En een stash centipedes!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef sbientje het volgende:
zo irri als de helft van je veld 5 min. eerder klaar is, terwijl je gewoon doorgezaaid hebt
ik ben spullen aan het bewaren nu... ondanks dat ik geen varkens meer hebquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
En ik kan nog steeds niet wachten op het varkenshok
Jij staat er bij mij wel in als ik het goed gezien heb vanochtendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en ik op mn buurtjes
T vage is dat ze in bv Market, bij je farm upgraden, staat wel dat ik 20 buren heb..
maar onderaan waar je ze kan visiten zie ik nog steeds niets.. vaag toch.. ik heb ze wel maar zie ze niet
ja ik wacht het wel af... Alleen jammer dat ik nu bij jullie nog niet kan mesten en voerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij staat er bij mij wel in als ik het goed gezien heb vanochtendEn het kan soms een beetje traag gaan hoor, zowel met toevoegen als verwijderen, ineens moet hij 2 dagen nadenken
wat is je profiel? dan zet ik je er wel even bijquote:
Je mag me ook een dag later voeren, geen probleemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja ik wacht het wel af... Alleen jammer dat ik nu bij jullie nog niet kan mesten en voeren
Moet ie wel beloven minimaal zes maand te blijven spelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat is je profiel? dan zet ik je er wel even bij
ik nu welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:23 schreef sbientje het volgende:
heeft iedereen de gemstones compleet nu trouwens?
Ja, mooie trofee zeg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:23 schreef sbientje het volgende:
heeft iedereen de gemstones compleet nu trouwens?
Tis wel een pareltje hè?quote:
uiteraardquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet ie wel beloven minimaal zes maand te blijven spelen.
Als ik het nou ook eens plechtig beloofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet ie wel beloven minimaal zes maand te blijven spelen.
Oeh, oeh oehquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:23 schreef ry4life het volgende:
Verdwaald schildpadje:
http://apps.facebook.com/(...)c74e0fc1e16b6&ref=nf
wat is jouw profiel (linkje?) dan zet ik je erbijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:17 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik het nou ook eens plechtig beloof
Ik kon bij jou nog dingen van uren geleden halen, oa swallow en emperorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef just me het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/profile.php?id=100000757202089
ben blij dat het mijn pincode niet is
Mag ik jou ook toevoegen? Je staat nog niet in m'n lijstjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:37 schreef just me het volgende:
http://nl-nl.facebook.com/profile.php?id=100000757202089
ben blij dat het mijn pincode niet is
doet ie op mn andere account de hele tijd door......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef Morrisz het volgende:
Op een of andere manier is mijn chicken coop expansion (met 6 kliks) verdwenendus hierbij nog een keer
http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Edit: alweer weg!
wat is er aan de hand?
Bij mij is vandaag al 2x hetzelfde gebeurd... ik ga het maar geen 3e keer opnieuw proberen. BIj de eerste had ik er 9, bij de tweede 7...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:32 schreef Morrisz het volgende:
Nou, hier mijn laatste barn raise poging voordat ik me tot Zynga keer
10 klikjes graag![]()
Heb je al gekeken bij buren?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:16 schreef Vicky het volgende:
Ik heb tulpjes en zonnebloemetjes... Ik jheb nog steeds geen queenbee
moi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben er al mensen een special delivery box gekregen en geopend? Zitten daar nog een beetje leuke dingen in?
De peppers zijn al klaar, die heb ik allemaal geplantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog steeds een Queen Bee (die beesten zijn vrij lastig te vinden geloof ik). Oja, en co-op hulp (soybeans, rice, peppers) is ook welkom.
1/5 fuel............... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat heb ik echt nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
Hebben er al mensen een special delivery box gekregen en geopend? Zitten daar nog een beetje leuke dingen in?
Kan toch wel tegelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb een miljoen goods for sale, dus ik ga mooi even stoppen met bakken en weer aan mastery werken
Joa, ik heb ook nog wel wat liggen hoor, en maak af en toe wel eens een berry pie, maar 6 ovens gaat me niet lukken vrees ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef Meddo het volgende:
[..]
