? Te moeilijk voor je?
pi_85699251
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij is er geen eens een virusscanner voor linux, die scant op linuxvirussen :')
Neuj....

http://www.security.nl/ar(...)nner_voor_Linux.html

?
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_85699307
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Vanaf nu neem ik je dus helemaal niet meer serieus. Leipkees. :')
Hoeft ook niet. Ik gap je bankgegevens graag van je.

Waar zou jij het geld in zijn geval dan wel in steken? Wijsneusje... :D
pi_85699337
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:57 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Ik verklaar je niet voor gek. Ik zeg je hoe je op mij overkomt. En dat je ongelijk hebt. Het hoe en waarom... tsja, ga ff lekker jezelf scholen. Zeker als je het allemaal zo goed pocht te weten.

Maar zeg dan waarom ik ongelijk heb. Ik zeg gewoon eerlijk dat ik in de laatste paar jaren nooit te maken heb gehad met een virus o.i.d. Daar is geen woord aan gelogen. Ben jij zo'n type die beweert dat het gevaarlijk is om je computer op het internet aan te sluiten als je nog geen virusscanner hebt? Donder toch een eind op.
pi_85699414
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:57 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Wij geven toch onze ervaring met deze materie....

Daaruit blijkt al jaren dat indien je weet wat je doet, de kans op virussen zeer klein is. Indien je baggert, dan zou ik hem zeker aanraden.

Buiten dat... soms zorgen juist virusscanners er voor dat je PC niet meer boot. Gaan ze een belangrijk systeembestand als trojan in quarantaine duwen enzo... :')
pi_85699437
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Maar zeg dan waarom ik ongelijk heb. Ik zeg gewoon eerlijk dat ik in de laatste paar jaren nooit te maken heb gehad met een virus o.i.d. Daar is geen woord aan gelogen. Ben jij zo'n type die beweert dat het gevaarlijk is om je computer op het internet aan te sluiten als je nog geen virusscanner hebt? Donder toch een eind op.
Spookt het in je hoofd ofzo?

Het feit dat jouw scanner niets detecteert zegt HE-LE-MA-AL *niets*. En dat is mooi, want zulke mensen hebben vaak een prachtige root of bootkit draaien op de achtergrond en kunnen lekker verder dromen terwijl hun machine fijn spam over de wereld uit loopt te spugen. En zij zich maar afvragen waarom het ding toch af en toe zo traag kan zijn... :D
pi_85699438
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:00 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Ik gap je bankgegevens graag van je.

Waar zou jij het geld in zijn geval dan wel in steken? Wijsneusje... :D
In een SSD natuurlijk. Als het budget het toelaat, uiteraard. Maar zggen dat een SSD onnodig is, is lulkoek. Vervang je systeemschijf maar eens met een SSD. Dan praat je wel anders.

En dat eerste gedeelte. Daar ga ik maar niet op in.
pi_85699463
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Spookt het in je hoofd ofzo?

Het feit dat jouw scanner niets detecteert zegt HE-LE-MA-AL *niets*. En dat is mooi, want zulke mensen hebben vaak een prachtige root of bootkit draaien op de achtergrond en kunnen lekker verder dromen terwijl hun machine fijn spam over de wereld uit loopt te spugen. En zij zich maar afvragen waarom het ding toch af en toe zo traag kan zijn... :D
Dus je zegt nu zelf dat die virusscanner niets aan dit feit verandert. Waar precies heb je die virusscanner dan voor nodig, als die het niet detecteert? :')
pi_85699509
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

In een SSD natuurlijk. Als het budget het toelaat, uiteraard. Maar zggen dat een SSD onnodig is, is lulkoek. Vervang je systeemschijf maar eens met een SSD. Dan praat je wel anders.

En dat eerste gedeelte. Daar ga ik maar niet op in.
Voor een gamingmachine waarbij je dus de nadruk op gaming wilt leggen met een beperkt budget in dit geval is het ENIGE voordeel van een SSD schijf dat je sneller boot en sneller levels laden kan. Meer performance winst heb je niet met een SSD schijf. Das lekker voor een gaming machine heh... druif. Ff verder denken dan je neus lang is... hoewel dat bij jokkebrok een probleem zal worden voor em...
pi_85699562
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daaruit blijkt al jaren dat indien je weet wat je doet, de kans op virussen zeer klein is. Indien je baggert, dan zou ik hem zeker aanraden.

Buiten dat... soms zorgen juist virusscanners er voor dat je PC niet meer boot. Gaan ze een belangrijk systeembestand als trojan in quarantaine duwen enzo... :')
Hij heeft ook een keertje AVG gebruikt hoor.... En jij denkt dat die fout nog eens gemaakt wordt?
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_85699572
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Dus je zegt nu zelf dat die virusscanner niets aan dit feit verandert. Waar precies heb je die virusscanner dan voor nodig, als die het niet detecteert? :')
Dus jij denkt dat die gratis avg troep van je goed is? En je denkt ook dat een virusscanner per definitie alles detecteert? En je denkt ook dat een virusscanner je systeem altijd netjes schoon kan maken als ie wel iets deteteert?

Whahahahaha. Zit je nog in de brugklas ofzo? Of ben je gewoon een bijdehand oud wijffie wat net een jaartje of 2 computert en alles denkt te weten dankzij seniorweb of de consumentenbond oid?
pi_85699584
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh ja, tuurlijk scheer alle scanners maar weer over één kam.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85699614
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

Hij heeft ook een keertje AVG gebruikt hoor.... En jij denkt dat die fout nog eens gemaakt wordt?
Ik niet... ik kon het oplossen voor familie en kennissen.

Bovendien was het de 2de keer voor AVG.... :{w
pi_85699616
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat die gratis avg troep van je goed is? En je denkt ook dat een virusscanner per definitie alles detecteert? En je denkt ook dat een virusscanner je systeem altijd netjes schoon kan maken als ie wel iets deteteert?

Whahahahaha. Zit je nog in de brugklas ofzo? Of ben je gewoon een bijdehand oud wijffie wat net een jaartje of 2 computert en alles denkt te weten dankzij seniorweb of de consumentenbond oid?
Nu ontkracht je je eigen argument opnieuw. Je zegt voor de tweede keer dat een virusscanner in feite nutteloos is omdat het toch niet alles detecteert. Waar heb je zo'n ding dan voor nodig? Jij bent hier degene die roept dat een virusscanner onmisbaar is.
pi_85699629
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

Hij denkt heel veel. Jokkebrok ook.

En laat ze maar lekker denken ipv zichzelf scholen.

Ik ga niet alles voorkauwen.

Als ze het anders aangepakt hadden waren ze nu wat wijzer geweest. Nu kunnen we lekker wellus-nietussen en uiteindelijk zijn ze dan nog niets wijzer. Prachtig voor dat soort types.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:10:35 #50
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85699664
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:25 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Omdat ook daar virii en exploits voor zijn.

En omdat hoogmoed voor de val komt...
Noem er eens één die de afgelopen vijf jaar niet een proof-of-concept was, of meer dan 5 machines besmette? Ik weet er zo geeneen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')