Kan toch wel tegelijkGewoon bushels kopen
Dat heb ik ook weleens ja..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik heb altijd moeite met zes ovens tegelijk vullen. Kan wel twee keer zes per dag doen hoor, maar 't gaat niet van harte. Dan mis ik net één tomaat die niemand verkoopt, en dan moet die tomaat wel want de rest heb ik al gekocht en gebruikt dus dat kan ik ook niet meer kopen, en dan heb ik behalve die tomaat alleen recepten waar ik nog meerdere ingrediënten van nodig heb van mensen waar ik al ben geweest.
Goed de feed in de gaten houden. komt vaak heel wat langsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik heb altijd moeite met zes ovens tegelijk vullen. Kan wel twee keer zes per dag doen hoor, maar 't gaat niet van harte. Dan mis ik net één tomaat die niemand verkoopt, en dan moet die tomaat wel want de rest heb ik al gekocht en gebruikt dus dat kan ik ook niet meer kopen, en dan heb ik behalve die tomaat alleen recepten waar ik nog meerdere ingrediënten van nodig heb van mensen waar ik al ben geweest.
Ik heb er 5 gekregen, 4x honingbij en nr 5 is zoek geraakt op weg naar mijn giftboxquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Jojogirl het volgende:
no wayquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:17 schreef just me het volgende:
Ik heb nog steeds het probleem dat ik niks kan kopieeren
Ik heb even op de klok gekeken en ik ben ongeveer 30 minuten bezig om de gewassen en de kippen van mijn buren te verzorgen
Doen jullie ook 'n rondje buren elke dag of ??
zodra ik wat weg te geven heb zal ik het doen! Thanks!! (stupid me)quote:
Roosjes voor het meisjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:45 schreef Nizno het volgende:
mag ik roze roosjes?
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
yeah thanksquote:
je ziet in je schermpje welke buren iets aan hun farm gedaan hebben en die kun je die speciale dingen sturen! Tot nu toe had ik bijen en bijenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Nizno het volgende:
krijg ik weer een special delicery... zit er een steen in..... hmz......
hoe verstuur je die dingen eigenlijk?
Volgens mij als bedankje voor bushelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er een paar toegestuurd gekregen, ik vroeg me ook al af hoe je ze stuurt
Farmhands en fuel hier, zeker een veredelde mystery giftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Nizno het volgende:
krijg ik weer een special delicery... zit er een steen in..... hmz......
hoe verstuur je die dingen eigenlijk?
Ik kreeg vandaag eindelijk iets nuttigsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef sbientje het volgende:
van die mystery gifts word ik helemaal kreezie.. ik stuur niet eens meer bedankjes haha, wat moet je ermee. af en toe zit er fuel in, maar meestal zo'n boom of een of ander windmolenachtig attribuut.. of zo'n witte stoel. Leuk, maar die heb ik al 5 gehad ofzo
ik stuur ze juist wel... mensen die mij stenen bomen onderdelen en scheppen sturen vind ik irritanter, want wie zegt dat ik er iets mee kan. In de giftbox kan tenminste nog een aantal coins zitten. En een boom kun je ook verkopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef sbientje het volgende:
van die mystery gifts word ik helemaal kreezie.. ik stuur niet eens meer bedankjes haha, wat moet je ermee. af en toe zit er fuel in, maar meestal zo'n boom of een of ander windmolenachtig attribuut.. of zo'n witte stoel. Leuk, maar die heb ik al 5 gehad ofzo
Ja ik heb ook veel liever een mystery dan 15 buren die scheppen sturen terwijl ik al ver boven de 500 zitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:11 schreef Nizno het volgende:
mensen die mij stenen bomen onderdelen en scheppen sturen vind ik irritanter
ik stuur scheppen nog steeds wel terug, maar ik denk niet dat ik daar nog heel lang mee door ga haha.. het is ook zo irri dat je per se moet aannemen om iets terug te sturen..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook veel liever een mystery dan 15 buren die scheppen sturen terwijl ik al ver boven de 500 zit
In het begin stuur ik ze nog terug, maar nu niet meer. Dan maar een request sturen als je iets wilt
ik weiger ze nu zelfs al gewoon. Ga niet eens de moeite doen om ze vanuit mn giftbox te verkopen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook veel liever een mystery dan 15 buren die scheppen sturen terwijl ik al ver boven de 500 zit
In het begin stuur ik ze nog terug, maar nu niet meer. Dan maar een request sturen als je iets wilt
ja idd..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weiger ze nu zelfs al gewoon. Ga niet eens de moeite doen om ze vanuit mn giftbox te verkopen...
net als al die bijen en bijenwax. Als ze er in hebben staan dat hun requests niet werken dan accepteer ik ze en stuur ik ze terug. Maar dat is dan omdat ik weet hoe irritant het is dan je requests het niet doen.....
als ze zo door gaan met die goods, dan hoef ik ook geen olieboor idd.. ach, we zien t wel..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:28 schreef Nizno het volgende:
http://farmvillefeed.com/unreleased-oil-well
als dit door gaat en we een olietoren/put kunnen krijgen dan weiger ik of verkoop ik hem zodra hij af is.. Heb genoeg fuel... en ik vind het ding niet op een boerderij thuis horen.
Ik hoef ook geen olietoren op m'n boerderij, dat hoort er niet thuis neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:28 schreef Nizno het volgende:
http://farmvillefeed.com/unreleased-oil-well
als dit door gaat en we een olietoren/put kunnen krijgen dan weiger ik of verkoop ik hem zodra hij af is.. Heb genoeg fuel... en ik vind het ding niet op een boerderij thuis horen.
Ja dat vind ik het meest jammer aan veel buren hebben, met een klein groepje kun je ze dagelijks langs gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef Jojogirl het volgende:
Ik probeer trouwens wel elke dag een rondje buren te doen, maar met 20 buren gaat dat ook nog wel.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, en villa's, blauwe paarden, roze koeien en luipaarden horen wel op een farm.
Dat zijn dan afwijkende dieren, maar dieren horen op een boerderij. Een villa of huis is ook niet vreemd, genoeg mooie huizen naast een boerderie hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, en villa's, blauwe paarden, roze koeien en luipaarden horen wel op een farm.
Heb na het neerzetten van de link gisteren niets meer aan farmville gedaan tot vanmiddag en het werkte!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef vigier het volgende:
[..]
Bij mij is vandaag al 2x hetzelfde gebeurd... ik ga het maar geen 3e keer opnieuw proberen. BIj de eerste had ik er 9, bij de tweede 7...
zozo! jij agat lekker! ik heb nog 35 goudenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:39 schreef Meddo het volgende:
Zonet de laatste cornish kip weggedaanNu alleen nog maar rode en gestreepte
Laat die buren mij eens wat scheppen sturen, ik heb er nog maar 172quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij een request stuurt naar je buren en op de Feed klikt heb je in 2 dagen de 500 wel bereiktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Laat die buren mij eens wat scheppen sturen, ik heb er nog maar 172
Ditquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij een request stuurt naar je buren en op de Feed klikt heb je in 2 dagen de 500 wel bereikt
Ook met maar 22 buren?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij een request stuurt naar je buren en op de Feed klikt heb je in 2 dagen de 500 wel bereikt
Je kan volgens mij iig 2x per dag een request doen, dus dan zou je al op 88 shovels zitten en de Feed staat er bol vanquote:
Maar dat request kan toch alleen als je je vrienden aan klikt. Hoe kan je dat request nou hier krijgen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kan volgens mij iig 2x per dag een request doen, dus dan zou je al op 88 shovels zitten en de Feed staat er bol van
Plaats nou eens hier dat request, dan krijg je klikkers en nieuwe buren misschien
In de giftbox gaan staan, dan "make a wish", dan die shovels kiezen, dan het linkje hier plaatsen (en eventueel nog op FB zetten).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat request kan toch alleen als je je vrienden aan klikt. Hoe kan je dat request nou hier krijgen dan?
Ywquote:
Ik zit altijd via FB op de Feed, maar heb even gekeken en laatste is van een uur geleden dus ziet er niet goed uit neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Lienzz het volgende:
bij jullie ook allemaal geen gamefeed via farmville.com
Klik!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef vigier het volgende:
Omdat mijn barnraise voor mijn kippenhok gisteravond 2x gereset is door farmvilledoe ik maar eens een nieuwe poging: http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef vigier het volgende:
Omdat mijn barnraise voor mijn kippenhok gisteravond 2x gereset is door farmvilledoe ik maar eens een nieuwe poging: http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Sorry, only your friends can help you raise a barn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef vigier het volgende:
klikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef vigier het volgende:
Sorry, only your friends can help you raise a barn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:24 schreef vigier het volgende:
Ik heb ook een rode geit gewonnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Kimbell het volgende:
Ik dump ff een linkje dat bij mij goed werkte. Ik moest een account aanmaken en toen kon ik een soort mystery game spelen en kreeg ik eewn rode geit
http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31075109743&h=ecc5
Wat een gangsterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje wil ook zoveel buren als ik.![]()
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=100001104668688&ref=ts
Dus je mag hem toevoegen.
Oke.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wat een gangster![]()
Maar ik hoef geen nieuwe buren meer
Ikke heb lekker welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:54 schreef DeLuna het volgende:
Mijn mama kreeg zojuist zomaar een Pigpen![]()
Ik wil er ook een
Verzonden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:00 schreef DjFrodo het volgende:
Ik wil ook graag een rood diertje![]()
http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31076037493&h=c0f3
neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Linda2205 het volgende:
Hey!
Kan iemand me uitleggen over die Mastery Signs? Er staat +XP als je er met je muis opstaat, maar mooi dat ik geen XP's krijg als ik harvest...doe ik iets verkeerd?
Geklikt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Peekies het volgende:
[..]
Verzonden!
Handig zo'n link! http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31076118394&h=f597
Volgens mij krijg je dubbele XP als je de Mastery hebt EN een bushel inzet tijdens het oogstenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Linda2205 het volgende:
Hey!
Kan iemand me uitleggen over die Mastery Signs? Er staat +XP als je er met je muis opstaat, maar mooi dat ik geen XP's krijg als ik harvest...doe ik iets verkeerd?
Als je een bushel gebruikt wel...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Linda2205 het volgende:
Hey!
Ah, ok!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dubbele XP als je de Mastery hebt EN een bushel inzet tijdens het oogsten
Als ik DIT eerder geweten had!!!! Thnxquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Als je een bushel gebruikt wel...
Ehmm... om de dag 20x klikken om te harvesten... that's itquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef Meddo het volgende:
Maar even 20 varkens gekochtBen benieuwd wat je er mee kunt
Truffelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef Meddo het volgende:
Jaaa, maar nu zitten ze in het gebouwtje
Dan kun je elke dag harvesten. Maar ben benieuwd of je wat krijgt![]()
nee toch? En besides, dat +XP stond er al bij ver voor de bushels hoor..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dubbele XP als je de Mastery hebt EN een bushel inzet tijdens het oogsten
Ik dacht dat je gewoon eenmalig xp kreeg voor het behalen van de mastery. En dat bordje gewoon als bewijs.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee toch? En besides, dat +XP stond er al bij ver voor de bushels hoor..
Volgensmij heb ik jou ook niet als buurvrouw of wel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef sbientje het volgende:
ik heb gisteren vehicle parts verzoeken gekregen, maar ik heb helemaal NIETS ghad :S dat is ook wel sterk of niet
Ik had een pop-up berichtje en toen zat ie in de giftboxquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:27 schreef vigier het volgende:
Waar trek ik zo'n varkenshok vandaan? Via de market kan ik er nog geen vinden...
Sorry, this event for Mick's stable has expired. Try again next time!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:29 schreef Peekies het volgende:
100 XP
http://apps.facebook.com/(...)seStableFriendReward
Zo da's lekker snel, maar ik had hem perongeluk ook op de feed gezetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sorry, this event for Mick's stable has expired. Try again next time!
volgens mij niet neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik jou ook niet als buurvrouw of wel?
3x10 dacht ik, heb er helemaal niet naar gekekenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:33 schreef Peekies het volgende:
[..]
Zo da's lekker snel, maar ik had hem perongeluk ook op de feed gezet![]()
Trouwens, hoeveel materialen zijn er nodig voor die varkensstal?
3x8quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
3x10 dacht ik, heb er helemaal niet naar gekeken
Daar doe ik 3 weken over.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Jojogirl het volgende:
Goh handig al die mensen die binnen 5 minuten een pigpen neerknallen. Heb ineens zowat alle materialen voor m'n garage bij elkaar
Ik heb van jou nu ookal een wooden board en een nail.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef Jojogirl het volgende:
Ik had alle wooden boards al bij elkaar en had ook al 7 bricks en nails, dus als er dan 3 mensen in m'n feed ineens binnen 5 minuten al die extra materialen gaan uitdelen dan gaat het hard
Dan staat ie toch gewoon in je gift box? Dat had ik gisteren tenminste ook 2 keer met een gebouw dat even niet paste.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest eerst ruimte maken voor mn hok dus kon er niets mee, en nu staat ie locked in market
Nee, na 5 keer refresh wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dan staat ie toch gewoon in je gift box? Dat had ik gisteren tenminste ook 2 keer met een gebouw dat even niet paste.
bij mij stond ie echt in mn giftbox toen ik ruimte aan het maken was...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest eerst ruimte maken voor mn hok dus kon er niets mee, en nu staat ie locked in market
Ik heb ook nog geen pigpen maar wel...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog steeds niks.
Ik zal ook eens 5 keer refreshen.
Ik stik erinquote:
Die van mij is wel een echte party pig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh shit, ik kocht er net 20
Maar wat aardig van jullie
Ik wilde jou een nail sturen, maar ik heb je al iets gestuurd blijkbaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van mij is wel een echte party pig.
Die van mij ook. Maar dan kunnen ze gezellig met z'n allen een feestje vierenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die van mij is wel een echte party pig.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh shit, ik kocht er net 20
Maar wat aardig van jullie
ja hoor, zelfs de piglets passen er in en zijn te oogsten....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:24 schreef Jojogirl het volgende:
Maar die party pigs zijn wel ook gewoon te oogsten toch?
krijgen we nog meer piglets die dan ook in de nursery moeten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
Zou er ook een beer langskomen af en toe?
Zou wel cool zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
krijgen we nog meer piglets die dan ook in de nursery moeten?
Lakenvelder varken ofzo toch? Wil ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:33 schreef sbientje het volgende:
ik heb ook een zwart met wit duur varken
mijne was 100 elke keer dat ik een varken er in deed..quote:
Yay, gister was ik te laat voor die op de Feed, thanksquote:
Mijn hok is klaar, nu nog meer piggiesquote:
donequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:11 schreef DeLuna het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)58692386&giftId=nail
Help?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:11 schreef DeLuna het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)58692386&giftId=nail
Help?
Hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had precies 20 varkens op m'n land staanEn wat is hij leuk
!
Hij doet hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:32 schreef NieuweUser het volgende:
Zou iemand trouwens nog even willen klikken? Dankje!
Edit: hhmm linkje doet raar. Lukt het zo wel?
écht niet!! gisterenavond had ik zo'n oranje ding en vanmorgen 3x niets !!quote:
quote:
Een Pearl! Dankje! Daarmee is mijn collectie weer compleet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wat winnen, waar doen jullie dat?
En een button collection:
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
Plank onderweg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga alvast een voorraad aanleggen (er komt vast nog een keer een schapen/geitenhok, of een uitbreiding voor de varkens ofzo)
Dus als u wilt klikken:
Ik zoek nog:
7 spijkers
http://www.facebook.com/l(...)iftId%3Dnail&h=2b9cf
6 planken
http://www.facebook.com/l(...)Dwoodenboard&h=2b9cf
En nog 3 bijen:
http://www.facebook.com/l(...)Dbeehive_bee&h=2b9cf
Een hele hoop scheppen:
http://www.facebook.com/l(...)ovel_item_01&h=2b9cf
En net zoveel voertuig-onderdelen:
http://www.facebook.com/l(...)Dvehiclepart&h=2b9cf
30 valt nog mee, vaak is het 3 secondenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
Piscesjouw ei was binnen 30 seconden weg.
Ja, thanksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
30 valt nog mee, vaak is het 3 seconden![]()
Heb je m'n shovels gekregen?
Ook een spel met een boerderij op Facebook.quote:
Ja! Dan is het dood.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:35 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ook een spel met een boerderij op Facebook.
Gaat je fruit en groent rotten als je niet op tijd oogst?
PAS OP!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat is wel weer jammer. Maar goed, we gaan het eens bekijken dit weekend.
Had al een hele tijd een piglet op mijn farm staat (geen idee hoe ik daar aan kwam), die kan ook in de pigpensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef Mirjam het volgende:
'pig pens don't just give your pigs a home, stay tuned for more!'
nou, piglets misschien? ben benieuwd
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:14 schreef trainfreak het volgende:
100 XP:
http://apps.facebook.com/(...)eFriendReward&ref=nf
Is het de moeite waard om in te schrijven of is het 1 keer iets leuks en dan eeuwen spam?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en Pisces, hier:
http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31082986119&h=cf8c
Kun je je inschrijven voor het kras-spel, en dan krijg je er meteen een lot en dan krijg ik er ook een
Ik heb geen idee, ik heb een apart email-account voor mn FV-facebookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om in te schrijven of is het 1 keer iets leuks en dan eeuwen spam?
Volgens mij kan je maar eentje kiezenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:53 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe kan je als je al een bakery hebt aan een spa oid komen? Heb ik dan gewoon een hoger level nodig?
Oeh voor hoeveel?quote:
en wat had ik....quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb een apart email-account voor mn FV-facebookMaar ik heb nu een rode geit, en je kan een vet cool rood paard winnen
Echt?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
en wat had ik....wederom 3x niks
Na zaaien komt...?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
tvp.
Hoe werkt dit?
Ik heb nou bonen gezaaid?
quote:
Nope, ik heb nu een 5 sterren winery en ik kan er niks bijkopen. Hoef ik ook niet trouwens, ik heb al moeite genoeg mijn 6 vaten te vullen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef Jojogirl het volgende:
Barn raising
Ja, daar (market) had ik de spa en winery wel gezien, maar die waren niet te koop voor coins. Verandert dat nog als ik een ander level krijg van iets of blijft dat zo?
Donequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, ik heb nu een 5 sterren winery en ik kan er niks bijkopen. Hoef ik ook niet trouwens, ik heb al moeite genoeg mijn 6 vaten te vullen.![]()
Loterij kaartje klikken?![]()
http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31083264304&h=4a31
Je moet ingeschreven zijn bij Zynga, dan "vrienden uitnodigen" ofzo, en dan klikken op Twitter/Facebookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef Mirjam het volgende:
ok, hoe krijg je die linkjes, ik snap er weer geen fluit van![]()
Op die lotto site staat ergens Ask for ticketsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef Mirjam het volgende:
ok, hoe krijg je die linkjes, ik snap er weer geen fluit van![]()
ahaa, dank je!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef Peekies het volgende:
[..]
Op die lotto site staat ergens Ask for tickets
Als je dan facebook aanklikt krijg je een linkje.
Mijne: http://lotto.zynga.com?ref=fbt&zid=31076118394&h=f597
Ik heb hetzelfde probleem.. dan blijven die kippen er maar voor staan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:08 schreef Jojogirl het volgende:
Grrr, mijn barn raisings van de chicken coop verdwijnen de hele tijd. Ik klik ze aan, post ze op m'n prikbord en een uur later zie ik in de coop niet meer dat er een barn raising isOnhandig zo, want ik heb toch echt teveel kippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |